Hop til indhold
UngPerker18CM

Ung slavetøs vil domineres.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/309061

Hej alle,

Jeg stødte lige på denne annonce, og er i tvivl om hun er ægte, hvorfor jeg lige vil høre mit yndlings-forum ad.

Jeg tilføjede hende på snap. Hun fik sendt billeder af sig selv, men filmen knækkede dog da hun bad om depositium ved første møde.

Vil derfor lige høre om I har nogle erfaringer med hende, og om hun er ægte. 

Hendes snapscore er rimelig høj. Billederne er realistiske. Det er alene depositiumet, der gør mig i tvivl.

Kan i hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter nogle år i "gamet" nu, har man dannet sig noget erfaring.. 

Igennem bitter erfaring, i mine tidlige dage med GP'er, så bringer  depositum aldrig noget godt for dig.. Oftest er der tricks til at du hoster lidt op, ikke meget, men så hører du aldrig noget efter det.. Ellers brænder hun dig af, lige inden mødets start.. 

Ikke sikkert alle er sådan, men mange af dem er desværre.. Med "dem" mener jeg selvfølgelig kun dem der beder om depositum.. 

Mit råd ville være at droppe dem der beder om depositum, og holde dig til dem der vil have pengene når i mødes. 

Der er mest ærlighed der.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...