Guest Melody Skrevet 4. Marts, 2021 Okay jeg har et skørt spørgsmål. Mine veninder og jeg snakkede i telefonen. Pludselig udbrød hun "aaarg min felica har ondt" Jeg spurgte hvem er felica? Hun svarede min "fisse selvfølig, dåå." Vi grinte af det og en anden veninde spurgte " hvad kalder du så patterne" Hun svarede " bibs og babs" Okay, svarede min veninde og sagde "så jeg kalder mine bidels and budhead" Flad af grin spurgte jeg hvad kalder i røven? Begge i kor sagde boody, miss body. Så mit spørgsmål er: har i navngivet jeres private steder? ( bryster,fisse,røv eller pik) Hvis ja hvad kalder i dem og hvorfor? Hvis jeg skulle navngive mine ville mine bryster hedde uæggede tvillinger. Min fisse lyst grotten Min røv tænker jeg også miss booty den er ørehængende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 4. Marts, 2021 Min dillermand kalder jeg for "Danmarks fremtid". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 4. Marts, 2021 har ikke kaldt mit lem et navn i 12-13år nu, men da jeg var teenager hed den Hans Verner lol 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 4. Marts, 2021 Pik = mit ynglings legetøj. Ja.. Det giver vist sig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. Marts, 2021 Jeg er pt. ikke på talefod med min diller..... men pigerne kalder den Nuttet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 4. Marts, 2021 Ingen opfindsomhed her: Mini. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 4. Marts, 2021 JanK skrev, for 2 timer siden: Ingen opfindsomhed her: Mini. Sååå det ikke en "langejan".? Altså den lå lige til højre benet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 4. Marts, 2021 Efter en uheldig undervognsinspektion døbte min daværende kæreste min "Gunnar".. Ja i kan nok gætte jer til hvad jeg havde fået raget til mig.. Mine bryster hedder bare bryster.. Nogen gange i kærlig overdrivelse kaldt "ammelapperne".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 4. Marts, 2021 @JenniferRomantica "ammelapper" eller måske "babbelubber" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 4. Marts, 2021 Her går man med Lamaen. Nedstiger du den for længe spøtter den efter dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 5. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Sååå det ikke en "langejan".? Altså den lå lige til højre benet.. Så længe hun ikke bider i den må hun gerne lade som om det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Marts, 2021 Den flittige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. Marts, 2021 Egon, Benny og Keld. Egon har altid en plan, og de to andre er med på den værste. "Skide godt Egon!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg