Gamer 46 Skrevet 2. Marts, 2021 Hej venner Her en lille advarsel! Som i nok har læst er politiet ude for at kontrollerer om vores Glædespiger holder lukket her i coronatid En af mine favorit piger fortalte mig, at hun og en kunde var blevet “forstyrret i akten” ved at politiet havde banket på døren og vinduerne, tilhug åbnede døren! De fik begge 2 en bøde på 1500kr. så pas på der ude! xxx Gamer 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 8 minutter siden: Hej venner Her en lille advarsel! Som i nok har læst er politiet ude for at kontrollerer om vores Glædespiger holder lukket her i coronatid En af mine favorit piger fortalte mig, at hun og en kunde var blevet “forstyrret i akten” ved at politiet havde banket på døren og vinduerne, tilhug åbnede døren! De fik begge 2 en bøde på 1500kr. så pas på der ude! xxx Gamer 1.500? Burde hun ikke have fået en bøde på 10.000? Og hvad får han en bøde for? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 2. Marts, 2021 Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden: 1.500? Burde hun ikke have fået en bøde på 10.000? Og hvad får han en bøde for? præcis... det er en røverhistorie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 (edited) Gamer skrev, for 17 minutter siden: De fik begge 2 en bøde på 1500kr. så pas på der ude! xxx Gamer Hvor (lokale)foregik det, og hvad var begrundelsen for, at manden fik en bøde? Redigeret 2. Marts, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamer 46 Skrevet 2. Marts, 2021 Sutteålen skrev, for 11 minutter siden: Hvor (lokale)foregik det, og hvad var begrundelsen for, at manden fik en bøde? Det var i Glostrup “privat og diskret” kælderlokale, jeg er sikker på at hun blev anmeldt af “gode naboer” der ikke ønsker en glædespige i deres lokal område begrundelsen er alle liberale erhverv er lukkede pga covid .. det samme ville være sket hvis du var gået til en frisør. Pigen var dog sød og refunderede kundens sine penge ... han havde dog ellers fået hvad han kom efter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamer 46 Skrevet 2. Marts, 2021 kenderen skrev, for 15 minutter siden: præcis... det er en røverhistorie Tro hvad i vil og ager der efter. Jeg har kendt pigen i over 15år og kan stående for rigtigheden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 8 minutter siden: Det var i Glostrup “privat og diskret” kælderlokale, jeg er sikker på at hun blev anmeldt af “gode naboer” der ikke ønsker en glædespige i deres lokal område begrundelsen er alle liberale erhverv er lukkede pga covid .. det samme ville være sket hvis du var gået til en frisør. Pigen var dog sød og refunderede kundens sine penge ... han havde dog ellers fået hvad han kom efter Hvis det er i kælderlokale, hvor der er adgang for offentligheden, så er det som altovervejende udgangspunkt omfattet af pågældende bekendtgørelse, uanset om det er “diskret og privat”. Men mit spørgsmål gik på, hvad han fik en bøde for? Han har jo ikke noget med lokalet/virksomheden at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. Marts, 2021 Det er en røver. Kunden vil ikke få bøde, men udøveren vil få bøde på 10.000, da det foregår i lejet lokale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg er ikke sikker på det er en røverhistorie, jeg besøgte også min favorit pige i sidste uge, hun fortalte at en af hendes kollegaer havde fået besøg af politiet mens hun havde en kunde, de fik begge en bøde på 2500. Jeg har ikke grund til at tro det er en løgnehistorie, det er en jeg kender godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waltzman 40 Skrevet 2. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 2 minutter siden: Jeg er ikke sikker på det er en røverhistorie, jeg besøgte også min favorit pige i sidste uge, hun fortalte at en af hendes kollegaer havde fået besøg af politiet mens hun havde en kunde, de fik begge en bøde på 2500. Jeg har ikke grund til at tro det er en løgnehistorie, det er en jeg kender godt Det der er svært med disse historier er - at det aldrig er "selve personen" der her "live" fortæller om episoden og sin bøde. Det er altid nogen der kender nogen som har hørt om nogen osv. (undskyld min ligefremhed) - Jeg siger ikke det er en røver men jeg kan heller ikke finde noget om hvorfor "kunde" skal have bøde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 32 minutter siden: Det var i Glostrup “privat og diskret” kælderlokale, jeg er sikker på at hun blev anmeldt af “gode naboer” der ikke ønsker en glædespige i deres lokal område begrundelsen er alle liberale erhverv er lukkede pga covid .. det samme ville være sket hvis du var gået til en frisør. Pigen var dog sød og refunderede kundens sine penge ... han havde dog ellers fået hvad han kom efter Det lyder meget usandsynligt. Tror ikke på den historie 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 2. Marts, 2021 Hende der fortalte mig historien sagde også det var i Glostrup ligesom TS skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg spørger igen: Hvorfor fik kunden en bøde? Hvilken paragraf havde han forbrudt sig mod? Og hvorfor 1.500 og 2.500? Bødestørrelsen ligger på 10.000. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 2 timer siden: Hej venner Her en lille advarsel! Som i nok har læst er politiet ude for at kontrollerer om vores Glædespiger holder lukket her i coronatid En af mine favorit piger fortalte mig, at hun og en kunde var blevet “forstyrret i akten” ved at politiet havde banket på døren og vinduerne, tilhug åbnede døren! De fik begge 2 en bøde på 1500kr. så pas på der ude! xxx Gamer Var det politiet eller julemanden der bankede på hos hende? 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Travelmanager 22 Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 2 timer siden: Hej venner Her en lille advarsel! Som i nok har læst er politiet ude for at kontrollerer om vores Glædespiger holder lukket her i coronatid En af mine favorit piger fortalte mig, at hun og en kunde var blevet “forstyrret i akten” ved at politiet havde banket på døren og vinduerne, tilhug åbnede døren! De fik begge 2 en bøde på 1500kr. så pas på der ude! xxx Gamer Ja man skal passe på i disse tider - men det har også sine fordele. Min faste Thaimassør er i stedet kommet til mig, og det giver en hel anden oplevelse. Vi havde aftalt et besøg hos mig for 1200 incl alt. Jeg havde lavet lidt jomfruhummere til hende, og fundet et par flasker god hvidvin frem, så det blev til en rigtig hyggelig aften som varede tæt på 5 timer - uden hun ville have flere penge. Det var rart med hjemmehygge på den måde, og meget mere personligt. Her var der tid til at udveksle erfaringer fra Thailand hvor jeg har rejst meget. Så en covid19 nedlukning kan modsat også give gode oplevelser. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg får sådan lydt til at tage til Glostrup er der et link til hende nogen har kendt I 15 år og som man kan få taget trykket hos, og massage hun har da brug for at tjene pengene hun refunderede TS så link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. Marts, 2021 Helt ærligt, Hvad skulle trådstarter få ud af at skrive det her opslag hvis ikke det passer, stop sguda med altid at komme med beskyldninger om usandhed. Jeg tænker at trådstarter skriver opslaget som en advarsel om at det altså kan ske, det er så trættende at se på. I kan da se ham udlændingen der har åbnet sin skønhedssalon, han har haft besøg flere gange og har fået bøder, mener det er løbet op i 160000kr nu og kunden fik også bøde. Og som en har skrevet, hvis nu naboerne har ondt i røven og har anmeldt pigen, de kan jo se når der ankommer nogen, hvis altså naboen er den nysgerrige type. Hvis ikke man tror på det, så hop dog over tråden og træk på skulderen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 2. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden: Helt ærligt, Hvad skulle trådstarter få ud af at skrive det her opslag hvis ikke det passer, stop sguda med altid at komme med beskyldninger om usandhed. Jeg tænker at trådstarter skriver opslaget som en advarsel om at det altså kan ske, det er så trættende at se på. I kan da se ham udlændingen der har åbnet sin skønhedssalon, han har haft besøg flere gange og har fået bøder, mener det er løbet op i 160000kr nu og kunden fik også bøde. Og som en har skrevet, hvis nu naboerne har ondt i røven og har anmeldt pigen, de kan jo se når der ankommer nogen, hvis altså naboen er den nysgerrige type. Hvis ikke man tror på det, så hop dog over tråden og træk på skulderen. "- De pågældende kunder, som blev stoppet på stedet, vil ikke blive sigtet, da det er indehaverens ansvar at holde lukket. Ejeren af salonen kan til gengæld se frem til en bøde på minimum 10.000 kroner i følge corona-restriktionerne, siger Martin Bjerregaard." https://www.tv2lorry.dk/roskilde/skoenhedssalon-holdt-aabent-da-politiet-kom-kunde-flygtede-ud-ad-bagudgangen Fortæl mig gerne hvordan, "minimum 10.000 kroner" kan blive til bøder på 1.500 og 2.500 kr. Nu du er i gang, så kunne det også være spændende at høre, hvordan kunden kan få en bøde, når politiet er citeret for at sige, "De pågældende kunder, som blev stoppet på stedet, vil ikke blive sigtet, da det er indehaverens ansvar at holde lukket.". Jeg tror gerne på andre mennesker, men denne historie hænger bare ikke sammen ift. lovgivningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 (edited) Gamer skrev, for 4 timer siden: En af mine favorit piger fortalte mig, at hun og en kunde var blevet “forstyrret i akten” ved at politiet havde banket på døren og vinduerne, tilhug åbnede døren! De fik begge 2 en bøde på 1500kr. Yeah right. Ingen GP jeg kender efterlader nogensinde yderdøren åben, og politiet har ikke lovhjemmel til at åben en låst dør uden dommer kendelse eller risiko for pesonfarlig kriminalitet, hvilket overførsel af corona virus endnu ikke er blevet klasificert som. Omkring bøderne. Det er ikke ulovligt at besøge en prostitueret, så kunden kan ikke have fået en bøde, og den prostituerede ville have fået en bøde på 10.000 for at holde ulovligt åbent. Det kan dog godt være at det er 2.500 første gang og derefter 10.000. Men 1.500 er helt hen i vejret og kunden vil aldrig få en bøde. Det har de heller aldrig fået i den negle salon som efterhånden er taget i at holde åbent mere end 10 gange. Her mener jeg at bøden har været 10.000 kr. hver gang og de er liberalt erhverv ligesom sex industrien. Det er dog fuldstændig korrekt at politiet kontroller bordellerne og sandsynligvis også følger med på div. annonce sites, men de kan kun udstedde bøder hvis de tager nogen i at holde åbent fra erhvervs lokale. De kan ikke udstedde bøder hvis det sker fra private hjem. Hverken hvis man besøger en GP i hendes private hjem eller GP'en besøger en i hans/hendes private hjem. Der er rigeligt med misinformation om corona. Lad venligst være med at sprede yderlig misinformation. Redigeret 2. Marts, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 3 timer siden: Jeg er ikke sikker på det er en røverhistorie, jeg besøgte også min favorit pige i sidste uge, hun fortalte at en af hendes kollegaer havde fået besøg af politiet mens hun havde en kunde, de fik begge en bøde på 2500. Jeg har ikke grund til at tro det er en løgnehistorie, det er en jeg kender godt Men OP skriver 1500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 (edited) klinikfuckers skrev, for 26 minutter siden: Helt ærligt, Hvad skulle trådstarter få ud af at skrive det her opslag hvis ikke det passer Hans 15 min. berømmelse. klinikfuckers skrev, for 26 minutter siden: stop sguda med altid at komme med beskyldninger om usandhed. Jeg tænker at trådstarter skriver opslaget som en advarsel om at det altså kan ske, det er så trættende at se på. I kan da se ham udlændingen der har åbnet sin skønhedssalon, han har haft besøg flere gange og har fået bøder, mener det er løbet op i 160000kr nu og kunden fik også bøde. Og som en har skrevet, hvis nu naboerne har ondt i røven og har anmeldt pigen, de kan jo se når der ankommer nogen, hvis altså naboen er den nysgerrige type. Hvis ikke man tror på det, så hop dog over tråden og træk på skulderen. Der er ingen tvivl om at der er GP'er som er blevet taget med bukserne nede her under nedlukningen, og jeg har det fint med at de historier kommer frem, men denne historie er helt klart ikke sand. Dels er bøde størrelse ikke korrekt, dels vil ingen GP lade sin yderdør vær ulåst så enhver kan vade ind, dels vil INGEN GP give penge tilbage hvis de bliver stoppet i agten af politiet. og sidst men ikke mindst. Det er ikke ulovligt at besøge en GP, ligesom det ikke er ulovligt at besøge en skønhedssalon, heller ikke selvom de ligger i lejede lokaler. Kunde kan ikke have fået en bøde, ligesom ingen kunder i den omtalte skønhedssalon nogensinde har fået en bøde. Der er så meget misinformation i disse corona tider. Selvom hoved budskabet i denne historie (at GP'er risiker bøde hvis de holder åbent i lejede lokaler) er korrekt , drukner det desværre da resten af historien er pure opspind. Sandsynligvis for at få den til at lyde mere dramatisk. Redigeret 2. Marts, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Marts, 2021 Måske handler det om "narrepoliti". Den slags har jeg været ude for i f.eks. Spanien hvor jeg betalte mine bøder i god tro (100 €) og senere fik at vide at det var en temmelig almindelig scam. Jeg har også andre steder i verden været ude for korrupte politibetjenter, som man enten betaler eller får store problemer med. Så mit tip er at det drejer sig om enten narrepoliti, korrupte betjenter eller en røverhistorie. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 2. Marts, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 timer siden: Jeg spørger igen: Hvorfor fik kunden en bøde? Hvilken paragraf havde han forbrudt sig mod? Og hvorfor 1.500 og 2.500? Bødestørrelsen ligger på 10.000. Rabat, for at betale kontant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 2. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 4 timer siden: Hende der fortalte mig historien sagde også det var i Glostrup ligesom TS skriver Altså en vandrehistorie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 2. Marts, 2021 Den flittige skrev, for 29 minutter siden: Altså en vandrehistorie. Ja det må være en vandrehistorie når jeg ( bortset fra bødestørrelsen) har hørt det samme fra anden side, så fortsæt bare jeres latterliggørelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg