TheVoice 9405 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) OldGentlemann skrev, den 12.2.2021 at 18:03: Mærkelig kommentar. Manden er godt nok mere syg end dum, men det er vel ikke “dumt” at blive lidt påvirket af en syg mand? Hans virke med at chikanere alverdens Gp´er har stået på et mange år, og hvis man sætter sig lidt i stalker adfærd vil man vide at tavshed er det mest effektive middel. Så .... jo det er faktisk lidt dumt at der skrives om ham stort set hver uge. Jeg har bestemt stor forståelse for, at man har brug for at dele det med andre, men mon ikke de fleste GP´er har lidt kontakt med andre på dette medie. Det vil være mere hensigtsmæssigt at dele den slags oplevelser via PM i en lukket kreds, så manden ikke kan side og fryde sig over, den opmærksomhed har får. Redigeret 13. Februar, 2021 af TheVoice 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1586 Skrevet 13. Februar, 2021 TheVoice skrev, for 30 minutter siden: Hans virke med at chikanere alverdens Gp´er har stået på et mange år, og hvis man sætter sig lidt i stalker adfærd vil man vide at tavshed er det mest effektive middel. Så .... jo det er faktisk lidt dumt at der skrives om ham stort set hver uge. Jeg har bestemt stor forståelse for, at man har brug for at dele det med andre, men mon ikke de fleste GP´er har lidt kontakt med andre på dette medie. Det vil være mere hensigtsmæssigt at dele den slags oplevelser via PM i en lukket kreds, så manden ikke kan side og fryde sig over, den opmærksomhed har får. Det er måske rigtigt. Men derfor er det alligevel ganske ufint at insinuere, at offeret er dummere end “voldsmanden”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1165 Skrevet 13. Februar, 2021 Wow, JenniferRomantica, What a charmer han er. Du må jo næsten have brug for en føntørrer til trusserne efter de beskeder. Ej, godt du tager det på den måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Februar, 2021 Bananas skrev, den 12.2.2021 at 19:03: Hvordan kan i vide det er Bjarne som skriver alle beskederne? Kan det ikke være forskellige mænd, eller findes der kun en idiot i Danmark? Jeps, resten bor i Sverige Sorry min ven, jeg kunne ikke lade være hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 15. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Jeps, resten bor i Sverige Sorry min ven, jeg kunne ikke lade være hehe Ja men så forstår jeg hvorfor vi har så mange danske idioter i Sverige. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18165 Skrevet 15. Februar, 2021 Bananas skrev, for 58 minutter siden: Ja men så forstår jeg hvorfor vi har så mange danske idioter i Sverige. 1-0 til svensken.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18165 Skrevet 15. Februar, 2021 TheVoice skrev, den 13.2.2021 at 20:46: Hans virke med at chikanere alverdens Gp´er har stået på et mange år, og hvis man sætter sig lidt i stalker adfærd vil man vide at tavshed er det mest effektive middel. Så .... jo det er faktisk lidt dumt at der skrives om ham stort set hver uge. Jeg har bestemt stor forståelse for, at man har brug for at dele det med andre, men mon ikke de fleste GP´er har lidt kontakt med andre på dette medie. Det vil være mere hensigtsmæssigt at dele den slags oplevelser via PM i en lukket kreds, så manden ikke kan side og fryde sig over, den opmærksomhed har får. Ja hvis man vil undgå stalker-adfærd.. Men vi sidder jo alle og få et godt grin af det.. Og jeg ved jo at intet han siger har hold i virkeligheden eller kommer til at ske.. Ellers havde han da truet med alt muligt andet nu hvor jeg har billed på med ansigt på min profil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Februar, 2021 Han er uskadelig. Ellers må du.sige til Der er nogen der har hans id og adresse Så må vi jo overbevise ham og fordelene ved at holde kæft. Stille og roligt selvfølgelig .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg