JJ1990 3 Skrevet 3. Marts, 2021 Har besøgt Nadia i Arden et par gange og må sige hun er er altså virkelig fræk og virkelig en kvinde der går op i at gøre sig pæn og lækker. Hun har først og fremmest en rigtig smuk krop, er imødekommede og har virkelig et kønt ansigt med de mest intense øjne! Hun forstår virkelig at gøre noget ud af en god og fræk oplevelse i hendes selskab! Ser frem til at møde hende på hendes nye placering i Aalborg når hun åbner op igen og er retur efter corona-restriktionerne. /Nadiaprivat/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. Marts, 2021 Nu er der ingen link, men er det hende med den kuglerunde røv så fortæl hende hun gerne må besøge os syd på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJ1990 3 Skrevet 3. Marts, 2021 DETH skrev, for 9 minutter siden: Nu er der ingen link, men er det hende med den kuglerunde røv så fortæl hende hun gerne må besøge os syd på Det er korrekt og de frække bryster! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. Marts, 2021 JJ1990 skrev, for 20 minutter siden: Det er korrekt og de frække bryster! Hun ville bestemt pynte i trekantsområdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 4. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/223128 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 27. December, 2021 Besøgte Nadia i dag for første gang. Diskret og pæn lejlighed i Aalborg. Nadia er rigtig lækker. Den kønneste GP jeg har mødt. Dejlig ung pigekrop uden strækmærker efter fødsler. Faste runde bryster og en dejlig røv. Billedene er meget retvisende. Hun har en dejlig personlighed og er ikke mundlam. Sexen var til top karakter. Jeg glæder mig allerede til næste gang hun rammer Aalborg i Januar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet 27. December, 2021 Jeg søger en pige som leverer megafransk, bedst en dansk pige. Er det muligt med Nadia? Ellers anbefalinger i Aalborg? Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 27. December, 2021 AlexCH skrev, for 8 minutter siden: Jeg søger en pige som leverer megafransk, bedst en dansk pige. Er det muligt med Nadia? Ellers anbefalinger i Aalborg? Hilsen Du kan vel bare læse annoncen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet 27. December, 2021 (edited) Prinz skrev, for 4 minutter siden: Du kan vel bare læse annoncen.... Hvor du ret har har du ret Redigeret 27. December, 2021 af AlexCH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 27. December, 2021 AlexCH skrev, for 32 minutter siden: Jeg søger en pige som leverer megafransk, bedst en dansk pige. Er det muligt med Nadia? Ellers anbefalinger i Aalborg? Hilsen Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensenulsted 13 Skrevet 1. August, 2022 Hun er ok fræk og lækker, men er lidt mager og snakker en del, lidt flyvsk måske Personligt vil jeg mene at hun er lidt udboret, der er ikke meget stramhed i fissen i forhold til mange andre jeg har prøvet, mener at jeg har en alm stang og måle med samt med fingere Stedet i Aalborg er fin lejlighed med gode p muligheder og diskret Alderen er nok lige under 30 1000 kr for 30 min vil jeg mene passer fint Jeg kommer gerne igen Hun er der ikke hver dag Er der andre der har været sammen med hende som har leget vilde lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 1. August, 2022 jensenulsted skrev, for 32 minutter siden: Personligt vil jeg mene at hun er lidt udboret, der er ikke meget stramhed i fissen i forhold til mange andre jeg har prøvet, mener at jeg har en alm stang og måle med samt med fingere Charmerende beskrivelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 1. August, 2022 Liderbukken skrev, for 25 minutter siden: Charmerende beskrivelse... Ja hvis man ikk var lykkelig i forvejen så er der gode muligheder her på Eg, beklager mine sædvanlige sure opstød men det bliver nok næppe anderledes pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg