Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Darlings ♥️ jeg går med tanker om at overtage det berygtede sted i Rødovre, som jeg har set mange af jer advare imod (Kælderen). Og gøre det til et lækkert, hyggeligt sted med danske piger igen , som det var i gamle dage. mit spørgsmål til jer er derfor: ville i turde besøge stedet i så fald, eller har de dårlige anmeldelser lagt en forbandelse over stedet? God aften til alle :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 22. Februar, 2021 Hvis alt er nyt... så skal I også anmeldes på ny, uden plusser og minusser i bogen, fra start af. God vind 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2021 Nej. Jeg synes ikke lokaliteten er specielt tiltalende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18101 Skrevet 22. Februar, 2021 (edited) Hvis du gå i de tanker så burde du overveje lokalerne hvor der før var saunaklubben.. Redigeret 22. Februar, 2021 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt Reel 301 Skrevet 22. Februar, 2021 Carabella skrev, for 22 minutter siden: turde Det ville ikke røre mig. Hvis annoncerne så også klart lægger op til at det er noget andet. Det er jo en meget god lokation. Men jeg tror det vil være en klar begrænsning kun at køre det med danske piger. Der burde være plads til mere. Selv besøger jeg aldrig danskere. Og jeg gætter på udenlandske ville blive glade for den tryghed en klinik kan give. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Helt Reel: desværre bryder pigerne sig ikke så meget om man mixer :s ellers ville det være en god ide ja ! Jennifer din smukke pige , vi kører Rødovre op i stedet for Vanløse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Sutteålen skrev, for 22 minutter siden: Nej. Jeg synes ikke lokaliteten er specielt tiltalende. Der var meget smukt dernede i gamle dage , luksus omgivelser et meget andet sted end nu ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Blue man skrev, for 27 minutter siden: Hvis alt er nyt... så skal I også anmeldes på ny, uden plusser og minusser i bogen, fra start af. God vind Tak min søde :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2021 Carabella skrev, for 10 minutter siden: Der var meget smukt dernede i gamle dage , luksus omgivelser et meget andet sted end nu ! Det er ikke så meget selve stedet, men mere beliggenheden, som ikke falder i min smag. Det virker dog til, at stedet har haft en stor kundekreds gennem tiderne, så tror ikke du skal frygte, at kunderne vil blive væk i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Sutteålen skrev, for 1 minut siden: Det er ikke så meget selve stedet, men mere beliggenheden, som ikke falder i min smag. Det virker dog til, at stedet har haft en stor kundekreds gennem tiderne, så tror ikke du skal frygte, at kunderne vil blive væk i fremtiden Ah okay !! Ja, det problem kan en renovering jo desværre ikke løse ;D jeg håber du har ret ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden: Hvis du gå i de tanker så burde du overveje lokalerne hvor der før var saunaklubben.. Jeg skal lige lære hvordan man bruger siden , har prøvet at sende dig en besked men kan ikke finde ud af det jeg prøver igen i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 22. Februar, 2021 Jeg tror sagtens vi kunder kan skille det ad, men det er nok smart med et nyt navn. Jeg vil glæde mig til et nyt sted med danske piger K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Kanon1 skrev, Lige nu: Jeg tror sagtens vi kunder kan skille det ad, men det er nok smart med et nyt navn. Jeg vil glæde mig til et nyt sted med danske piger K Helt sikkert , alt skal stå som fuldstændig nyt , pånær lokationen det lyder fantastisk sweetheart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 22. Februar, 2021 Må man hører hvor det er henne ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Expel skrev, for 3 minutter siden: Må man hører hvor det er henne ?? Nyholms alle :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 22. Februar, 2021 Skal det hedde Carabella? Og kender vi nogen af pigerne fra tidligere eller andre steder? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18101 Skrevet 22. Februar, 2021 Carabella skrev, for 20 minutter siden: Jeg skal lige lære hvordan man bruger siden , har prøvet at sende dig en besked men kan ikke finde ud af det jeg prøver igen i morgen Du kan ikke sende beskeder hvis du er nyoprettet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Du kan ikke sende beskeder hvis du er nyoprettet.. Aaaaah så giver det mening, tak !!! Hvornår kan man sende beskeder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18101 Skrevet 22. Februar, 2021 Carabella skrev, for 20 minutter siden: Aaaaah så giver det mening, tak !!! Hvornår kan man sende beskeder ? Jeg ved det faktisk ikke rigtig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 Kanon1 skrev, for 38 minutter siden: Skal det hedde Carabella? Og kender vi nogen af pigerne fra tidligere eller andre steder? K Det er planen og ja det er også planen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 22. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden: Jeg ved det faktisk ikke rigtig.. Jeg sender en mail til dig i morgen i stedet så , sov godt :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KingMats Skrevet 22. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden: Jeg ved det faktisk ikke rigtig.. Citat Hvor er kvinder dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Hvis du gå i de tanker så burde du overveje lokalerne hvor der før var saunaklubben.. Øjj er “klubben o den hvide villa lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18101 Skrevet 22. Februar, 2021 Bødlen skrev, for 30 minutter siden: Øjj er “klubben o den hvide villa lukket? Yup.. Vi er mange der begræder tabet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 23. Februar, 2021 Carabella skrev, for 4 timer siden: Darlings ♥️ jeg går med tanker om at overtage det berygtede sted i Rødovre, som jeg har set mange af jer advare imod (Kælderen). Og gøre det til et lækkert, hyggeligt sted med danske piger igen , som det var i gamle dage. mit spørgsmål til jer er derfor: ville i turde besøge stedet i så fald, eller har de dårlige anmeldelser lagt en forbandelse over stedet? God aften til alle :* du bør ikke få problemer med de gamle rygter.. hvis du udelukkende bruger danske piger - som helt klart er en fordel og du samtidig sørger for ordnede forhold for pigerne.. vil det være helt perfekt.. lokalerne er jo fantastiske... så held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg