Mr Vanløse 13 Skrevet 15. Februar, 2021 Hejsa jeg søger en M idag til at bare sidde og kigge på i sydhavn område idag... send besked hvis nogen er frisk på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1275 Skrevet 15. Februar, 2021 tag gerne kontakt til mig i PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkarnage 0 Skrevet 15. Februar, 2021 Mr Vanløse skrev, for 2 timer siden: Hejsa jeg søger en M idag til at bare sidde og kigge på i sydhavn område idag... send besked hvis nogen er frisk på det Hej. Det kunne jeg godt være frisk på, jeg kan dog desværre ikke sende beskeder herinde :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 15. Februar, 2021 Jeg fik et gadenavn jeg skulle være ved kl 19 og ville derefter få nummer osv. siden kl 18 har mr Vanløse været helt stille, så jeg går ud fra at personen kun er ude på at spilde folk's tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 102 Skrevet 16. Februar, 2021 Jeg prøvede også engang at skrive med ham om at kigge på, hvor han så bad mig om at sende et billede af mig selv, så pigen kunne “godkende” mig? Det blev et stort NEJ TAK, fra min side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 430 Skrevet 16. Februar, 2021 Med mindre der kommer en god forklaring fra Mr. Vanløse, så er han hermed lagt på is Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 17. Februar, 2021 Håndværker skrev, den 15.2.2021 at 19:59: så jeg går ud fra at personen kun er ude på at spilde folk's tid. Du kom til Sydhavn og du kiggede måske også på. Det var bare på trafikken i stedet for noget mere interessant? Temmelig dårlig opførsel, må man sige. Ikke din, naturligvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg