kingkunta 13 Skrevet 3. Marts, 2021 Nogen der kan sige lidt om hende her? Nogen der har taget chancen? https://annoncelight.dk/showad/312001 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 3. Marts, 2021 (edited) . Redigeret 3. Marts, 2021 af Din Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 3. Marts, 2021 Det er hende på billederne. Hun er rigtig lækker og flot. Men hun har lidt attitude. En lidt vrissen østeuropæisk dame. Måske fangede jeg hende bare på en dårlig dag. Jeg valgte en hurtig omgang. Det var ok. Ville gerne besøge hende igen, hvis hun ikke har pms . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 251 Skrevet 4. Marts, 2021 McFarlane skrev, for 9 timer siden: Det er hende på billederne. Hun er rigtig lækker og flot. Men hun har lidt attitude. En lidt vrissen østeuropæisk dame. Måske fangede jeg hende bare på en dårlig dag. Jeg valgte en hurtig omgang. Det var ok. Ville gerne besøge hende igen, hvis hun ikke har pms . Brysterne alene gør at jeg godt ville kunne se igennem fingre med lidt pms 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg