Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Legelejlighed

Recommended Posts

Guest Oldboy2800

Jeg ved ikke om dette er off-topic - men så må administrator slette

Når jeg skal lege med en SB kan jeg aldrig være hos mig, og kan jeg heller ikke være hos SB, har jeg nogle gange brugt disse lejligheder. Prisen er fornuftig og udvalget/udstyret er i den grad i orden

Jeg har ingen del i lejligheden, men er kun bruger

http://www.legelejlighed.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
nøddehaven skrev, for 59 minutter siden:

Findes der lignende koncepter (dvs. værelser på timebasis) uden alt BDSM-udstyret i Kbh?

Der er flere klinikker hvor du kan leje dig ind på time basis. Det hedengangen MonCherie havde flere rum hvor man kunne leje sig ind for korter eller længere tid. Jeg ved dog ikke hvad der er sket med de lokaler efter de lukkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare leje et hotel til 500 kr. med self check-in? Jeg er faldet over de her, men når jeg tænker på prisen ift. bare at have et hotel hele aftenen med bad, så kan jeg ikke se fordelen i disse lejligheder, medmindre man er til BDSM eller deres lejetøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayer28 skrev, for 56 minutter siden:

Hvorfor ikke bare leje et hotel til 500 kr. med self check-in? Jeg er faldet over de her, men når jeg tænker på prisen ift. bare at have et hotel hele aftenen med bad, så kan jeg ikke se fordelen i disse lejligheder, medmindre man er til BDSM eller deres lejetøj.

Hej Mayer. Hvilket hotel tænker du på??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...