Tingel 75 Skrevet 15. Februar, 2021 Halløj derude. Jeg har givet mig i kast med sugardaters igen, efter en længere tids pause. Er der nogen der har mødtes med Melua? Jeg skriver med hende nu og det virker lovende, men kunne godt bruge nogle erfaringer. https://sugardaters.com/da/profile/NBRmw47qR- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 24 Skrevet 15. Februar, 2021 Har du fået en aftale i hus med hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 24 Skrevet 17. Februar, 2021 @Tingel hvordan gik din aftale med hende?? Er super nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 17. Februar, 2021 Hende har jeg skrevet med. Både på SD og på Snap. Sød og dejlig, men forlangte 4000,- ! Det er godt nok over mit budget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 24 Skrevet 17. Februar, 2021 Var det 4000 inkluderet alt eller bare for et møde? for hvis det bare er et møde så det skam os over mit budget :p Men ellers så skriver jeg da en anmeldelse hvis jeg får besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 17. Februar, 2021 @Coconut14. Det var incl. intim hygge. Men jeg bliver lidt i tvivl. Skrev med to nye piger samtidigt. Den ene ville have 4000 og den anden 6000... Måske jeg har byttet om på dem, men det gør det jo ikke bedre... Det er nogle sindsyge priser de forlanger. Skriv endelig, hvis du får et møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg