Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Liv skrev, for 9 minutter siden: Nu tænkte jeg ikke på telefonsex eller åbningstider, men om indholdet i det vi tilbyder. Og måden vi hver især kommunikerer det ud på. Du startede med at skrive at vi havde forskellige koncepter, og det var det jeg svarede dig på. Nu er det blevet til indhold, hvis telefonsex hverken er et koncept eller indhold, hvad er det så? Jeg er nysgerrig på hvor du ved fra hvad det er for et indhold jeg tilbyder? Jeg forstår ikke din måde at kommunikere på, så hjælp mig lige lidt på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 18 timer siden: Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade en kvinde som luder? Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger? Nej, det er nok mere hvor mange mænd, hun har kneppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1517 Skrevet 13. Februar, 2021 Liv skrev, for 4 timer siden: Har du overvejet, at ikke alle tænder på at blive kaldt luder i akten? At man synes det er skønt at blive kaldt luder har med præferencer at gør, ikke styrke. Jep - det har jeg overvejet. Og derfor bruger jeg ordet varsomt for ikke at fornærme nogen. Jeg siger bare at den kvinde der ikke føler sig fornedret af at blive kaldt det - er en stærk kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 13. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Hvad mener du` Der sku naturligvis stå tiltale, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: 1)Du startede med at skrive at vi havde forskellige koncepter, og det var det jeg svarede dig på. 2)Nu er det blevet til indhold, hvis telefonsex hverken er et koncept eller indhold, hvad er det så? 3)Jeg er nysgerrig på hvor du ved fra hvad det er for et indhold jeg tilbyder? 4)Jeg forstår ikke din måde at kommunikere på, så hjælp mig lige lidt på vej. 1) Vi tilbyder vidt forskellige koncepter: Du tilbyder dig som brugstøs (dit eget ord) og jeg tilbyder bla. massage med svensk, lettere avanceret med mig som giver og til de særligt udvalgte blide former. Du kan læse min annonce, hvis du vil ha detaljer. 2) Telefonsex er blot en af de ting jeg tilbyder, det var ikke det jeg hentydede til, da jeg skrev, men selve sexen. Jeg kan ikke se, hvilken relevans åbningstider har. Hvis jeg ikke har lyst, så har jeg ikke åbent, ligesom jeg også kan lave aftaler udover. Ikke i Corona klart nok. Hvis hverdagen med familie, fritidsinteresser, firma og andet arbejde skal spille, så er det smart at vide, hvilke dage der er mulighed for leg, både for mig og for mine gæster. 3) Du beskriver selv fint indholdet og hvad du søger i diverse tråde du opretter herinde. 4) Jeg forsøger ellers at skrive kort, præcist og direkte. Måske blev det bedre nu. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 13. Februar, 2021 Den flittige skrev, for 5 timer siden: Nej, det er nok mere hvor mange mænd, hun har kneppet. Øh, overhovedet ikke, hendes fisse ændre sig sig ikke på mængden, men måske på prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Liv skrev, for 4 minutter siden: 1) Vi tilbyder vidt forskellige koncepter: Du tilbyder dig som brugstøs (dit eget ord) og jeg tilbyder bla. massage med svensk, lettere avanceret med mig som giver og til de særligt udvalgte blide former. Du kan læse min annonce, hvis du vil ha detaljer. 2) Telefonsex er blot en af de ting jeg tilbyder, det var ikke det jeg hentydede til, da jeg skrev, men selve sexen. Jeg kan ikke se, hvilken relevans åbningstider har. Hvis jeg ikke har lyst, så har jeg ikke åbent, ligesom jeg også kan lave aftaler udover. Ikke i Corona klart nok. Hvis hverdagen med familie, fritidsinteresser, firma og andet arbejde skal spille, så er det smart at vide, hvilke dage der er mulighed for leg, både for mig og for mine gæster. 3) Du beskriver selv fint indholdet og hvad du søger i diverse tråde du opretter herinde. 1 og 2 - du undlader at forholde dig til hvad jeg skriver. 3 fordi jeg opretter en tråd herinde, er det ikke ensbetydende med hvad jeg tilbyder, eller giver et billede af hvad jeg laver med de mænd jeg mødes med. Kunne være rart du holdt dig på din egen banehalvdel. Jeg stopper med skriveriet nu, da jeg ikke kommer videre med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: 1 og 2 - du undlader at forholde dig til hvad jeg skriver. 3 fordi jeg opretter en tråd herinde, er det ikke ensbetydende med hvad jeg tilbyder, eller giver et billede af hvad jeg laver med de mænd jeg mødes med. Kunne være rart du holdt dig på din egen banehalvdel. Jeg stopper med skriveriet nu, da jeg ikke kommer videre med dig. Det er superfint Nemtøs. Jeg kan naturligvis kun forholde mig til det du skriver herinde, hvad du har efterlyst til diverse møder og de anmeldelser der er af dig. Måske laver du noget helt andet med mænd, dog er jeg ret sikker på at vores koncepter er milevidt fra hinanden. Kommer videre med mig? Det er ikke meningen vi skal være enige..... Redigeret 13. Februar, 2021 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Liv skrev, for 16 minutter siden: Det er superfint Nemtøs. Jeg kan naturligvis kun forholde mig til det du skriver herinde, hvad du har efterlyst til diverse møder og de anmeldelser der er af dig. Måske laver du noget helt andet med mænd, dog er jeg ret sikker på at vores koncepter er milevidt fra hinanden. Kommer videre med mig? Det er ikke meningen vi skal være enige..... Når jeg skriver komme videre, mener jeg blot at du fordrejer det jeg skriver, og undlader at svare på det jeg spørger om. Og nej vi bliver ikke enige, eller får et koncept der minder om hinanden. Jeg er ikke bundet op af et koncept hvor jeg har dage jeg tilbyder sex, med menu-planer og tid. Laver kun individuelle aftaler når tid og lyst er tilstede. Men det er jo også en slags koncept. Redigeret 13. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, Lige nu: Når jeg skriver komme videre, mener jeg blot at du fordrejer det jeg skriver, og undlader at svare på det jeg spørger om. Og nej vi bliver ikke enige, eller får et koncept der minder om hinanden. Hvis jeg har undladt at svare på noget, du gerne vil ha svar på, så spørg igen. Jeg prøver ikke at fordreje noget. Og nej, selvfølgelig får vi ikke et koncept, der minder om hinanden, hvorfor skulle vi dog det? Det er da slet ikke på tale. Men derfor kan man jo godt udveksle synspunkter. Man kan godt respektere hinanden, selvom man er forskellige og tilbyder forskellige ting. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1517 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Wow - her har vi da i hvetfald med to dejligt engagerede selvstændige kvinder at gøre. Jeg kender ingen af jer - men er temmeligt sikker på at I begge på hver jeres måde har noget helt unikt og fantastisk at byde på. Redigeret 13. Februar, 2021 af Jogge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 13 timer siden: Øh, overhovedet ikke, hendes fisse ændre sig sig ikke på mængden, men måske på prisen Jeg har blot en anden mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. Februar, 2021 (edited) Kære Liv og Nemtøs, vi er faktisk mange som ser stort op til jer begge, forstå mig ret (selvfølgelig min vurdering) jeg har dog ej besøgt jer, så mit skriv ligger kun i jeres væremåde Som jeg ser stort op til, men hvor bliver jeg dog ked af det når i skændes/diskutere noget som rent faktisk er enten ligegyldigt eller måske noget som ingen af os kan bruge Vi er alle på dette site (i min verden) for at finde ud af hvorfor vi er så forskellige? (Enig bliver vi nok aldrig og ej heller meningen med dette site) Så venligst undlade at gøre jer til dem på feks Fb, som mener det er alle andres skyld at vi står hvor vi står, nok om det men jeg bliver sku ked af det når jeg læser hva 2 smukke og godt begavet kvinder diskutere om ligegyldigt, forstå mig ret, det er i sku for kloge til, tak fordi i er til! Fortsat go aften nåh ja, husk lige Valentinsdag, Tak begge Redigeret 14. Februar, 2021 af Thaimig Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 14. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 5 timer siden: Som jeg ser stort op til, men hvor bliver jeg dog ked af det når i skændes/diskutere noget som rent faktisk er enten ligegyldigt eller måske noget som ingen af os kan bruge Vi er alle på dette site (i min verden) for at finde ud af hvorfor vi er så forskellige? (Enig bliver vi nok aldrig og ej heller meningen med dette site) Nu er det jo et debatforum, så det må være rette sted at udveksle synspunkter, men ja vi kunne da have skrevet breve til hinanden i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 14. Februar, 2021 Nemtøs skrev, den 13.2.2021 at 19:22: Jeg er ikke bundet op af et koncept hvor jeg har dage jeg tilbyder sex, med menu-planer og tid. Laver kun individuelle aftaler når tid og lyst er tilstede. Men det er jo også en slags koncept. Det var ikke rammer som åbningstider mv jeg tænkte på, men ja, det er da også en slags koncept. Jeg laver også kun aftaler, når jeg har tid og lyst, og føler mig ikke bundet af faste dage. At der står fx mandag kl 10 - 17, betyder ikke at jeg nødvendigvis sidder og venter i det tidsrum, eller at der kommer en lind strøm af mænd, sådan foregår det ikke hos mig. Men hvis det gjorde er det vel også okay, man må jo gøre som man vil hver især, det ene er ikke bedre eller ringere end det andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13937 Skrevet 16. Februar, 2021 (edited) Thaimig skrev, den 12.2.2021 at 19:08: Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade (går ud fra du mener: tiltale ) en kvinde som luder? Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger? Brugen af ordet luder, siger ofte mere om dem, som bruger det, end dem det møntes på. Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder Redigeret 16. Februar, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 16. Februar, 2021 Jernsvinet skrev, for 50 minutter siden: Brugen af ordet luder, siger ofte mere om dem, som bruger det, end dem det møntes på. Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder Jeg bryder mig slet ikke om ordet luder. Købepiger, værtinde, eller mange andre ord som findes for vores dejlige piger, lyder meget bedre. Tænk hvis disse piger slet ikke eksisterede. Katastrofe for os mænd som mod betaling, kan vælge piger der nemt kan betegnes som: OVERSCORINGER. I love it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. Februar, 2021 Jernsvinet skrev, for 7 timer siden: Brugen af ordet luder, siger ofte mere om dem, som bruger det, end dem det møntes på. Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder Men nu handlede mit skriv ikk så meget om udtryk Luder, ku egentlig bare ha valgt, Gp (et fedt for mig, udtryk ændre dog ej i sig selv på fremgangsmåden) Det var helt klart prisen som var afgørende, derfor jeg spurgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 26. Februar, 2021 Hmm hele balladen starter ved at der blinker "fisse" konstant inde i Mandens hoved. Og grundet denne svaghed, kan Manden lokkes til det meste. Enten betale store summer for noget som Kvinden vel i bund og grund får mest ud af. Eller give hende fordele på anden vis. Så spørgsmålet er, om man skal prøve at nedgøre kvinden ved at kalde hende luder. Eller man skal erkende, at man er et skvat, der er så nem at køre rundt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 28. Februar, 2021 Luder, glædespige, sexarbejder. Ord for nøjagtigt det samme. Kvinder der gør mænd glade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 28. Februar, 2021 Orgasmic skrev, for 2 minutter siden: Luder, glædespige, sexarbejder. Ord for nøjagtigt det samme. Kvinder der gør mænd glade. Hverken en luder eller sexarbejder er nødvendigvis en glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 28. Februar, 2021 DETH skrev, Lige nu: Hverken en luder eller sexarbejder er nødvendigvis en glædespige. Det er jo ligesom deres job. Glade kunder kommer måske igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Februar, 2021 Orgasmic skrev, 1 time siden: Det er jo ligesom deres job. Glade kunder kommer måske igen. Hmm og hvorvidt ændre det så ifht prisen ifht mit spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 28. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 35 minutter siden: Hmm og hvorvidt ændre det så ifht prisen ifht mit spørgsmål? Ingen forskel. Luder er bare den betegnelse som folk har vedtaget er et grimt ord, og de andre er neutrale eller positive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg