Hop til indhold
Guest privat-diskret.dk

FKK weekend i danmark

Recommended Posts

Alle FKK klubber jeg har været i har haft bruserrum ligesom i en svømmehal - det er lige gået op for mig hvorfor.

Et "sminkerum" til pigerne er også en god idé.

Frej på fx. Acapulco er der et piktogram, som siger at man ikke må tisse i bruserne :lol:

Det kunne vi også lave her og et par piktogrammer til "tønden" og til "det mindre"

Nogle FKK'er som fx. Villa Vertigo har udover fælles brusere også badeværelser i hyggeværelserne det er rent luksus. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alletiders at der nu er sat dato på :)

Altså fredag den 6 og lørdag den 7 september i uge 36 :!:

Jeg vil fluks spørge om jeg kan får ferie i uge 36, for jeg kender aldrig min kalender så langt frem i tiden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Er datoen bekræftet, så holder jeg også fri torsdag-fredag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vauw, et godt initiativ!

Kan af potensielle :D årsager ikke deltage, ellers ville jeg være stensikker deltager.

Og drenge, hvis I, der valfarter til Tyskmandsland i tide og utide ikke griber den her chance, så har I squ heller ikke fortjent bedre.

Rejse, your dreams come truthh. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Onslow det gælder sgu om at få det her til at lykkes, og få det til ikke kun at være en engangs foreteelse.

Derfor kan vi heller ikke bruge alle proforma interesserede webnicks til noget som helst, men vi skal have samlet alle dem der virkelig kan og vil, så pigerne kan se og tro på at vi vil.

Som jeg ser det kræver det minimum at man vil tilmelde sig, og betale entre forud for egen regning og risiko, for at mutter og piger kan nære tillid til nicks der udtrykker interesse for egen deltagelse i arrangementet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sider lige og chatter om arrangementet, ideen er ikke min, så jeg skal ikke tage æren :)

Vi talte om det vil være en god ide med 2 billet typer?

1. 3 timer for eksempelvis 200 kr

2. Hele dagen for 500 kr

Stadig sådan at vi betaler aftensmad udover entreen.

Måske det vil give flest gæster til pigerne at dem der ønsker det faktisk kan være der i 3 timer inclusiv 30 minutters sex for 700 kr, 1200 kr for 2 x 30 minutter.

Det kunne være en god indtroduktion for dem der ikke kommer langvejs fra, mens vi der gør køber en heldags billet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi talte om det vil være en god ide med 2 billet typer?

1. 3 timer for eksempelvis 200 kr

2. Hele dagen for 500 kr

Stadig sådan at vi betaler aftensmad udover entreen.

Måske det vil give flest gæster til pigerne at dem der ønsker det faktisk kan være der i 3 timer inclusiv 30 minutters sex for 700 kr, 1200 kr for 2 x 30 minutter.

Det kunne være en god indtroduktion for dem der ikke kommer langvejs fra, mens vi der gør køber en heldags billet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejse,

Hvem skal så rende rundt op prikke folk ud? Tror næppe det vil give nogen en god introduktion eller at det vil give mere omsætning hos pigerne, idet mange fremfor at komme hele dagen, så kun vil komme et par timer hen på aftenen, stå i kø for at komme til tage et par hurtige runder, inden de vender hjem til konen igen - pigerne vil så komme til at sidde og vente hele eftermiddagen og sidst på aftenen uden ret mange kunder.

Mht. betaling for mad, bør det absolut være incl. i entreen, medmindre der skal serveres en større anretning - det skulle jo derimod gerne være noget let, som man kunne gå og nippe lidt til i løbet af dagen og så er det lidt besværligt at opkræve kr. 10,- for hver pizzaslice eller halve banan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jernsvinet

Tak for kritik

Jeg forestiller mig at mænd med 3 eller 4 timers billet kan få et armbind som skal klippes af service medarbejdere.

Foreksempel en farve for hver time kl 12 - 15 15 - 18 18 - 19 19 - 22 22 - 01?

Hvis arrangementet forudsætter en dagsbillet 500 kr, lider det under det handicap i sammenligning med tysk FKK at det ikke optimerer incitamentet til at oplandet opsøger tilbudet.

I Tyskland er det tydeligt at vi tilrejsende der ikke har chancen i næste uge, vi også er dem der bliver længst, mens de lokale oftest opholder sig nogle få timer i klubben.

Ok, ja entreen for lokale såvel som os tilrejsende i Tyskland er så den samme, men taget i betragtning at FKK weekend er et enkeltstående særarrangement i Danmark, er det meget usikkert ensidigt at basere det på at det primært appellerer til os der skal rejse langt for oplevelsen.

300 kvm sommerhus med 8 soverum, udgør ganske meget plads til at rigtig mange mennesker kan opholde sig afventende sex på rummet indenfor samme tidsrum.

Der kan udmærket være både optaget på samtlige 8 soverum, som god plads til alle rundt i hele huset på samme tid.

Det er jo det der er det geniale ved FKK, mange flere mænd til mange flere piger på samme tid til en driftudgift langt under i daglig drift på vanlig vis på et dansk bordel.

Samtidig udgør den danske bordel kultur en kæmpe udfordring til dette initiativ, dette at mænd og piger flest ikke vil ses sammen på et bordel.

Et tilbud om 3 timer for 200 kr og 500 kr for 30 minutters sex, kan forhåbentlig udgøre en motivation til at en del vil formå at aflægge sig eget forbehold, mod at blive set af andre på et bordel.

Dette er bare et kulturelt fænomen der ikke er aktuelt i tysk FKK sammenhæng, men som jeg tror der bør tages højde for?

Derfor tror jeg på at der er plads nok til både heldags og korttids gæster på samme tid, hvis ikke er jeg bange for at os der bliver hele dagen ikke kan bære efterspørgslen alene.

Og til jer der bor lokalt, som vil kunne komme 3 -4 timer, men ikke hele dagen, husk at det er et sommerhus, et lukket arrangement, hvor en del piger og mænd kommer fra hele landet, at I ikke nødvendigvis risikerer at møde kolleger eller andre bekendte, som en del jo frygter lokalt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er det weekend, så hvis jeg kommer bliver det kun nogle timer :) satser på at komme

Betaler gladeligt fuld pris....... Hvis de holder en pris på 500 kr 30 min og evt 500 kr i indgang.... jamen så er min indgang tjent ind ved første tur i rummet, og så får jeg gratis drikke og snacks+ en hyggesnak :) ...... nå ja og så Sisse til at rengøre mig bagefter ;) .... ren win win

Men lad os nu se, hvad entre prisen bliver ;) Det eneste jeg har forstået som fastlagt er 500 kr 30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LF

Jeg betaler også gerne 500 kr i entre, om jeg så kun kom 3 timer, når prisen er 500 kr for 30 minutter.

Den kommercielle udfordring for mutter og piger består imidlertid i at vurdere den faktiske kapacitet op mod den forventede efterspørgsel?

Lad os foreksempel antage at der ved en enhedspris på 500 kr for ret til at opholde sig hele dagen i huset, vil blive akkumuleret en efterspørgsel der afstedkommer 50 % udnyttelse af tiden i de 8 soverum over 14 timer.

Hvilket vil svare til 16 gæster af 30 minutter i timen = 100 % divideret med 2 = 8 gæster i timen = 50 % udnyttelse af kapaciteten.

8 gæster x 14 timers åbningstid = 112 gæster.

Lad os antage at gæsterne i gennemsnit er på rummet hver 2 gange med en pige, hvilket så svarer til 56 mandlige gæster ved 50 % udnyttelse af 8 soverum.

Forudsætter man eksempelvis en udnyttelsesgrad på 75 % = 84 mandlige gæster, er der altså plads til at afsætte 25 % af kapaciteten til en entre på 200 kr for 3 timer, som ren meromsætning.

84 mandlige gæster svarer til at der over 14 timer i snit opholder sig 6 mandlige gæster i et sommerhus på 300 kvm, der sagtens kan rumme at dobbelt så mange mænd + piger opholder sig i fællesarealerne på samme tid.

Der er altså rigeligt plads til at antal mænd i huset varierer over hele dagen, samtidig med at 8 soverum optimalt kan være besat 75 % af tiden.

Nu er det ikke entreen fra 28 flere mandlige gæster der kun betaler 200 kr der er interessant for mutter og pigerne, men det er en potentiel meromsætning på 28 x 500 kr = 14000 kr x 2 = 28000 kr ekstra i solgte 30 minutter, hvis også de 28 mænd tager 2 omgange.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse,

Jeg tror nok du skal regne med at ikke alle ankommer præcist kl 1400 og som regel vil de fleste nok bruge ½ - 1 time med at kigge lokalerne og pigerne lidt an. Desuden vil der nok kun være 7 soverum til rådighed, da pigerne skal have et frirum til make-up, omklædning, afslapning, intern hyggesnak mv. Evt. kan der dog være mulighed for at knalde lidt rundt om i sofaerne og evt. udendørs, hvis det kan gøres uden indkik fra naboer. Ud på aftenen plejer gæsterne også ligesom at sive lidt - det er ihvertfald det jeg har oplevet på FKK i Tyskland - og de tilbageværende sidder ligesom og samler kræfter til en sidste tur og kun nogle få holder ud til lukketid.

For at få en højere "bedækningsgrad" om eftermiddagen kunne man evt. nedsætte entreprisen til f.eks kr. 300,- for de første 10 ankomne. Jeg ved ikke om det med 3 timers kort har været forsøgt i Tyskland, men Grenz-klub har tidligere haft nedsat entrepris om eftermiddagen - alligevel har jeg så et par gange siddet der som eneste mand med 10 piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

3 timers entre er afprøvet i Tyskland, sådan foregår det, man spørger gæsterne om han vil have en 3 timers billet eller betale for hele dagen, gæster som vil have 3 timer , noteres med navn og ankomst-tidspunkt, når han forlader huset, tjekkes hans afgangstidspunkt, har han brugt mere end 3 timer informeres han om at han har overskredet de 3 timer og skal betale differencen til en heldagsbillet (fx. har han betalt for 3 timer= 300kr + 200kr i diff.) og derefter kan han blive i huset resten af dagen eller komme tilbage igen inden lukketid.

Det kræver at man noterer navn og tidspunkt, samt en person til sidde ved indgangen. På de rigtige klubber er der en reception til at varetage disse ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra forskelligt hold formodes det at den planlagte FKK weekend bliver med østeuropæiske piger?

Mit klare indtryk af denne tråd er at hensigten er et arrangement med danske piger.

Bliver det ikke et arrangement med danske piger kommer jeg ikke.

Den tur bliver mindst lige så dyr for mig som en ny tur til Tyskland ville koste mig, måske dyrere.

Så kan jeg lige så godt, som jeg plejer igen rejse til Tyskland, for hele min motivation i dette projekt, er at det fører til fremtidige hjemlige FKK lignende tilbud med danske piger, så jeg netop ikke behøver at rejse til Tyskland for oplevelsen.

Er det øst piger er det alligevel bedre med en rigtig tysk FKK klub, end et dansk sommerhus til lejligheden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra forskelligt hold formodes det at den planlagte FKK weekend bliver med østeuropæiske piger?

Mit klare indtryk af denne tråd er at hensigten er et arrangement med danske piger.

Bliver det ikke et arrangement med danske piger kommer jeg ikke.

Den tur bliver mindst lige så dyr for mig som en ny tur til Tyskland ville koste mig, måske dyrere.

Så kan jeg lige så godt, som jeg plejer igen rejse til Tyskland, for hele min motivation i dette projekt, er at det fører til fremtidige hjemlige FKK lignende tilbud med danske piger, så jeg netop ikke behøver at rejse til Tyskland for oplevelsen.

Er det øst piger er det alligevel bedre med en rigtig tysk FKK klub, end et dansk sommerhus til lejligheden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg håber da på deltagelse af lidt forskellige nationaliteter og hudfarver - dog med hovedvægten på DK-piger - håber at kunne lave en World Tour på en aften :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej abe

Godt nok inspirerende, men nok også en standard vi ikke bredt har råd til herinde :?

Er glad for at Bent Fabricius Bjerres kriterier for adgang til de hellige haller, ikke er gældende standard på FKK klubber i Tyskland - tænk hvis man er for grim til at få lov til at betale for sex :oops:;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej abe

Godt nok inspirerende, men nok også en standard vi ikke bredt har råd til herinde :?

Er glad for at Bent Fabrisius Bjerres kriterier for adgang til de hellige haller, ikke er gældende standard på FKK klubber i Tyskland - tænk hvis man er for grim til at få lov til at betale for sex :oops:;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu er det så ikke bare fordi han er for grim, men også fordi han ikke havde læst en bestemt bog og ikke ville tage en næsetryner for at påstå han havde gjort det - det med at han var for grim var nærmest bare et påskud - nu fik han så også næseblod. Serien er i øvrigt forfattet af ham selv og Casper Christensen - de øvrige medvirkende inkl. Bent Fabric er egentlig bare statister - kræver nok lidt mandsmod at medvirke og det må man tage hatten af for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

he, he.....

Ja undskyld.. kunne ikke dy mig... det var jernsvinets kommentar: "eg håber da på deltagelse af lidt forskellige nationaliteter og hudfarver - dog med hovedvægten på DK-piger - håber at kunne lave en World Tour på en aften", der fik mig til at tænke på Lars Hjortshøjs fantastiske bestilling: "Jeg vil gerne have fire racer, startende i Asien".... og bagefter: "Det er næsten ligesom at rejse.. bare uden at tage nogensteder". :lol::lol::lol:

Jeg er godt klar over at vores budget vist ligger en anelse under det der skal til for at få fat i sådan en hytte... til gengæld slipper vi for at blive sorteret fra i døren :lol::lol:

Jeg leder stadig på bunden af kisten for at kunne komme med.. det er et fedt initiativ!!!

God dag fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hey lige en hurtig update

kan se der er nogle der tror det ikke bliver danske piger til det kan jeg sige at alle de piger jeg har snakket med det om til nu er danske vil dog ikke udlukke at der kan komme et par stykker der ikke er danske man det vil heller ikke blive flere

datoen bliver den 6 og 7 september så i kan godt sætte et krys der

prisen for at komme ind bliver 500 kr om dagen tror ikke vi kan styre det med at lave timepriser også

hvilken priser pigerne kommer til at køre med vil jeg ikke ligge mig fast på men jeg vil forslå at det bliver 500 kr for en halv time og de piger jeg har snakket med omkring det er helt med på det

har sendt en pm til admin her inde om han kunne være frisk på at være med til at lave noget omkring det her inde men desvære ikke hørt fra ham så tror ikke det er en mulighed

jeg tænker på at lave noget om at dem der har betalt inden den 1 september vil der blive trukket lod om et gavekort på 500 som kan bruges på pigerne

takker for den store debat her inde og håber den bliver ved er åben for forslag

og igen piger hvis det er noget du gerne vil være med til så smi mig en pm eller en mail vi mangler et par stykker mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

har sendt en pm til admin her inde om han kunne være frisk på at være med til at lave noget omkring det her inde men desvære ikke hørt fra ham så tror ikke det er en mulighed

jeg tænker på at lave noget om at dem der har betalt inden den 1 september vil der blive trukket lod om et gavekort på 500 som kan bruges på pigerne

takker for den store debat her inde og håber den bliver ved er åben for forslag

Hej PD,

Har I tænkt på hvordan forudbetaling af entreen skal foregår ?

Vi ønsker stadig at bevare vores anonymitet, så bankoverførsler er nok ikke smart, evt. Paypal er bedre ?

Jeg synes det er rimelig at forudbetale et depositum på 300 kr og betale resten ved indgangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej PD,

Har I tænkt på hvordan forudbetaling af entreen skal foregår ?

Vi ønsker stadig at bevare vores anonymitet, så bankoverførsler er nok ikke smart, evt. Paypal er bedre ?

Jeg synes det er rimelig at forudbetale et depositum på 300 kr og betale resten ved indgangen.

Det er vel stadig muligt at indbetale et girokort på posthuset, hvorpå man som afsender f.eks bare skriver sit brugernavn fra Eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...