Anonym bruger 318 Skrevet 23. Februar, 2021 Kære Melody Tak for at dele din historie, jeg er en af dem der kendte noget af den på forhånd. Din måde at skrive på og dine meninger herinde har for længe siden skabt et bånd i mellem os i min verden og vi har skrevet sammen på pm. Din måde at være på varmer et gammelt hjerte som mit, og havde jeg dog bare fået en datter skulle hun have været som dig. Når jeg læser din historie får jeg sådan en følelse i kroppen at kunne jeg da bare være der for dig og virke som en reservefar for dig, Jeg har virkelig lyst til bare det, at være der når du har behov, for råd, for at snakke, bare lige for et enkelt ord når der er behov, give et kram. Jeg kender til frygt og kan slet ikke forstå hvorfor nogle kan opføre sig sådan. Den sidste gp jeg besøgte, lavede i beskeden en lille fejl med adressen, hvilket fik tankerne frem i hovedet om er dette et setup og hvad sker der når jeg går ind i baggården. Frygten om det nye ukendte gjorde mig åbenbart mere nervøs end jeg i min vildeste fantasi kunne have forestillet mig, hvilket også resulterede i at jeg slet ikke var klar da jeg skulle præstere. Så kære Melody, tak fordi du er her, og jeg ønsker alt det bedste for dig og din søn. Kram herfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 23. Februar, 2021 Ej hvor blev jeg dog rasende da jeg læste det opslag. 6 måneder for voldtægt og drabsforsøg. Hvad er der lige gået galt med systemet der? Det monster burde aldrig få sin frihed tilbage. Jeg ved ikke hvad mere jeg kan sige end at jeg ønsker det bedste for dig. Mht. arrene så vil jeg ikke udelukke at en derma stamp kan hjælpe. Jeg har selv nogle som jeg vil forsøge at behandle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 15. Marts, 2021 Melody skrev, den 14.2.2021 at 01:51: Jeg har fået mange beskeder i min indbakke tit de samme spørgsmål. 1: hvorfor er du herinde hvis du ikke er gp? 2: har du været gp? Hvis ja hvor lang tid var du det? Og hvordan var det for dig? 3: hvorfor stoppede du? 4: savner du det? Eller fortryder du det? Jeg vil gerne gør nogle ting klart, mest fordi jeg hader at svare på de samme spørgsmål. Og også så i kan få en indblik i hvordan det kan være at være gp'er. Måske er nogle af de andre kvinder har oplevet noget af det,måske ikke ( forhåbenlig ikke i det hele). Men der var jo også en grund til jeg stoppede;) Svar på nr 1: Hvorfor er jeg herinde? Jeg troede at dette forum var for alle der kan li sex? Ikke kun mænd og gp'er? Jeg er her fordi jeg godt kan li at høre jeres historie og opslag. Jeg kan godt li at være et sted hvor man kan snakke frit om sex ( fordele og ulemper, udfordinger og nye oplevelser) Et sted hvor sex ikke behøves at være et tabu ligesom på mange andre sider. Et sted hvor man kan stille spørgsmål og folk svarer på dem lige meget hvor underlig man syns de kan være. En side hvor man kan grine, skælde ud og give opbakning og hvor andre forstår ens "særhedder" 2: ja jeg var gp fra jeg var 24 til 29 år on and off. Hvorfor jeg stoppede kommer senere. hvordan var det for dig at være gp. Det var meget blandet. Heldigvis var det mest positive oplevelser. Jeg elskede når en mand bestilte eks en hel aften og nat med mig. Jeg elskede det at skulle klæde mig fræk på, gøre stemmingen klar i rummet, levede lys, hjemmelavet mad og en flaske vin. Vente på han kommer. Åbne døren se hans øjne lyse op når han ser mig i mine høje stiletter Med nilonstrømper op til lårene. Og en kjole der er så stram at jeg ikke behøver at have bh i den og man tydelig kan se mine brystvorter titte frem i. Han sætter sig ned med og giver mig pengene som jeg gemmer væk. Ser hvordan han spiser mig med øjene imens vi drikker og spiser og snakker. Den måde hans krop skævler når vi danser tæt til stille musik og han kan mærker mine former uden på kjolen. Julelysene i hans øjne når jeg hvisker " lad mig vise dig mit soveværelse" Sexakten med blide kys der bliver til hårde og mere lidenskabelige kys, mens vi kæmper med at få tøjet af. Den hede sex.mmm Gå i bad sammen efter og gøre hinanden ordentlig rene. Læg og se film mens vi kysser og kramme og falde i søvn i hinandens arme. Måske have sex flere gange hvis han kan. Men den initemitet er det jeg elskede mest. Mine tider var fra 2 timer til en hel dag/nat. Det var de positive oplevelser. 3: hvorfor stoppede jeg? En rose har sine torne. Og tro mig det er sandt. I og med at det jeg tilbød var så specifik var min annonce det også. Min annonce indeholdte ord som : Kan kontaktes i det og det tidsrum. ham jeg søger skal være mellem 25- 55 år gammel. Tilbyder kun til en respektfuld gentleman der har læst hele min annonce. En der elsker at kæle, kysse og kramme, da jeg udenlukkende tilbyder en kæreste date. Jeg tilbyder kun blidt. Romantisk belysning,vin,romantisk sex med gummi. Hvis det er noget for dig kontakt mig på nr ×××××. Tilbyder kun overstående Ps tilbyder ikke hård sex, anal gagging,urin eller kortere møder under 2 timer. Alligevel væltede beskederne ind. Hvad koster 15 min? Må jeg slå dig? Vil du tisse på mig? Må jeg kneppe dig i røven vil du kneppe mig i røven. Er du negger? Osv. De spørgsmål prøvede jeg at inorere, da jeg ikke gad at bruge tid på folk der ikke læste min annonce. Jeg skulle jo trods alt være alene med dem og hvis de ikke engang kunne respektere det skrevne, hvordan vil de være overfor mig? Jeg turde ikke løbe chancen. Desværre var det ikke nok til at sortere de rådne æg fra. Der var mænd der løj om dem selv i deres beskrivelse af dem selv. Der ringede bare for at diskutere om ydelser og pris. Folk der ikke dukkede op og folk der begyndte på skældsord fordi man ikke gad dem. Stadig ikke det væreste det gjorde bare så man bliv lidt træt og små irriteret. Men så var der dem der sagde alt det rigtige og mødte op ... og ja opførte sig som svin. Dem der behandler en som om man ikke er noget værd. Dem der er voldelig. Dem der ikke har gjort noget ud af sig selv. Dem der prøver at overskride ens grænser. Dem der ikke der mener at fordi man er lidt mørk i huden, er under dem der er lyse i huden ( ååh ja dem har jeg mødt en del af) Generelt respektløse mænd når det kom til stykket. Men den væreste var en mand der opførte sig ordenlig indtil det var sextid. Og der blev han et monster. På trods af at jeg har lært karate kunne jeg ikke få ham væk. Og han voldtog mig så slemt at jeg blødte. Jeg kunne mærke hvordan han ødelagde mit underliv og jeg kunne intet gøre. Da han var færdig tog han en kniv og stak mig 3 gange i maven og brystet. Jeg kan huske at jeg tænkte nu dør jeg. Nu ser jeg aldrig min søn eller min far igen. Jeg lå musse stille og prøvede at holde vejret. Jeg tror at han troede at jeg døde. Jeg hørte han låste sig ud af min lejlighed. Og jeg kravlede ud til min mobil og trykkede hurtig kald til 112. Mens jeg ventede på dem ringede jeg til min far. Han kom over med det samme og holdte mig til ambulancen kom. Senere vågnede jeg på sygehuset af lyden af min søn der kaldte på mig. Og der var de min dejlige søn og min far ved sengekanten. På trods af min far havde kræft havde han holdt min hånd siden jeg kom ind efter oprationen og de måtte se mig. Jeg havde været væk i et døgn. Politiet kom og jeg fortalte politiet alt hvad jeg vidste om den så kaldte mand. Alt hvad han gjorde, hvordan han så ud. Hans nummer og hvad han kaldte sig. Kort tid efter jeg blev udskrevet døde min far desværre af kræften. Efter begravelsen ringede politiet for at få mig ind og identisere en mand der passede med beskrivelsen. Det var ham. Jeg var glad for at de fangede ham. Og tænkte nu er det over. Men det er her jeg hader vores ret system. Han fik 6 mdr i alt. 2 mdr for voldtægt 4 for drabsforsøg. Han er ude nu. Og jeg må indrømme jeg tit tænker på ham. På at mødes med ham og gi ham tilbage hvad han fortjener. Men det må man jo ikke og jeg har et barn at tænke på. Så jeg har fået tilhold i stedet. Og selvfølig flyttet. Derfor stoppede jeg. Nogen har hørt lidt om min historie men kun om voldtægt delen. Jeg stoppede pga ham og det han gjorde, min fars død, min søn og fordi jeg stadig prøver at vænde mig til mine ar. Jeg har 2 mænd jeg hygger med som jeg har kendt siden 10 klasse. De får mig til at føle mig smuk på trods af mine ar og de får mig til at føle mig tryg. De kender også hele min historie. Hvis jeg kunne gifte mig med 2 mænd var det dem for de er fantastiske, det er umuligt at vælge i mellem dem. Og de er min 5 grund til jeg stoppede. 4: savner jeg at være gp? Ja til tider gør jeg. Jeg savner nogen gange de gode oplevelser, det er også en grund til jeg er herinde;) Og det eneste jeg fortryder ved den tid var da jeg lukkede en psykopat ind i min lejlighed. Det var min historie. Som sagt det er en lang fortælling. Har prøvet at forkorte den lidt. Så håber den stadig er forstålig. Grunden til jeg skriver det her er ikke for at få medlidenhed og ynk jeg er mere eller mindre over det. men fordi jeg som sagt ikke gider at svare på de samme beskeder i indboks. Men også for at give en forklaring hvorfor nogen kvinder gør som de gør. Hvorfor nogen sortere fra og ikke svare på beskeder. Hvorfor nogen bliver blokeret. Hvorfor der måske er en bodygaurd i lejlighed eller i bilen. Evt skriver en besked hver time. Det er for at fortælle de er okay. Gp'erne er nødt til at passe på sig selv. For man ved ikke hvem der kommer ind af den dør. Og i mænd er nødt til at vise at i forstår hvor vigtigt det er at vise at man respektere dem og deres sikkerhed lige meget hvad. Det her kan være et meget farligt marked. Jeg glemte at passe nok på fordi jeg lænte mig op af min karate tiknik. Ja, - frygtelig historie.. Jeg krummer næsten tæer over at jeg nogle gange brokker mig over GP' ernes opførsel og helt fraværende engagement... Tænk at nogle psykopater kan være SÅ meget psykopat. Det fatter jeg ikke... Føler virkelig med dig. Den sindssygt milde straf kan måske skyldes vores samfunds opfattelse af GP miljøet.. Der er ikke så mange politikere, der taler GP' ernes sag, eller kundernes.. Selv om nogle politikere selv er med til festen, vil de i hvert fald ikke stå ved det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg