Hop til indhold
stener

Rungruedee Wellness forandring fryder ikke altid

Recommended Posts

Anmeldte for under en måned siden Rungruedee Wellness og var igår på besøg igen, der er sket noget siden uha,uha.

Døren blev åbnet af en midaldrende kvinde, jeg spurgte efter Rungruedee, men hun var syg.

Men kvinden kunne da massere mig, 400 for olie, skal du have extra, blev jeg straks spurgt, nej tak.

Fik smidt tøjet og skulle til at lægge mig, men der var ikke noget håndklæde. Spurgte efter et men fik at vide at jeg bare skulle lægge mig, blev dog lige spurgt igen om jeg ville have en spiller.

Så startede en god hård massage, der dog mere virkede som om den blev udført af en jord og beton arbejder end af en thai, der var diverse berøringer, men ikke noget køb. Hvilket absolut ikke passede kvinden, så da massagen var færdig, kunne jeg bare tage tøj på og lukke mig selv ud.

Hvordan det på under en måned er lykkes at ødelægge et "tempel af fred og skøn massage" ( okay lidt overdrevet) og lavet det om til et thaibordel af værste skuffe, det ved jeg ikke, men sket her er det ihvertfald.

Jeg har ikke noget imod at få tilbudt sex på et thaisted og har da også ofte gjort brug af det, hvis pigen er inde for bare en hvis standart, men jeg syntes det er trælst, når man får en dårlig behandling, når man siger nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige været der i dag og Som (ejeren) var tilbage i topform. Jeg har osse været der mange gange før og altid været tilfreds med servicen fra Som, som er den eneste jeg har besøgt der.

Så godt 2 andre som er der nu, men spørg efter Som, så går du ikke galt i byen.

Et godt tip er lige at ringe først, det kunne jo være at hun ikke er der lige på det tidspunkt du ønsker.

Hun er meget sød og utrolig smuk og charmerende, som man jo ved selvsyn kan se på hjemmesiden ;)

http://rungruedeewellness.dk/?page_id=265

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gently

Jeg startede jo med at spørge efter ejeren, som jo hedder Rungruedee.

Ja det havde forhåbentligt været en helt anden oplevelse, hvis det var hende jeg havde fået massage af, men den stil som de nye piger har indført, også bekræftet af Organdonor, ligger jo milevidt fra det jeg plejede, at opleve med Rungruedee. Derfor den negative overskrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man få noget ekstra ved ejeren selv? Hun ser jo ligefrem MEGET fristende ud :twisted:

Jeg har ihvertfald ikke kunnet få sex med hende ;) og man kan roligt sige at både hendes udseende som hendes væsen ligger pænt over standart :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

stener

Det var ikke specielt henvendt til dig, du kender jo ejerens kvaliteter :)

Men jeg har lidt imod de der kategoriske udtalelser om at "stedet" er ødelagt / et skod sted pga. én pige / én oplevelse.

Hvordan det på under en måned er lykkes at ødelægge et "tempel af fred og skøn massage" ( okay lidt overdrevet) og lavet det om til et thaibordel af værste skuffe, det ved jeg ikke, men sket her er det ihvertfald.

Jeg har osse forsøgt at besøge Rungruedee ejeren, ja "Som" kalder hun sig over for mig, det kan jeg huske og stave, Rungruedee er helt umuligt for mig :? men som du skriver, var hun syg og de andre piger er absolut ikke noget for mig så jeg gik igen.

Derfor tippet, til andre, om at ringe først, da jeg ved at hun nogen gange er væk fra stedet et par timer med andre gøremål.

For jeg forstår da godt at du var skuffet over besøget når det nu plejer at være nærmest helt i top.

Jeg synes nu ikke OD bekræfter noget.

En god hård massage af en lidt stor kvinde (ikke tyk) ikke ung, ved navn Nit.

Meget lille sted, men rene håndklæder og ok behandling.

Jeg læser det som OD osse skriver, ok, men nu har han heller ikke mødt Som så der har han noget til gode :P

Jeg tror nu heller ikke at OD var helt oppe at ringe i skyerne, men jeg kan ikke se at han skriver noget negativt

Kan du uddybe hvad du mener at OD bekræfter?

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

Jeg synes nu ikke OD bekræfter noget.

Jeg læser det som OD osse skriver, ok, men nu har han heller ikke mødt Som så der har han noget til gode :P

Jeg tror nu heller ikke at OD var helt oppe at ringe i skyerne, men jeg kan ikke se at han skriver noget negativt

Kan du uddybe hvad du mener at OD bekræfter?

Gently.

OD? Hvem er lige det? Refererer du til en anden anmeldelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå der kom OD mig i forkøbet, men det var hans beskrivelse af: "Havde regnet med at det var sådan et sted man blev dækket til, men intet nyt under solen, omgående kuglestød og indimellem pirrende massage, der klargøre en til noget mere."

Jeg henviste til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke negativt ment, men hentydede til at alt er som det plejer at være på Thaisteder.

Men havde ikke ventet det, da du beskrev at der ikke tilbydes noget (eller havde jeg ;) ).

Min eneste skuffelse lå i at jeg ikke mødte Rungruedee, men en anden som ikke var

min type, men det kan hun jo ikke gøre for.

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, det er da vist blevet til en værre gang misforståelser det her :D

Nogen gange skal der vist læses lidt mellem linjerne, da nogen ting kan være lidt indforståede når man kender skribenten lidt.

Harran

Det var nu stener der i sit 2. indlæg her, skrev at det dårlige negative indtryk kunne bekræftiges af OrganDonor = OD.

Det er almindeligt brugt at forkorte det til OD, ligesom Borende X er BX osv.

stener

Jeg læser så absolut heller ikke OD beskrivelse om kuglestød og lign. som negativt, tværtimod en positiv forventning om at det skete, da der jo ikke ydes sex :roll:

OD slutter jo sådan her af: "Meget lille sted, men rene håndklæder og ok behandling" og det skriver man vel ikke hvis man overordnet set er utilfreds?

Hvad sex så er, har Hr. Clinton og Miss Lewinsky jo givet en definition på, der findes nok flere :D

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først til OD beklager, hvis du har opfattet det som om, at jeg har antydet, at du var utilfreds med stedet.

Jeg skrev at OD bekræftede at det var en anden stil de nye piger havde indført.

Der med ment, at det OD skrev, kuglestød etc. jo bekræfter at det er en anden stil, end den jeg havde beskrevet i første anmeldelse. Jeg gav ikke udtryk for, at OD var utilfreds med stilen.

Men jeg syntes stadigvæk, at det er træls at man får en dårlig behandling, fordi man siger nej tak til extra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...