Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, var idag et smut forbi Ola i Vejle og kan nu ikke anbefale hende.

Mødte op på aftalte tidspunkt, Og det var Ola der åbnede op. Men blev godt nok nød til at kigge en ekstra gang!! Enten er hendes billeder meet touchet op, eller også er de 10 år gamle.. Lejligheden så som sådan ren nok ud, da vi kom ind på værelset blev det endnu mere tydeligt, at hun er noget ældre end de 25 år hun hævder.. Da hun åbnede hedes mund, så jeg nogen af de klammeste grå tænder eg længe har set, lignede hun ikke havde børstet tænder i flere år, så jeg valgte at smutte..

Men inden jeg smuttede, fik jeg da set hendes bryster :lol:

http://massage.side6.dk/sexymouse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og omend damen ikke er nogen teenager fotomodel, så er hun ret sjov at knalde med. For dem der ikke er interesseret i tørrestativer så er en anbefaling hermed givet videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Vicky som er på de sidste 3 billeder og der er billederne rigtige nok.

Hun er fin og med på at kneppe i mange forskellige stillinger mm. Alt i alt ret god, er dog ved at være 2 år siden så ved ikke så meget om hende mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...