Hop til indhold
charlieCarlo

For tæt på...en thai dame

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

Du behøver ikke gentage dig selv -jeg har læst det hele... Men hvis man får massage og "knepper" sin massør (betaler for det hele) efterfølgende  -efter noget tid -opdager at man svinger utrolig godt sammen -og et venskab opstår... -man kan lærer meget om hinanden ved sex -som man sandsynligvis aldrig ville, havde fundet ud af som bare "venner" -det gør jo ikke, at næste gang man kommer så betaler du kun for massagen -for nu er man jo venner -måske man får det til "vennepris"  -men det kan bli kompliceret... gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 4.3.2021 at 12:24:

Jeg indrømmer, at der er kulturting jeg ikke er helt inde  i, men det er min opfattelse at en happy ending er noget mange thaimassører ikke rigtigt regner for sex - ligesom ved tantramassører. Og så lød det til at være et hj hver 10. gang, ikke ligefrem standard. Jeg synes lidt, at jeg gentager det jeg skrev i mit første indlæg, men jeg tager den lige igen:  Ts skrev selv at venskabet var tæt, så det er vel ikke så ambivalent om han var ven eller bekendt i lige dette tilfælde. Jeg kan godt forstå at hj og massage-relationen i kombi med venskab skabte noget tvivl for ts, og at han forsøgte. Jeg svarede bare på, hvorfor jeg tænker, at hun ikke jublede ved forslaget om at kneppe sin tætte ven for penge. 

men hun ville heller ikke kneppe ham gratis, vel ?

selvom det helt klart var jo sådan et venskab han gerne ville have med hende.

men hun ville åbentbart gerne tage imod ting og gaver fra ham, som man nok ikke vil give hvis det ikke var fordi man var romantisk involveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...