kanonkongen 34395 Skrevet 16. Februar, 2021 Halløj alle Melding fra Sugardating. Din annonce har nu været på nettet i 8 uger uden svar. Skal vi prøve en uge uden foto? De er godt nok fremme i skoene. Ja se, jeg er ikke heldig med de kvinder. Så tænkte nu, prøver jeg noget nyt. Skriver ømt og direkte til GPer. Når du er glad, er jeg glad. Når du er sur, er jeg sur. Når du er ked af det, er jeg ked af det. Når du er træls, er jeg træls. Når du sover, sover jeg. Når du er ond, er jeg ond. Når du er sød, er jeg sød. Når du er liderlig, så ring. Ja det, har jeg så heller ikke, fået noget ud af. Er der en kloge Åge. Der kan hjælpe mig? Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders fysiske behov er så forskellige… og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars pjat, ligesom jeg aldrig har forstået, hvorfor mænd tænker med hovedet, mens kvinder tænker med hjertet. Ham den ulykkelig vilde tyr, der kan komme 7 gange på 30 min. Og ikke mindst er guds gave til alle kvinder. (hvis jeg selv skal sige det) Så god dag alle piger. Og glæder mig til, at hører fra jer. KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 16. Februar, 2021 Hvis du IKKE har dit formentlig handsome Robert Redford ansigt på, prøv med dit.. et andet trick, som flere babes anvender, er at lade det kære ansigt være i åben mappe - så er chancen for at blive også læst måske større din med mine ord Klods Hans-taktik med utraditionel reklame for daddys kvalifikationer er rigtig god - hehe det er eller burde jo være vores marked: vi betaler jo for nå ja samtalekunsten og legen - jeg har været på i 23 dage og har da skrevet med en tyve stykker, hvoraf konkret - gensidig - interesse en syv stykker i (angivet momsfri) aldersgruppe 28-48 år... tre er på anden runde i udvælgelse efter tre kriterier: ud over skønhed: 1. De har stedet sí o sí, 2. En to tre timer à 800-1000 dask - man er rundhåndet og endelig 3. Diverse forventninger om outfit, leg og så videre. ang dine udmærkede betragtninger og ubesvarede spørgsmål med et glint i øjet er jeg enig; dog er heg overrasket over, hvor dygtig den enkelte er til at svare og ikke blot blokere - enkelte svarer dog kort og tydeligvis enten en maskine nærmest eller måske en hæhæ kønsfælle mht besøg og overvejelser i denne tid vil jeg helst lade denne side være til efter åbningen... god jagt kanonkongen... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 16. Februar, 2021 Kanonkongen frisk fra fad i dag - ser da ud til at indeholde dine kriterier https://sugardaters.com/da/profile/GQoDkyODzr meld gerne til os diskrete brødre hvis gennembrud i bestræbelserne mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Februar, 2021 Afklaretmand skrev, for 1 minut siden: Kanonkongen frisk fra fad i dag - ser da ud til at indeholde dine kriterier https://sugardaters.com/da/profile/GQoDkyODzr meld gerne til os diskrete brødre hvis gennembrud i bestræbelserne mvh Hej med dig Kan jo ikke se, hvad, hun skriver. Tak for hjælpen. Men mit skriv er nu mest ment som lidt sjov. i en Corona tid. God aften KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg