Danika 3 Skrevet 21. Juni, 2013 Jeg har set et billede af hende, hun ser fantastisk ud...Hører gerne fra Jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 22. Juni, 2013 Jeg har set et billede af hende, hun ser fantastisk ud...Hører gerne fra Jer. Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danika 3 Skrevet 24. Juni, 2013 Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd ! Har hun en stor p.. / kan hun sprøjte ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 24. Juni, 2013 Har hun en stor p.. / kan hun sprøjte ?. Ikke så stor men hun sprøjter da ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 26. Juni, 2013 Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ? Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ? Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 26. Juni, 2013 Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ? Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ? Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner Hun holder til i København og hun er fra Mellemøsten. Hun er skam fin nok. Enkelte af de latinske Transer er faktisk meget gode ( Trans Ellen & TS Karen ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg