Guest kenderen Skrevet 12. Februar, 2021 Lady C skrev, for 2 timer siden: @kenderen : din sørgelige smiley taler for sig selv. Så der kan du se - der er en grænse og din udtalelse om at ALLE er til salg, bare beløbet er stort nok - er faldet til jorden. vås - sætte ild til en hjemløs ? osv osv... det er sket ikke der vi er - du taler om af få en kryddersild i fissen og at det går over dine grænser - det bestemmer du helt selv men gerningen i sig selv er ikke kriminel går jeg ud fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 115 Skrevet 12. Februar, 2021 Jeg er vild med ordet “luder” - der er saft og kraft i det, og det er befordrende for uartige, sjofle og liderlige betydninger. Men det er klart, at det skal anvendes varsomt, når mange ser ordet som nedsættende og udskammende. Så ud med antennerne og en finger i jorden - men hvor er det skønt at finde en tøs, hvor dirty talk og uartig sex gør trussen våd. Og jeg har været heldig at finde sådan en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 12. Februar, 2021 (edited) Hold da op hvor et enkelt uskyldig ord kan få folk op i 4. Gear eller hvordan man nu tolker hva der skrives i tråden, indimellem bliver jeg dog helt bange, nok om det Grunden til jeg kalder det et uskyldigt ord er netop fordi det er måden det bruges på, uden tvivl om det Idet jeg helt klart må give Nemtøs ret, forstå mig ret, hvis jeg ligger og sexer og siger til pigen eller omvendt, knep mig som din Luder, så vil ordet være positiv Omvendt, hvis man møder kvinden dagen efter i feks på gaden/butikker og derved kalder hende Luder, vil det helt klart gøre ordet i modsat betydning, altså negativ Åh jo, hvornår lærer jeg at holde kæft Men go Weekend og tak for svar Redigeret 12. Februar, 2021 af Thaimig Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 12. Februar, 2021 Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade en kvinde som luder? Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Februar, 2021 Gad vide hvad vi mænd skal / bør / bliver kaldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2021 holstebronx skrev, for 9 minutter siden: Gad vide hvad vi mænd skal / bør / bliver kaldt Man kan jo håbe på noget med tyr! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2021 Thaimig skrev, 1 time siden: tillade en kvinde som luder Hvad mener du` Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 12. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden: Man kan jo håbe på noget med tyr! Tyrker ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Februar, 2021 holstebronx skrev, 1 time siden: Gad vide hvad vi mænd skal / bør / bliver kaldt Jeg kalder en virkelig dejlig lækker fræk mand for "luderknepper " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Jeg kalder en virkelig dejlig lækker fræk mand for "luderknepper " Åh din lille provo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Februar, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Åh din lille provo Han nyder i den grad, når jeg fortæller ham at han er den bedste luderknepper. Ingen taler sådan til ham, udover hans villige luder. Fuck jeg savner hans selskab. Redigeret 12. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 12. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 3 timer siden: Åh jo nu handler min tråd dog ej om hvor vidt man kan tillade en kvinde som luder? Nok mere om pris som gør udfaldet om hvor vidt man kan bruge ordet, Luder Altså, er det prisen som afgør, hvilket udtryk vi bruger? Når man læser i ordbogen om betydningen af ordet “luder” så kommer følgende: “kvinde som tilbyder samleje og andre seksuelle ydelser mod betaling” Så det har intet med prisen at gøre. At kvinder der så sælger samleje og andre seksuelle ydelse mod betaling, så ikke bryder sig om den betegnelse. Det er så noget helt andet. Som der også stor i ordbogen, så kan ordet også bruges nedsættende og det er nok der skoen trykker for kvinderne. Men det har intet med prisen af gøre. Men derfor kan man jo godt finde et andet og mere tidssvarende og et ikke nedværdigende navn for kvinder der sælger seksuelle ydelser, hvis man absolut vil give denne jobbeskrivelse et navn. Men mange vil måske også synes det vil være nedværdigende at blive kaldt en glædespige. Det er en pige/kvinde der sælger seksuelle ydelser, er det ikke fint nok, at det bare er det, som det er og ikke anden betegnelse end det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 12. Februar, 2021 Røvslikker skrev, for 9 timer siden: at generalisere ytringen er ikke passende i dette sammenhæng, ok,hvad du vil kaldes uden at gå i baby mode er din personlige grænse...efter hvad pigerne oplyser i deres annoncering, så er der rigtig mange der lige netop bruger, og tænder på "knep mig som den luder jeg er"....om det bare er markedsførings fnider duno. Babymode? Come on, fordi jeg ridser en grænse op? Det er næppe flertallet, der omtaler sig selv som luderso mv, og dem der gør skal være så velkomne. Kunder der har behov for at kalde kvinder for luder, er ikke i min målgruppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1515 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg kalder en virkelig dejlig lækker fræk mand for "luderknepper " Det er en stærk kvinde der ikke føler sig fornedret af at blive kaldt luder. Hun ved det kun er i akten og ikke et generelt menneskesyn. Luderknepper er et stærkt ord - godt fundet på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Liv skrev, for 5 timer siden: Babymode? Come on, fordi jeg ridser en grænse op? Det er næppe flertallet, der omtaler sig selv som luderso mv, og dem der gør skal være så velkomne. Kunder der har behov for at kalde kvinder for luder, er ikke i min målgruppe. Sorry to say, men der er nok en del af dine besøgende som omtaler efterfølgende at de har besøgt en luder. Endnu engang forstærker du ordet fra at gå fra luder til luderso. Der er ingen i tråden som har brugt ordet luderso, eller gadeluder, ludersvin, narkoluder og i de termer. Og jeg kender mindst en som du efterspurgte kontaktoplysninger på hos mig. Han kalder mig en luder selvom det faktisk er sjældent at jeg tilbyder købesex, så mon ikke også at du i hans optik er en endnu større luder end mig. Jeg tror modsat end del af jer andre, at der ikke lægges så meget negativ værdi i ordet af de mænd som betaler for at have sex med os. Det er lidt ligesom at sige pik, fisse, kusse og patter, frem for at anvende originale neutrale betegnelser. Luder kan klart anvendes som skældsord, og det er ikke i den kontekst jeg hentyder til. Redigeret 13. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg tror modsat end del af jer andre, at der ikke lægges så meget negativ værdi i ordet af de mænd som betaler for at have sex med os. Det er lidt ligesom at sige pik, fisse, kusse og patter, frem for at anvende originale neutrale betegnelser. Det tror jeg du har fuldstændig ret i, og det er iøvrigt meget sjovt nogle gange, hvordan i kvinder der sælger sex kan tænde helt af/ blive lettere fornærmet over brugen af et specielt ord Man skal som kunde passe lidt på en gang i mellem. Brysterne f.eks. Nogle kan slet ikke klare, hvis man kommer til omtale deres bryster for patter. Der kan faktisk blive en helt dårlig stemning af det og man bliver sådan helt paf. Personligt synes jeg at kusse ikke lyder særlig pænt/indbydende, men ordet deler også vandene fornemmer jeg. Jeg kom en gang til at sige til en GP “Det ser frækt ud når du slikker min pik”. Hun stoppede helt og udbrød “Jeg slikker den ikke, jeg SUTTER den” hun lød meget fornærmet. Det gjorde det ikke bedre, at jeg lidt senere kom til at bruge ordet “slikker” igen Men, ja slap nu lidt af med at lægge for meget i de ord, tror ikke der er nogle der bruger ordene negativt. Vi er heldigvis en masse, der tænder på frække ord og måske er vi bare ikke altid helt enige om, hvilke ord der er frække, og hvilke der ikke er og ja, så er der helt sikkert også noget med konteksten og forstå, at det her er altså meget individuelt og det synes jeg man så også skal acceptere. Redigeret 13. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 9 minutter siden: Det tror jeg du har fuldstændig ret i, og det er iøvrigt meget sjovt nogle gange, hvordan i kvinder der sælger sex kan tænde helt af/ blive lettere fornærmet over brugen af et specielt ord Man skal som kunde passe lidt på en gang i mellem. Brysterne f.eks. Nogle kan slet ikke klare, hvis man kommer til omtale deres bryster for patter. Der kan faktisk blive en helt dårlig stemning af det og man bliver sådan helt paf. Personligt synes jeg at kusse ikke lyder særlig pænt/indbydende, men ordet deler også vandene fornemmer jeg. Jeg kom en gang til at sige til en GP “Det ser frækt ud når du slikker min pik”. Hun stoppede helt og udbrød “Jeg slikker den ikke, jeg SUTTER den” hun lød meget fornærmet. Det gjorde det ikke bedre, at jeg lidt senere kom til at bruge ordet “slikker” igen Men, ja slap nu lidt af med at lægge for meget i de ord, tror ikke der er nogle der bruger ordene negativt. Vi er heldigvis en masse, der tænder på frække ord og måske er vi bare ikke altid helt enige om, hvilke ord der er frække, og hvilke der ikke er og ja, så er der helt sikkert også noget med konteksten og forstå, at det her er altså meget individuelt og det synes jeg man så også skal acceptere. Jeg er meget enig, jeg har skulle vænne mig til at bruge ordene pik, kusse og fisse, de ord blev efter teenageårerne udskiftet med pæne ord. Sjov oplevelse du beskriver, jeg nyder både at slikke, sutte og kysse en pik ved blowjob og lade pikken kneppe min hals. Det beskriver vist de forskellige elementer som indgår naturligt i mine blowjob. Jeg oplever at respekten for mig som menneske sagtens kan være tilstede, selvom at jeg laver en købesex aftale og manden kunne finde på at fortælle om han lige har kneppet en storpattet dejlig liderlig luder. Det bliver jeg ikke stødt over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Hvad mener du` Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: 1) Sorry to say, men der er nok en del af dine besøgende som omtaler efterfølgende at de har besøgt en luder. 2) Endnu engang forstærker du ordet fra at gå fra luder til luderso. 3) Og jeg kender mindst en som du efterspurgte kontaktoplysninger på hos mig. Han kalder mig en luder selvom det faktisk er sjældent at jeg tilbyder købesex, så mon ikke også at du i hans optik er en endnu større luder end mig. 4) Jeg tror modsat end del af jer andre, at der ikke lægges så meget negativ værdi i ordet af de mænd som betaler for at have sex med os. Det er lidt ligesom at sige pik, fisse, kusse og patter, frem for at anvende originale neutrale betegnelser. 5) Luder kan klart anvendes som skældsord, og det er ikke i den kontekst jeg hentyder til. 1) Jeg taler om face to face, men bortset fra det, så er de fleste af mine kunder mænd, der omtaler kvinder respektfuldt. 2) Endnu en gang? Kan vi holde os til denne tråd og ikke drage gammelt nag med ind? Luderso var bare et eksempel.... 3) Aha, så jo mere sex man sælger, jo mere luder er man? Iøvrigt kunne jeg alene udfra fra mandens mailadresse se, at det setup han søgte kvinder til ikke var noget for mig. 4) Den holdning skal du være velkomme til at have, ligesom jeg kan have min. Patter er heller ikke et ord jeg bruger, hverken om mine eller andres bryster. 5) For mig er luder et nedsættende ord uanset hvordan det bruges. Der er mange andre ord man kan bruge. Ha en dejlig weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 13. Februar, 2021 At man ikke vil kalde en kvinde for luder er ikke ensbetydende med at man bilder sig selv ind at sex for penge ikke er betalt sex. Det bliver lidt mærkeligt hvis man skal latterliggøres fordi man ikke har det fint med at kalde folk luder, eller blive kaldt for luder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Bananas skrev, for 9 minutter siden: At man ikke vil kalde en kvinde for luder er ikke ensbetydende med at man bilder sig selv ind at sex for penge ikke er betalt sex. Det bliver lidt mærkeligt hvis man skal latterliggøres fordi man ikke har det fint med at kalde folk luder, eller blive kaldt for luder. Omvendt er det vel også lidt mærkeligt at der er både mænd og kvinder som ikke tager ordet så tungt og negativt. Fordi en mand bruger luder ordet er det ikke ensbetydende med manglende respekt og nedgørelse af kvinder. Livet er ikke så sort /hvid som nogen forsøger at gøre det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Omvendt er det vel også lidt mærkeligt at der er både mænd og kvinder som ikke tager ordet så tungt og negativt. Fordi en mand bruger luder ordet er det ikke ensbetydende med manglende respekt og nedgørelse af kvinder. Livet er ikke så sort /hvid som nogen forsøger at gøre det til. Det er vel ikke mærkeligt, at der er forskellige holdninger ligesom der er til alt andet. Vi kan ikke alle være ens og mene det samme. Du og jeg tilbyder vidt forskellige koncepter, så er det vel heller ikke underligt at vi har forskellig tilgang til ord og omgangsform. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Liv skrev, for 5 minutter siden: Det er vel ikke mærkeligt, at der er forskellige holdninger ligesom der er til alt andet. Vi kan ikke alle være ens og mene det samme. Du og jeg tilbyder vidt forskellige koncepter, så er det vel heller ikke underligt at vi har forskellig tilgang til ord og omgangsform. Det du refererer til skal ses som svar til bananas indlæg, så jeg undlader at vikle mig ind i dine forsøg på fordrejninger af hvad jeg skriver. Men vil give dig fuldstændig ret i at vores koncepter er meget forskellige. Det tænder ikke mig at tilbyde telefonsex eller have faste åbningsdage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Det du refererer til skal ses som svar til bananas indlæg, så jeg undlader at vikle mig ind i dine forsøg på fordrejninger af hvad jeg skriver. Men vil give dig fuldstændig ret i at vores koncepter er meget forskellige. Det tænder ikke mig at tilbyde telefonsex eller have faste åbningsdage. Du tager fejl, jeg prøver på igen måde at fordreje dine ord. Og har iøvrigt aldrig gjort det. Nu tænkte jeg ikke på telefonsex eller åbningstider, men om indholdet i det vi tilbyder. Og måden vi hver især kommunikerer det ud på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 13. Februar, 2021 Jogge skrev, for 11 timer siden: Det er en stærk kvinde der ikke føler sig fornedret af at blive kaldt luder. Hun ved det kun er i akten og ikke et generelt menneskesyn. Luderknepper er et stærkt ord - godt fundet på Har du overvejet, at ikke alle tænder på at blive kaldt luder i akten? At man synes det er skønt at blive kaldt luder har med præferencer at gør, ikke styrke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg