Hop til indhold
Guest Thaimig

Hvornår opfattes en kvinde som Luder

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Nu tænkte jeg ikke på telefonsex eller åbningstider, men om indholdet i det vi tilbyder. Og måden vi hver især kommunikerer det ud på.

Du  startede  med  at  skrive  at  vi  havde  forskellige  koncepter, og det  var det  jeg svarede dig  på. 

Nu  er  det  blevet  til  indhold, hvis  telefonsex  hverken  er  et  koncept  eller  indhold,  hvad  er  det  så? 

Jeg  er  nysgerrig  på  hvor  du  ved fra  hvad  det  er  for  et  indhold  jeg  tilbyder? 

Jeg  forstår  ikke  din  måde  at  kommunikere  på, så  hjælp  mig  lige  lidt på  vej.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade en kvinde som luder?

Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder

Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger?

Nej, det er nok mere hvor mange mænd, hun har kneppet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Har du overvejet, at ikke alle tænder på at blive kaldt luder i akten? At man synes det er skønt at blive kaldt luder har med præferencer at gør, ikke styrke.

Jep - det har jeg overvejet.

Og derfor bruger jeg ordet varsomt for ikke at fornærme nogen. Jeg siger bare at den kvinde der ikke føler sig fornedret af at blive kaldt det - er en stærk kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Hvad mener du`

Der sku naturligvis stå tiltale, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

1)Du  startede  med  at  skrive  at  vi  havde  forskellige  koncepter, og det  var det  jeg svarede dig  på. 

2)Nu  er  det  blevet  til  indhold, hvis  telefonsex  hverken  er  et  koncept  eller  indhold,  hvad  er  det  så? 

3)Jeg  er  nysgerrig  på  hvor  du  ved fra  hvad  det  er  for  et  indhold  jeg  tilbyder? 

4)Jeg  forstår  ikke  din  måde  at  kommunikere  på, så  hjælp  mig  lige  lidt på  vej.  

1) Vi tilbyder vidt forskellige koncepter: Du tilbyder dig som brugstøs (dit eget ord) og jeg tilbyder bla. massage med svensk, lettere avanceret med mig som giver og til de særligt udvalgte blide former. Du kan læse min annonce, hvis du vil ha detaljer.

2) Telefonsex er blot en af de ting jeg tilbyder, det var ikke det jeg hentydede til, da jeg skrev, men selve sexen. Jeg kan ikke se, hvilken relevans åbningstider har. Hvis jeg ikke har lyst, så har jeg ikke åbent, ligesom jeg også kan lave aftaler udover. Ikke i Corona klart nok. Hvis hverdagen med familie, fritidsinteresser,  firma og andet arbejde skal spille, så er det smart at vide, hvilke dage der er mulighed for leg, både for mig og for mine gæster. 

3) Du beskriver selv fint indholdet og hvad du søger i diverse tråde du opretter herinde.

4) Jeg forsøger ellers at skrive kort, præcist og direkte. Måske blev det bedre nu.

God weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Nej, det er nok mere hvor mange mænd, hun har kneppet.

Øh, overhovedet ikke, hendes fisse ændre sig sig ikke på mængden, men måske på prisen :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 4 minutter siden:

1) Vi tilbyder vidt forskellige koncepter: Du tilbyder dig som brugstøs (dit eget ord) og jeg tilbyder bla. massage med svensk, lettere avanceret med mig som giver og til de særligt udvalgte blide former. Du kan læse min annonce, hvis du vil ha detaljer.

2) Telefonsex er blot en af de ting jeg tilbyder, det var ikke det jeg hentydede til, da jeg skrev, men selve sexen. Jeg kan ikke se, hvilken relevans åbningstider har. Hvis jeg ikke har lyst, så har jeg ikke åbent, ligesom jeg også kan lave aftaler udover. Ikke i Corona klart nok. Hvis hverdagen med familie, fritidsinteresser,  firma og andet arbejde skal spille, så er det smart at vide, hvilke dage der er mulighed for leg, både for mig og for mine gæster. 

3) Du beskriver selv fint indholdet og hvad du søger i diverse tråde du opretter herinde.

1 og  2 - du  undlader  at  forholde  dig  til  hvad  jeg  skriver. 

3 fordi  jeg  opretter  en  tråd  herinde,  er  det  ikke  ensbetydende  med  hvad  jeg  tilbyder,  eller  giver  et  billede  af  hvad  jeg  laver  med  de  mænd  jeg  mødes  med.  

Kunne  være  rart  du  holdt  dig  på  din  egen  banehalvdel. 

Jeg  stopper  med  skriveriet nu,  da  jeg  ikke  kommer  videre  med  dig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

1 og  2 - du  undlader  at  forholde  dig  til  hvad  jeg  skriver. 

3 fordi  jeg  opretter  en  tråd  herinde,  er  det  ikke  ensbetydende  med  hvad  jeg  tilbyder,  eller  giver  et  billede  af  hvad  jeg  laver  med  de  mænd  jeg  mødes  med.  

Kunne  være  rart  du  holdt  dig  på  din  egen  banehalvdel. 

Jeg  stopper  med  skriveriet nu,  da  jeg  ikke  kommer  videre  med  dig.  

Det er superfint Nemtøs. Jeg kan naturligvis kun forholde mig til det du skriver herinde, hvad du har efterlyst til diverse møder og de anmeldelser der er af dig. Måske laver du noget helt andet med mænd, dog er jeg ret sikker på at vores koncepter er milevidt fra hinanden. 
Kommer videre med mig? Det er ikke meningen vi skal være enige..... 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Det er superfint Nemtøs. Jeg kan naturligvis kun forholde mig til det du skriver herinde, hvad du har efterlyst til diverse møder og de anmeldelser der er af dig. Måske laver du noget helt andet med mænd, dog er jeg ret sikker på at vores koncepter er milevidt fra hinanden. 
Kommer videre med mig? Det er ikke meningen vi skal være enige..... 

Når  jeg  skriver  komme  videre,  mener  jeg  blot  at  du  fordrejer  det  jeg  skriver,  og  undlader  at  svare  på  det  jeg  spørger  om.  

Og  nej  vi  bliver  ikke  enige, eller  får  et  koncept  der  minder  om  hinanden.   Jeg  er  ikke  bundet  op  af  et  koncept  hvor  jeg  har  dage  jeg  tilbyder  sex,  med  menu-planer  og  tid.  Laver  kun  individuelle  aftaler  når  tid  og  lyst  er  tilstede.  Men  det  er  jo  også  en  slags  koncept. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Når  jeg  skriver  komme  videre,  mener  jeg  blot  at  du  fordrejer  det  jeg  skriver,  og  undlader  at  svare  på  det  jeg  spørger  om.  

Og  nej  vi  bliver  ikke  enige, eller  får  et  koncept  der  minder  om  hinanden.  

Hvis jeg har undladt at svare på noget, du gerne vil ha svar på, så spørg igen. Jeg prøver ikke at fordreje noget.

Og nej, selvfølgelig får vi ikke et koncept, der minder om hinanden, hvorfor skulle vi dog det? Det er da slet ikke på tale. Men derfor kan man jo godt udveksle synspunkter. Man kan godt respektere hinanden, selvom man er forskellige og tilbyder forskellige ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow - her har vi da i hvetfald med to dejligt engagerede selvstændige kvinder at gøre. 

Jeg kender ingen af jer - men er temmeligt sikker på at I begge på hver jeres måde har noget helt unikt og fantastisk at byde på. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Thaimig skrev, for 13 timer siden:

Øh, overhovedet ikke, hendes fisse ændre sig sig ikke på mængden, men måske på prisen :huh:

Jeg har blot en anden mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Kære Liv og Nemtøs, vi er faktisk mange som ser stort op til jer begge, forstå mig ret (selvfølgelig min vurdering) jeg har dog ej besøgt jer, så mit skriv ligger kun i jeres væremåde

Som jeg ser stort op til, men hvor bliver jeg dog ked af det når i skændes/diskutere noget som rent faktisk er enten ligegyldigt eller måske noget som ingen af os kan bruge

Vi er alle på dette site (i min verden) for at finde ud af hvorfor vi er så forskellige? (Enig bliver vi nok aldrig og ej heller meningen med dette site) 

Så venligst undlade at gøre jer til dem på feks Fb, som mener det er alle andres skyld at vi står hvor vi står, nok om det men jeg bliver sku ked af det når jeg læser hva 2 smukke og godt begavet kvinder diskutere om ligegyldigt, forstå mig ret, det er i sku for kloge til, tak fordi i er til!

Fortsat go aften :wub: nåh ja, husk lige Valentinsdag, Tak begge :wub:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 5 timer siden:

Som jeg ser stort op til, men hvor bliver jeg dog ked af det når i skændes/diskutere noget som rent faktisk er enten ligegyldigt eller måske noget som ingen af os kan bruge

Vi er alle på dette site (i min verden) for at finde ud af hvorfor vi er så forskellige? (Enig bliver vi nok aldrig og ej heller meningen med dette site) 

Nu er det jo et debatforum, så det må være rette sted at udveksle synspunkter, men ja vi kunne da have skrevet breve til hinanden i stedet ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 13.2.2021 at 19:22:

Jeg  er  ikke  bundet  op  af  et  koncept  hvor  jeg  har  dage  jeg  tilbyder  sex,  med  menu-planer  og  tid.  Laver  kun  individuelle  aftaler  når  tid  og  lyst  er  tilstede.  Men  det  er  jo  også  en  slags  koncept. 

Det var ikke rammer som åbningstider mv jeg tænkte på, men ja, det er da også en slags koncept. Jeg laver også kun aftaler, når jeg har tid og lyst, og føler mig ikke bundet af faste dage. At der står fx mandag kl 10 - 17, betyder ikke at jeg nødvendigvis sidder og venter i det tidsrum, eller at der kommer en lind strøm af mænd, sådan foregår det ikke hos mig. Men hvis det gjorde er det vel også okay, man må jo gøre som man vil hver især, det ene er ikke bedre eller ringere end det andet ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, den 12.2.2021 at 19:08:

Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade (går ud fra du mener: tiltale ;-))  en kvinde som luder?

Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder

Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger?

Brugen af ordet luder, siger ofte mere om dem, som bruger det, end dem det møntes på.

Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet skrev, for 50 minutter siden:

Brugen af ordet luder, siger ofte mere om dem, som bruger det, end dem det møntes på.

Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder 

Jeg bryder mig slet ikke om ordet luder. 

Købepiger, værtinde, eller mange andre ord som findes for vores dejlige piger, lyder meget bedre. 

Tænk hvis disse piger slet ikke eksisterede. Katastrofe for os mænd som mod betaling, kan vælge piger der nemt kan betegnes som:  

OVERSCORINGER.

I love it :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Nogen mænd, især dem af eksotisk herkomst, mener at en pige, der tager penge for at yde seksuelle ydelser også bør gøre det gratis - gør en kvinde det så gratis - så er hun en luder ;-)

Men nu handlede mit skriv ikk så meget om udtryk Luder, ku egentlig bare ha valgt, Gp (et fedt for mig, udtryk ændre dog ej i sig selv på fremgangsmåden) 

Det var helt klart prisen som var afgørende, derfor jeg spurgte :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Hmm hele balladen starter ved at der blinker "fisse" konstant inde i Mandens hoved. Og grundet denne svaghed, kan Manden lokkes til det meste. Enten betale store summer for noget som Kvinden vel i bund og grund får mest ud af. Eller give hende fordele på anden vis. 

Så spørgsmålet er, om man skal prøve at nedgøre kvinden ved at kalde hende luder. Eller man skal erkende, at man er et skvat, der er så nem at køre rundt med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 2 minutter siden:

Luder, glædespige, sexarbejder. Ord for nøjagtigt det samme. Kvinder der gør mænd glade.

Hverken en luder eller sexarbejder er nødvendigvis en glædespige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, Lige nu:

Hverken en luder eller sexarbejder er nødvendigvis en glædespige. 

Det er jo ligesom deres job. Glade kunder kommer måske igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Orgasmic skrev, 1 time siden:

Det er jo ligesom deres job. Glade kunder kommer måske igen.

Hmm og hvorvidt ændre det så ifht prisen ifht mit spørgsmål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 35 minutter siden:

Hmm og hvorvidt ændre det så ifht prisen ifht mit spørgsmål?

Ingen forskel. Luder er bare den betegnelse som folk har vedtaget er et grimt ord, og de andre er neutrale eller positive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...