Latexsjoveren 89 Skrevet 11. Marts, 2021 Glæder mig til at støtte op om dit projekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) Tak min søde og vi glæder os til at byde dig velkommen :* @Latexsjoveren Redigeret 11. Marts, 2021 af Carabella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 232 Skrevet 11. Marts, 2021 Det oprindelige spørgsmål var, om stedets dårlige ry ville være en hindring for en ny start. Ja og nej. Jeg har kun været forbi en enkelt gang, og fik faktisk en aldeles udmærket behandling. Adressen/kvarteret ser jeg heller ikke som noget problem. Men efter den negative omtale ville jeg først besøge stedet igen efter at nye omtaler tyder på, at tingene igen er i orden. Hvis mange har det på samme måde, vil det genstartede sted derfor nok få en lidt tung start. Jeg tror det ville hjælpe, hvis der blev engageret nogle piger, der i forvejen er kendte fra andre steder (eller har været der, dengang det fungerede godt). Så kom jeg gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 232 Skrevet 25. Marts, 2021 ekek skrev, den 11.3.2021 at 21:46: .... Jeg tror det ville hjælpe, hvis der blev engageret nogle piger, der i forvejen er kendte fra andre steder (eller har været der, dengang det fungerede godt). Så kom jeg gerne igen. Nu kan jeg se på Annoncelight, at Christina fra Pure Passion snart starter igen på dit nye sted. Det er præcis sådan noget, jeg foreslog. Hun er dejlig (mere end hendes halvkiksede billeder giver indtryk af) og helt reel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 8. April, 2021 Lidt billeder fra stedet vil bestemt heller ikke skade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 9. April, 2021 moeffe skrev, den 8.4.2021 at 15:50: Lidt billeder fra stedet vil bestemt heller ikke skade! Der er kommet billeder , bare nogle vi selv har taget , prof billeder kommer snart ! Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 9. April, 2021 ekek skrev, den 25.3.2021 at 10:07: Nu kan jeg se på Annoncelight, at Christina fra Pure Passion snart starter igen på dit nye sted. Det er præcis sådan noget, jeg foreslog. Hun er dejlig (mere end hendes halvkiksede billeder giver indtryk af) og helt reel. Tusind tak søde dem er der kommet flere af , siden du skrev kommentaren !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 10. April, 2021 Det ser spændende ud, dette nye sted. Har ikke været der, siden det hed Sexy Secret, men håber dette bliver lavet om i løbet af foråret. Der er da i hvert fald tre, jeg har i kikkerten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. April, 2021 Jeg var næsten fast inventar da det hed Sexy Secret - have mange gode timer med Simone og Malua ... Hvis jeg stadig boede i KBH ville jeg komme ofte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 11. April, 2021 Er pigerne i orden og får vi gode oplevelser - så er det i orden. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 11. April, 2021 fiskermanden skrev, for 27 minutter siden: Er pigerne i orden og får vi gode oplevelser - så er det i orden. Held og lykke Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg