Hop til indhold

Recommended Posts

Super sød pige, lidt genert, men meget snaksagelig og god til at trække tiden.

Hun er ikke glad for at man rører hende dernede, og så det store turnoff.

Hun vil kun missionær stilling, og har en teknik hvor hun låser hendes bækkenbund så meget nedad, at det er umuligt at trænge ind i hende, med mindre man er John Dillermand.

Så måtte gå med uforrettet sag, men en hyggelig snak rigere.

annonce på annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
GiftVejleM skrev, for 3 timer siden:

Super sød pige, lidt genert, men meget snaksagelig og god til at trække tiden.

Hun er ikke glad for at man rører hende dernede, og så det store turnoff.

Hun vil kun missionær stilling, og har en teknik hvor hun låser hendes bækkenbund så meget nedad, at det er umuligt at trænge ind i hende, med mindre man er John Dillermand.

Så måtte gå med uforrettet sag, men en hyggelig snak rigere.

annonce på annoncelight

Du forlangte forhåbentligt dine penge retur?? Nu har jeg læst en del enslydende historier om dette pigebarn og ikke hørt nogen nævne at de ville have deres penge tilbage. Hun er sgu da en svindler!! Hun har ikke fortjent en krone og hvis I er så dumme at besøge hende så forlang at betaling først er bagefter!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi hende ...... hold da op mand hun skulle finde noget andet at lave...... først ville hun have 200kr mere en aftalt , hun forsøgte at undgå at man kunne trænge helt ind, hun flyttede sig konstant i sengen, kiggede på uret og 10 min før tid sagde hun at tiden var gået og rejste sig op...... det værste er at jeg har fået gonnore og hun har kun suttet uden,,,,, egen læge har forklaret at man godt kan blive smittet via oral sex ..... kondom blev brugt da jeg kneppede hende ( har googlet om man kan smittes på pikken når de sutter uden og ja det er sku rigtig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Penis Peter skrev, for 6 timer siden:

Har været forbi hende ...... hold da op mand hun skulle finde noget andet at lave...... først ville hun have 200kr mere en aftalt , hun forsøgte at undgå at man kunne trænge helt ind, hun flyttede sig konstant i sengen, kiggede på uret og 10 min før tid sagde hun at tiden var gået og rejste sig op...... det værste er at jeg har fået gonnore og hun har kun suttet uden,,,,, egen læge har forklaret at man godt kan blive smittet via oral sex ..... kondom blev brugt da jeg kneppede hende ( har googlet om man kan smittes på pikken når de sutter uden og ja det er sku rigtig)

Gonoré ligefrem. Tillykke .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...