charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg har besøgt en del thai klinikker i løbet af de seneste 2 år. Særligt et sted, en fantastisk dame på 60 år, har jeg dummet mig big time, og jeg skriver det her for, at nogle af jer vil læse det og lære af mine erfaringer. Stille og roligt massage uden noget i 6 mdr, så snakken går, thaidamer taler meget, hendes univers åbnede sig foran mig, en rejse begyndte, kemi og venskab, men også det skjulte som anmeldelser på eg begyndte at vise sig, godt nok et par år gamle. En lille smule pres, kan jeg få noget af de dejlige ting som de andre kunder får? Nej, gå ud i byen og brug dine mange penge der. Venskabet talte ingenting, og det var tæt. ER DER NOGEN SOM ER BLEVET VENNER MED EN THAIDAME SOM ARBEJDER PÅ KLINIK OG SOM CUTTER SEX FRA? Jeg har nu lært, at fordi jeg savner hende helt vildt, at man ikke skal involvere sig i deres liv. Under eks. massagen , stop snakken om deres liv, hjælp og problemer. Lad være med det eller tag konsekvensen med savn og ulykkelighed. Nu er jeg på vej videre ud i den thaiverden, og har allerede haft nogle fantasiske oplevelser. Men det hjælper kun lidt, når man savner nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 2. Marts, 2021 Hvorfor ikke gå tilbage til hende og nyde hendes massage - og kun massage? Og måske er hun lige så ked af det hele som dig. At du troede at du kunne købe hende. Men ting kan gøres godt igen - for vi dummer os alle fra tid til anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 Det så fint et svar du giver, men det er svært at ligge på sengen, og så har kunden lige inden fået hele turen. Jeg kan ikke, og det værste er, at jeg vil hjælpe hende med alt det jeg har fået at vide, og det er ikke småting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 2. Marts, 2021 charlieCarlo skrev, for 17 minutter siden: Det så fint et svar du giver, men det er svært at ligge på sengen, og så har kunden lige inden fået hele turen. Jeg kan ikke, og det værste er, at jeg vil hjælpe hende med alt det jeg har fået at vide, og det er ikke småting. nu kan det være, du syntes jeg lyder kynisk ... men jeg tror hun udnytter det gode hjerte, du helt sikkert har - thai'er kan lugte blod i vandet som en Haj ! hvorfor gi dig sex - hvis hun kan få dine penge og hjælp uden sex ! hvis hun er 60' så har hun været i det her game i +40 år - hun kender psyken hos de forskellige kunde typer bedre end de kender dem selv, hun har hørt alle historierne og hun ved hvad der tricker dig - hvad der skal siges - hvordan det skal leveres og hvornår for at manipulere dig. med hensyn til om alt kan gøres godt igen - uhmm, der har jeg lidt min tvivl, i den her kultur der er bliver det du har gjort/sagt for altid . og hvis hun det skal "glemmes" så skal du til pungen med de helt store gaver - men det er kun på lånt tid for når de stopper så stopper dit "venskab" med hende også igen ! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 2. Marts, 2021 @charlieCarlo, det lyder som en følelsesmæssig rutsjetur, du har været igennem (og stadig er i?) charlieCarlo skrev, 1 time siden: En lille smule pres, kan jeg få noget af de dejlige ting som de andre kunder får? Nej, gå ud i byen og brug dine mange penge der. Venskabet talte ingenting, og det var tæt. Bad hun dig om at forsvinde, fordi hun blev skuffet over, at du gerne ville have seksuelle ydelser? Eller smuttede du selv, fordi du var skuffet over, at venskabet ikke kunne indeholde sex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 2. Marts, 2021 charlieCarlo skrev, for 49 minutter siden: Jeg har besøgt en del thai klinikker i løbet af de seneste 2 år. Særligt et sted, en fantastisk dame på 60 år, har jeg dummet mig big time, og jeg skriver det her for, at nogle af jer vil læse det og lære af mine erfaringer. Stille og roligt massage uden noget i 6 mdr, så snakken går, thaidamer taler meget, hendes univers åbnede sig foran mig, en rejse begyndte, kemi og venskab, men også det skjulte som anmeldelser på eg begyndte at vise sig, godt nok et par år gamle. En lille smule pres, kan jeg få noget af de dejlige ting som de andre kunder får? Nej, gå ud i byen og brug dine mange penge der. Venskabet talte ingenting, og det var tæt. ER DER NOGEN SOM ER BLEVET VENNER MED EN THAIDAME SOM ARBEJDER PÅ KLINIK OG SOM CUTTER SEX FRA? Jeg har nu lært, at fordi jeg savner hende helt vildt, at man ikke skal involvere sig i deres liv. Under eks. massagen , stop snakken om deres liv, hjælp og problemer. Lad være med det eller tag konsekvensen med savn og ulykkelighed. Nu er jeg på vej videre ud i den thaiverden, og har allerede haft nogle fantasiske oplevelser. Men det hjælper kun lidt, når man savner nogen. Jaah jeg blev venner med en thai -som arbejdet på klinik -hun har aldrig tilbudt sex/erotik -men kun massage -vi blev venner, og jeg inviterede hende på en kørertur +hjem og ser mit hus, hun besøgte mig et par gange inden hun skulle til Thailand -der inviterede hun så mig -til at komme og besøg hende i hendes hjem i Thailand (vi havde ikke lavet noget -sexuelt indtil jeg kom derned) -dernede udviklet det sig stille og roligt -og mit besøg blev ændret til, jeg skulle blive der hele min ferie (30dage) vi blev kærester stille og roligt -og jeg inviterede hende til at besøg mig igen i dk. -hun kom på 3 mrd. visa -men efter 2 giftede vi os har har været sammen siden -det er 8 år siden nu;-) Jeg havde kendt en del thaier før min kone -og er også blevet hårdt såret af en kvinde -som det viste sig ikke havde de samme intentioner som jeg -det ramt mig virkelig hård også psykisk -men efter 1 årstid -rejste jeg mig af min egen elendighed/selvmedlidenhed -og besluttede det ville jeg aldrig udsætte mig selv for igen lige meget hvad! Jeg havde ellers "hjulpet og betalt ved kasse 1 i et væk" før jeg mødte min kone -i den tro, at det kunne være det var det der skulle til for jeg kunne finde "den helt store kærlighed" -men blev røvrendt den ene gang efter den anden... Så jeg havde faktisk opgivet at finde kærligheden -men min kone har aldrig haft brug for noget materiel hjælp -indtil vi blev gift (så var jeg ene forsørger, da hun ikke måttet arbejde + gik i sprogskole uden indtægt) Jeg har nu flere thai venner forskellige stede på massageklinikker -jeg gør det klart overfor dem hvorfor jeg er der -så det er ingen problemer -vi har forventning afstemt med hinanden. Men mit råd til dig og måske andre -slip aldrig selvkontrollen og hjælp ikke (økonomisk) i den tro -de vil få følelser for dig. Behandle dem i sted som ligeværdig og respekter dem -og lad dem respekter dig, og sig fra og til efter din "mavefornemmelse" hyg dig, og grin med dem, når du har mulighed for det -invitere evt. en ud (mange der arbejder på klinik kommer sjældent ud, og sover endda på massagebriksen -som du får massage på) lad dem lære dig at kende som du er (ikke som en levemand der smider om sig med penge) Mange har et forkert/forkvaklet billede af en dansk mand -pga. de ikke ved bedre -og mænds naive tro på, at kvinders kærlighed kan købes... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg smuttede for 2 måneder siden. Hun var skuffet undervejs, ingen tvivl er jeg næsten sikker på, hj uden pirring om ryggen, bang på, kun teknik. Kun 5 jobs ud af 10 gange så mange massagebesøg. Men som måske ikke nævnt endnu, så har hun fuld gas på kunderne. Så venskab og kunde.?? Hvordan kan man gøre det? Hey dine spørgsmål er spot on, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 peter.c skrev, for 55 minutter siden: nu kan det være, du syntes jeg lyder kynisk ... men jeg tror hun udnytter det gode hjerte, du helt sikkert har - thai'er kan lugte blod i vandet som en Haj ! hvorfor gi dig sex - hvis hun kan få dine penge og hjælp uden sex ! hvis hun er 60' så har hun været i det her game i +40 år - hun kender psyken hos de forskellige kunde typer bedre end de kender dem selv, hun har hørt alle historierne og hun ved hvad der tricker dig - hvad der skal siges - hvordan det skal leveres og hvornår for at manipulere dig. med hensyn til om alt kan gøres godt igen - uhmm, der har jeg lidt min tvivl, i den her kultur der er bliver det du har gjort/sagt for altid . og hvis hun det skal "glemmes" så skal du til pungen med de helt store gaver - men det er kun på lånt tid for når de stopper så stopper dit "venskab" med hende også igen ! Tak for dit svar. Hun har kun været i gamet i dk i under 10 år. Hendes stolthed på det økonomiske område var helt ligeværdigt. En middag - en igen. Et massage besøg hos en af mine andre dejlige damer (massage til hende), en bytter når mulighed kom. Men der er rigtigt, at hendes erfaring med os mænd er stor. Tusindvis af gange, det er meget. Tænk hvis hun prøvede at isolere mig som ven, og køre alt det andet "ved siden af".? For at klare det her og sove godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 charlieCarlo skrev, for 1 time siden: Det så fint et svar du giver, men det er svært at ligge på sengen, og så har kunden lige inden fået hele turen. Jeg kan ikke, og det værste er, at jeg vil hjælpe hende med alt det jeg har fået at vide, og det er ikke småting. Du bør tage det som tegn på respekt at hun ikke vil knalde med dig. For en Thai pige er det ok at give massage og have sex sålænge der ikke er venskab eller føelser med i spillet. I det øjeblik at der kommer venskab ind i billedet er massage med en håndtrold ok, men sex er udelukket. Kommer du videre så der også kommer føelser med, så er der igen åbnet for sex, men så er betaling med penge ikke længere en option. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 nørden skrev, for 22 minutter siden: Du bør tage det som tegn på respekt at hun ikke vil knalde med dig. For en Thai pige er det ok at give massage og have sex sålænge der ikke er venskab eller føelser med i spillet. I det øjeblik at der kommer venskab ind i billedet er massage med en håndtrold ok, men sex er udelukket. Kommer du videre så der også kommer føelser med, så er der igen åbnet for sex, men så er betaling med penge ikke længere en option. Dit svar er måske det jeg søger. Veninden (som er ret berømt) spurgte om bj og sex og jeg sagde det ville hun ikke. Det opfattede hun og så fik jeg ikke mere ud af det, end at min dame var speciel, gik sin egne vegne etc. Jeg vidste ikke det med venskab som du beskriver. Veninden sagde på et tidspunkt , lad være med at presse hende. Og jeg forstod det ikke, på daværende tidspunkt. Hvis det er rigtig det her, så har du hjulpet mig. Men som i mit indlæg i starten af tråden, så har jeg dummet mig, uden at vide det her .. Er det det som sker for mig? Men tabt er hun nok,,, Er man dum eller uvidende, så er det vel rigtigt ikke at komme tæt på de her dejlige damer. Virkeligt trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 179 Skrevet 2. Marts, 2021 Rust in Peace skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ikke gå tilbage til hende og nyde hendes massage - og kun massage? Og måske er hun lige så ked af det hele som dig. At du troede at du kunne købe hende. Men ting kan gøres godt igen - for vi dummer os alle fra tid til anden. Du har endnu mere ret nu, især når jeg ser flere af de fine indlæg som er kommet efterfølgende. Min konstruktion blev dannet for mange år siden, noget som på forskelsbehandling. Jeg var 6 år gammel, ny operereret i maven, på besøg hos en ven, han gav mig et slag i maven og fik et igen. Moderen blev sur, men begyndte at lave milkshakes. To stks. Det blev til en til hende selv og en til hendes søn. 10 år senere, ansat i et musikfirma, kæreste igennem tre år. jule invitationer til personalet men ikke til mig. Hvorfor ikke? Jo det kun til dem som er gift eller forlovede. Ok kastede en opsigelse på stedet. Og nu her med min dejlige og vidunderlige ex thaidame.. De andre kunder alt, og mig ingenting. og så går jeg væk. Så jeg har dummet mig, jeg vidste ikke nok om den thailandske kultur indenfor pleasure verden, og jeg tror at Nørden længere nede har givet mig svaret. Tak til alle for jeres indlæg,, virkeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 2. Marts, 2021 charlieCarlo skrev, for 3 timer siden: Du har endnu mere ret nu, især når jeg ser flere af de fine indlæg som er kommet efterfølgende. Min konstruktion blev dannet for mange år siden, noget som på forskelsbehandling. Jeg var 6 år gammel, ny operereret i maven, på besøg hos en ven, han gav mig et slag i maven og fik et igen. Moderen blev sur, men begyndte at lave milkshakes. To stks. Det blev til en til hende selv og en til hendes søn. 10 år senere, ansat i et musikfirma, kæreste igennem tre år. jule invitationer til personalet men ikke til mig. Hvorfor ikke? Jo det kun til dem som er gift eller forlovede. Ok kastede en opsigelse på stedet. Og nu her med min dejlige og vidunderlige ex thaidame.. De andre kunder alt, og mig ingenting. og så går jeg væk. Så jeg har dummet mig, jeg vidste ikke nok om den thailandske kultur indenfor pleasure verden, og jeg tror at Nørden længere nede har givet mig svaret. Tak til alle for jeres indlæg,, virkeligt. Jeg fatter ikke en meter af det - er der nogen der kan hjælpe? Det er helt sort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 3. Marts, 2021 (edited) charlieCarlo skrev, for 10 timer siden: Du har endnu mere ret nu, især når jeg ser flere af de fine indlæg som er kommet efterfølgende. Min konstruktion blev dannet for mange år siden, noget som på forskelsbehandling. Jeg var 6 år gammel, ny operereret i maven, på besøg hos en ven, han gav mig et slag i maven og fik et igen. Moderen blev sur, men begyndte at lave milkshakes. To stks. Det blev til en til hende selv og en til hendes søn. 10 år senere, ansat i et musikfirma, kæreste igennem tre år. jule invitationer til personalet men ikke til mig. Hvorfor ikke? Jo det kun til dem som er gift eller forlovede. Ok kastede en opsigelse på stedet. Og nu her med min dejlige og vidunderlige ex thaidame.. De andre kunder alt, og mig ingenting. og så går jeg væk. Så jeg har dummet mig, jeg vidste ikke nok om den thailandske kultur indenfor pleasure verden, og jeg tror at Nørden længere nede har givet mig svaret. Tak til alle for jeres indlæg,, virkeligt. Din beskrivelse af dig selv og dine reaktioner fik min hjerne til straks at hive denne frem. Blot så du ved at selv Johnny Cash kan sidde med den bitterhed, som du har oplevet igennem livet. Husk - den er helt naturlig, men sjældent produktiv for hverken dig eller dine omgivelser. Redigeret 3. Marts, 2021 af Rust in Peace Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 3. Marts, 2021 hev skrev, for 8 timer siden: Jeg fatter ikke en meter af det - er der nogen der kan hjælpe? Det er helt sort Ja - følelsen af aldrig at blive tilgodeset. At se de andre få, og selv blive udeladt. Ikke føle sig værdig og god nok. Og nu oplever han det samme hos thai-damen. De andre kan få fuld pakke, men det er ikke muligt for ham. Og det ripper op i de gamle følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 3. Marts, 2021 Rust in Peace skrev, for 30 minutter siden: Ja - følelsen af aldrig at blive tilgodeset. At se de andre få, og selv blive udeladt. Ikke føle sig værdig og god nok. Og nu oplever han det samme hos thai-damen. De andre kan få fuld pakke, men det er ikke muligt for ham. Og det ripper op i de gamle følelser. Men når nu du skriver det så klart -Så tænker jeg, at en 60årig thai kvinde -måske er blevet træt af, at give liderlige mænd fp -og nu kun vælger at give massage og evt. håndtrold -det er set før... -ret ofte;-) det behøver slet ikke havde noget med dig/"CC" at gøre... -man kan vælge, at føle sig forbigået og tænke alt muligt negativt, og nedbrydende om sig selv... Man kunne også vælge, hvis man har reelle hensigter -og vil andet end sex med hende -at havde tålmodighed, og overbevis hende om du ("CC") er en mand der ikke kun er ude efter sex (som alle de andre hun møder) Og er det kun sex du vil have -så ligger du som du har redt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. Marts, 2021 Hvis I virkelig var venner, kan jeg godt forstå hendes reaktion. Det er selvfølgelig lidt ekstra kompliceret af, at jeres venskab var bygget på massage med det lejlighedsvise hj, og derfor kan jeg også godt forstå at du prøvede. Jeg må bare sige, at hvis en af mine venner prøvede at købe sex af mig, ville jeg sige nej, og det ville ødelægge noget i vores relation. Der kan godt udvikle sig venskaber ud af købesexrelationer, men jeg tror det er de færreste af os som har lyst til at udvikle købesexrelationer ud af vores venskaber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden: Hvis I virkelig var venner, kan jeg godt forstå hendes reaktion. Det er selvfølgelig lidt ekstra kompliceret af, at jeres venskab var bygget på massage med det lejlighedsvise hj, og derfor kan jeg også godt forstå at du prøvede. Jeg må bare sige, at hvis en af mine venner prøvede at købe sex af mig, ville jeg sige nej, og det ville ødelægge noget i vores relation. Der kan godt udvikle sig venskaber ud af købesexrelationer, men jeg tror det er de færreste af os som har lyst til at udvikle købesexrelationer ud af vores venskaber. Der er forskel på venner og bekendte. Bekendte kan man godt have sex med. Det kan dog godt blive et problem når man har sex flere gange, da man går hend og blive venner, og så er det at problemerne begyder hvis man ikke kan adskille disse ting. Det er der mange tråde om herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Der er forskel på venner og bekendte. Bekendte kan man godt have sex med. Det kan dog godt blive et problem når man har sex flere gange, da man går hend og blive venner, og så er det at problemerne begyder hvis man ikke kan adskille disse ting. Det er der mange tråde om herinde. Ja som i rigtig mange og husk, man ska hore meget før den falder af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 16 timer siden: Der er forskel på venner og bekendte. Bekendte kan man godt have sex med. Det kan dog godt blive et problem når man har sex flere gange, da man går hend og blive venner, og så er det at problemerne begyder hvis man ikke kan adskille disse ting. Det er der mange tråde om herinde. Det er meget rigtigt, men udover venskabs/bekendt komplikationer, så ville penge bare gøre dynamikken ekstra kompliceret. Særligt hvis nu jeg ikke havde lyst igen og han havde.. Engang skrev en eks-bolleven, som kendte til mit fritidsjob, og spurgte om han kunne købe min tid. Dér måtte jeg bare slå mig for panden. Hvis jeg ikke ville have sex med ham gratis længere, ville jeg selvfølgelig heller ikke gøre det for penge synes det var ret vildt at han tænkte, at jeg kunne købes på den måde, når jeg havde gjort det klart, at jeg ikke ville ham længere. Samme ville gælde med købesex relationer. Hvis jeg ikke har lyst til at ses igen, hjælper det ikke at tilbyde mig flere penge. Nok er jeg en hore, men mine værdier kan ikke købes Lidt et sidespor måske, men det er sådan nogle ting som får mig til at tænke at det at blande private relationer ind i ens profession er en gryde der bare venter på at koge over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden: Det er meget rigtigt, men udover venskabs/bekendt komplikationer, så ville penge bare gøre dynamikken ekstra kompliceret. Særligt hvis nu jeg ikke havde lyst igen og han havde.. Engang skrev en eks-bolleven, som kendte til mit fritidsjob, og spurgte om han kunne købe min tid. Dér måtte jeg bare slå mig for panden. Hvis jeg ikke ville have sex med ham gratis længere, ville jeg selvfølgelig heller ikke gøre det for penge synes det var ret vildt at han tænkte, at jeg kunne købes på den måde, når jeg havde gjort det klart, at jeg ikke ville ham længere. Samme ville gælde med købesex relationer. Hvis jeg ikke har lyst til at ses igen, hjælper det ikke at tilbyde mig flere penge. Nok er jeg en hore, men mine værdier kan ikke købes Lidt et sidespor måske, men det er sådan nogle ting som får mig til at tænke at det at blande private relationer ind i ens profession er en gryde der bare venter på at koge over. At blive afvist som gratis bolleven og så tro at penge gjorde en forskel er ret vildt... tror han tænkte dem det nedereste hovede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 39 minutter siden: At blive afvist som gratis bolleven og så tro at penge gjorde en forskel er ret vildt... tror han tænkte dem det nedereste hovede! Det var afgjort tilfældet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 4. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Det er meget rigtigt, men udover venskabs/bekendt komplikationer, så ville penge bare gøre dynamikken ekstra kompliceret. Særligt hvis nu jeg ikke havde lyst igen og han havde.. Engang skrev en eks-bolleven, som kendte til mit fritidsjob, og spurgte om han kunne købe min tid. Dér måtte jeg bare slå mig for panden. Hvis jeg ikke ville have sex med ham gratis længere, ville jeg selvfølgelig heller ikke gøre det for penge synes det var ret vildt at han tænkte, at jeg kunne købes på den måde, når jeg havde gjort det klart, at jeg ikke ville ham længere. Samme ville gælde med købesex relationer. Hvis jeg ikke har lyst til at ses igen, hjælper det ikke at tilbyde mig flere penge. Nok er jeg en hore, men mine værdier kan ikke købes Lidt et sidespor måske, men det er sådan nogle ting som får mig til at tænke at det at blande private relationer ind i ens profession er en gryde der bare venter på at koge over. Nanna nu er du jo helle ikke en 60årige eller en mand eller en kunde -det er mange ting der "skriger til himlen" specielt for kvinder -hvor mænd måske godt kan mene det giver god mening...;-) definitioner på en "ven" vs. "bolleven" vs "bekendt" er helle ikke klart... vil også mene venskab bliver svært, hvis det er penge indblandet... -men i forhold til "thai damer" -vil jeg mener, at jeg selv har et venskab med flere -jeg kommer hos dem som kunde, og får massage bla. -og betaler også -det er ikke så nært som en bedste ven -men mener det er nære end blot en "bekendt" -trådstarter er kommet i klemme med sine følelser el. hunger for sex -det er ikke helt klart for mig endnu... Men jeg er ikke i tvivl om mine "venskaber" med "thaidamerne" og det tror jeg helle ikke de er -flere af dem ved, at jeg er godt gift -andre ved det ikke fordi det har ingen betydning for vores venskab... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Marts, 2021 (edited) Møffe skrev, for 8 minutter siden: Nanna nu er du jo helle ikke en 60årige eller en mand eller en kunde -det er mange ting der "skriger til himlen" specielt for kvinder -hvor mænd måske godt kan mene det giver god mening...;-) definitioner på en "ven" vs. "bolleven" vs "bekendt" er helle ikke klart... vil også mene venskab bliver svært, hvis det er penge indblandet... -men i forhold til "thai damer" -vil jeg mener, at jeg selv har et venskab med flere -jeg kommer hos dem som kunde, og får massage bla. -og betaler også -det er ikke så nært som en bedste ven -men mener det er nære end blot en "bekendt" -trådstarter er kommet i klemme med sine følelser el. hunger for sex -det er ikke helt klart for mig endnu... Men jeg er ikke i tvivl om mine "venskaber" med "thaidamerne" og det tror jeg helle ikke de er -flere af dem ved, at jeg er godt gift -andre ved det ikke fordi det har ingen betydning for vores venskab... Som jeg skrev i mit første svar, er jeg også helt sikker på at venskaber godt kan opstå ud af en kunde/massør/GP relation og at det er fordi de er venner uden sex i relationen, at det ikke blev velmodtaget, at han ville købe sig til sex, selv hvis andre ikke-venner kan købe sig til sex hos hende. Redigeret 4. Marts, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 4. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Som jeg skrev i mit første svar, er jeg også helt sikker på at venskaber godt kan opstå ud af en kunde/massør/GP relation og at det er fordi de er venner uden sex i relationen, at det ikke blev velmodtaget, at han ville købe sig til sex, selv hvis andre ikke-venner kan købe sig til sex hos hende. -Men håndtrold går vel også ind under "sex" -eller er det bare en del af massagen...gg (det havde "CC" jo trodsalt fået allerede) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Marts, 2021 (edited) Møffe skrev, for 12 minutter siden: -Men håndtrold går vel også ind under "sex" -eller er det bare en del af massagen...gg (det havde "CC" jo trodsalt fået allerede) Jeg indrømmer, at der er kulturting jeg ikke er helt inde i, men det er min opfattelse at en happy ending er noget mange thaimassører ikke rigtigt regner for sex - ligesom ved tantramassører. Og så lød det til at være et hj hver 10. gang, ikke ligefrem standard. Jeg synes lidt, at jeg gentager det jeg skrev i mit første indlæg, men jeg tager den lige igen: Ts skrev selv at venskabet var tæt, så det er vel ikke så ambivalent om han var ven eller bekendt i lige dette tilfælde. Jeg kan godt forstå at hj og massage-relationen i kombi med venskab skabte noget tvivl for ts, og at han forsøgte. Jeg svarede bare på, hvorfor jeg tænker, at hun ikke jublede ved forslaget om at kneppe sin tætte ven for penge. Redigeret 4. Marts, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg