ppd 7847 Skrevet 27. Februar, 2021 (edited) Det er måske mest et holdningsprogram for børn omkring 11-17 år sendt om aftenen på hovedkanalen (Hvorfor egentlig. Har de ikke Zulu kanalen for dén målgruppe?) end skønsang men ofte støder man på pæne ansigter og måske også talenter der bliver store en dag? Som feks. unge (15 årige..(!))Lucca Dahl Nordlund (navnet, omend stavet lidt anderledes er jo kendt fra Suzanne Vega's hit fra 1987).. Blackmann var rørt til tårer over tonerne selvom der er 43 år mellem dommer og solist.. Måske ligger der en fremtid i musikbranchen for pigen, for det er ikke hver uge rutinerede Blackmann viser følelser... Redigeret 27. Februar, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 27. Februar, 2021 Ingen! Musik har altid betydet rigtig meget i mit liv, men jeg ser aldrig det lort med håbefulde tonedøve unge mennesker, med ligeså talentløse dommere. Så vidt jeg ved, har det program, med "musikeksperter" som dommere, aldrig fremhøstet et eneste sang/musiktalent. Ingen i det program har X-factor - hverken deltagere eller dommere. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. April, 2021 (edited) Ingen grund til at se årets udgave mere da Lucca røg ud: Så venter vi til efteråret og ser hvor meget talent et nyt kuld kan bidrage med i et program som burde køre på tv'ets ungdomskanal som Zulu og IKKE på den såkaldte hovedkanal. Redigeret 2. April, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg