happy9k 20 Skrevet 17. Februar, 2021 Hejsa, Er der nogen af jer, der har haft besøg af Sød Tøs https://annoncelight.dk/showad/312688 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 17. Februar, 2021 Der er ret meget svindel for tiden. Jeg ville ikke sende et ansigtsbillede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 17. Februar, 2021 Jeg har ikke besøgt hende, men pas på med hendes krav. "vedhæft billeder af dig. Forvent ikke svar hvis du ikke har vedhæftet billede af dit ansigt." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 17. Februar, 2021 Det kunne jeg aldrig finde på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 17. Februar, 2021 (edited) Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: Jeg har ikke besøgt hende, men pas på med hendes krav. "vedhæft billeder af dig. Forvent ikke svar hvis du ikke har vedhæftet billede af dit ansigt." Kan ikke se at det er et helt urimeligt krav fra en amatør-pige.... Hvis hun skal hjem til en fremmed mand så er det da rart for hende med et ansigstbillede så hun ikke render ind i en bekendt eller møder en person hun ikke rigrig tænder på. Har tit selv sendt billeder til amatør-piger som gerne vil se hvem de muligvis skal knalde med. Men med et billede af mig som hun alligevel ville kunne finde af mig fra diverse forummer som facebook, twitter o.l. Hvis nogen ville misbruge det, så ville de alligevel kunne finde det andet sted fra. Redigeret 17. Februar, 2021 af Blækspruttemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 17. Februar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/312688 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 17. Februar, 2021 Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden: Kan ikke se at det er et helt urimeligt krav fra en amatør-pige.... Hvis hun skal hjem til en fremmed mand så er det da rart for hende med et ansigstbillede så hun ikke render ind i en bekendt eller møder en person hun ikke rigrig tænder på. Har tit selv sendt billeder til amatør-piger som gerne vil se hvem de muligvis skal knalde med. Men med et billede af mig som hun alligevel ville kunne finde af mig fra diverse forummer som facebook, twitter o.l. Hvis nogen ville misbruge det, så ville de alligevel kunne finde det andet sted fra. Send du blot ansigtsbilleder til diverse piger. Personligt vil jeg ikke opfordre andre til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 135 Skrevet 18. Februar, 2021 Blækspruttemanden skrev, den 17.2.2021 at 14:08: Kan ikke se at det er et helt urimeligt krav fra en amatør-pige.... Hvis hun skal hjem til en fremmed mand så er det da rart for hende med et ansigstbillede så hun ikke render ind i en bekendt eller møder en person hun ikke rigrig tænder på. Måske ikke urimeligt at ville se hvem man møder, men det går begge veje. Der er intet billede på hendes profil, og intet om at hun sender et retur eller noget. Så der er det ikke rigtig fair længere. Desuden finder jeg hendes kommanderende talemåde i annoncen noget frastødende. I min erfaring giver den slags piger ofte også en dårlig service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg