cassanova 574 Skrevet 5. Marts, 2021 Mange syns det er helt vildt fantastisk og noget helt særligt som ikke mange kvinder kan. Jeg syns det er pisse ulækkert. 2 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, for 7 minutter siden: Mange syns det er helt vildt fantastisk og noget helt særligt som ikke mange kvinder kan. Jeg syns det er pisse ulækkert. Hvad skal vi bruge den oplysning til? Du må jo sørge for at være så lidt ophidsende som muligt, når du er sammen med kvinder, at de tørre ud frem for at blive drivvåde og sprøjter. Det er sku totalt turnoff for en kvinde at vide, at mænd synes det ligefrem er pisse ulækkert hvis man sprøjter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 5. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Hvad skal vi bruge den oplysning til? Du må jo sørge for at være så lidt ophidsende som muligt, når du er sammen med kvinder, at de tørre ud frem for at blive drivvåde og sprøjter. Det er sku totalt turnoff for en kvinde at vide, at mænd synes det ligefrem er pisse ulækkert hvis man sprøjter. Det eneste jeg vil er at skabe en debat med den oplysning. Og den er igang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, for 3 minutter siden: Det eneste jeg vil er at skabe en debat med den oplysning. Og den er igang. Måske kunne du have formuleret dig en smule anderledes. Som fx. "Jeg tænder ikke på at en kvinde der sprøjter idet ...... det er turnoff for mig. Hvad er det I synes der er frækt/ikke frækt ved en kvinde der sprøjter?" Vil du svare mig på hvorfor du synes det er pisse ulækkert? Har du oplevet det? Hvad gjorde du i situationen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 5. Marts, 2021 Personligt sætter jeg mere pris på, når en debat bliver indledt med et nogenlunde nuanceret eller konstruktivt indlæg. Nu valgte @cassanova så provokationen i stedet, men emnet er da egentlig ok. Jeg hører selv til dem, som tænder ret meget på kvindelige sprøjteorgasmer. Ikke så meget på grund af selve væsken, men mere den ophidselse og liderlighed, som kvinden ofte udviser i netop det øjeblik. Har stadig til gode at opleve det i virkeligheden, men har ofte taget en heftig spiller til nogen af de sprøjte-clips, som ligger på fx xnxx.com. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 5. Marts, 2021 Jeg synes det er pisse frækt når en kvinde sprøjter og jo mere jo bedre 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, for 37 minutter siden: Mange syns det er helt vildt fantastisk og noget helt særligt som ikke mange kvinder kan. Jeg syns det er pisse ulækkert. Jamen dog.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, 1 time siden: Mange syns det er helt vildt fantastisk og noget helt særligt som ikke mange kvinder kan. Jeg syns det er pisse ulækkert. Mange kvinder synes det er ulækkert, når mænd sprøjter - næsten ligemeget hvor det så sker - og i munden er oftest totalt no-go Hvorfor er der ikke flere kvinder, der efterspørger mænd, der ikke kan komme 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 5. Marts, 2021 jeg elsker det tak kvinder :-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 5. Marts, 2021 xxpeter skrev, for 2 minutter siden: jeg elsker det tak kvinder Selv tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 5. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Måske kunne du have formuleret dig en smule anderledes. Som fx. "Jeg tænder ikke på at en kvinde der sprøjter idet ...... det er turnoff for mig. Hvad er det I synes der er frækt/ikke frækt ved en kvinde der sprøjter?" Vil du svare mig på hvorfor du synes det er pisse ulækkert? Har du oplevet det? Hvad gjorde du i situationen? Havde en kæreste engang som kunne sprøjte. Jeg var relativ ung og uerfaren og vidste ikke at kvinder kunne sprøjte. Vi havde samleje i et telt i Sverige , dejlig romantisk ferie, pludselig mærker jeg noget varmt og vådt på mine lår og en stor pytte i bunden af teltet - hun havde sprøjtet under samlejet. Vi snakkede om fænomenet og at hun kun gjorde det når hun fik orgasme og kunne nyde samlejet. Jeg oplevede det herefter mange gange, men jeg blev aldrig helt vild med det , hun sagde at jeg skulle være stolt af det , det var bestemt ikke noget hun kunne med en hvilken som helst mand. Jeg er stadigvæk ikke vild med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 Det er ikke "vejret", der er problemet, det er påklædningen. men er man først traumatiseret, er det nok bedst ikke at at gå ud, og risikere en skylle i ny og næ .................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 5. Marts, 2021 (edited) Jeg er helt syg med det, og kan da næsten ikke få nok når muligheden byder sig. Det virker selvfølgelig som et boost af min selvtillid og følelsen af at være en god elsker når jeg kan få en kvinde til at give et sprøjt fra sig, men jeg er også vild med smagen af væsken, følelsen af at drikke hendes lyst, og at noget i hende bliver til noget i mig. Videnskaben siger (indtil videre) at sprøjtesaft ikke er forskelligt fra urin, og det giver da også mening i forhold til volumen at det i virkeligheden skulle være det samme. Jeg kan lide begge dele, men synes dog ikke de to ting smager ens. Man kan med fordel tage et kig på noget jeg lagde i den "Hårde tråd" i hyggesnak tidligere i dag. Redigeret 5. Marts, 2021 af Lauersen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, for 27 minutter siden: Havde en kæreste engang som kunne sprøjte. Jeg var relativ ung og uerfaren og vidste ikke at kvinder kunne sprøjte. Vi havde samleje i et telt i Sverige , dejlig romantisk ferie, pludselig mærker jeg noget varmt og vådt på mine lår og en stor pytte i bunden af teltet - hun havde sprøjtet under samlejet. Vi snakkede om fænomenet og at hun kun gjorde det når hun fik orgasme og kunne nyde samlejet. Jeg oplevede det herefter mange gange, men jeg blev aldrig helt vild med det , hun sagde at jeg skulle være stolt af det , det var bestemt ikke noget hun kunne med en hvilken som helst mand. Jeg er stadigvæk ikke vild med det. Hvis kvinden kan fornemme at manden syntes at visse sex dele er klamme med modparten har jeg svært ved at forestille mig at din kæreste tændte på dig og ligefrem sprøjtede på dig. Det lyder som en historie fra de varme lande. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Marts, 2021 @Frodige Idavelkommen tilbage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Marts, 2021 cassanova skrev, for 3 timer siden: Mange syns det er helt vildt fantastisk og noget helt særligt som ikke mange kvinder kan. Jeg syns det er pisse ulækkert. Pisse ulækkert !.... Sikke da noget vås. At opleve og være medvirkende til netop det magiske intime øjeblik er utrolig givende og livsbekræftende - et ærligt, stemningsfuldt og varmt øjeblik uden fake af nogen slags. Det skulle være enhver forundt at opleve. Også de mere sippede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Marts, 2021 Jeg kan også sprøjter Og det kan kvinder lide, desværre jeg har ikke oplevet at en kvinde sprøjter, synes at det er frækt og sjovt Mvh Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 5. Marts, 2021 Jeg havde en B-veninde som kunne sprøjte stort hver gang vi havde sex. Det synes jeg var skønt. Så hver sin smag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Hvis kvinden kan fornemme at manden syntes at visse sex dele er klamme med modparten har jeg svært ved at forestille mig at din kæreste tændte på dig og ligefrem sprøjtede på dig. Det lyder som en historie fra de varme lande. Kondens i teltet er en mulighed, eller en utæt bund..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 5. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 39 minutter siden: en utæt bund... ...som man siger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 54 minutter siden: ...som man siger! Sandheden skal høres fra fulde børn ........ evt fra enfoldige cyklemekanikere ....................................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Marts, 2021 Ulækkert synes jeg bestemt ikke det er. Det kan dog godt være en smule i vejen når man lige har godt gang i knalderiet. For det er min oplevelse at væsken ligesom “vasker” det naturlige glidemiddel væk, og dermed ændrer friktionen sig lidt over imod det ubehagelige for kvinden. Men selv om det på en måde er i vejen, så er det da en fed oplevelse at få kvinden helt derop på skalaen, hvor det sker uden nogen form for kontrol. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Marts, 2021 Butch skrev, for 7 minutter siden: ændrer friktionen sig lidt over imod det ubehagelige for kvinden. Yepsss, det er også min oplevelse - omend jeg ikke aner om det var ubehageligt for kvinden ( det er ikke mit bord) men for mig var det ubehageligt. Smørelsen forsvandt, men den kom igen efter en halv times køren på Jeg har bemærket at sprøje orgasmen virker forskelligt fra kvinde til kvinde. Nogen bliver mætte og tilfredse og vil lige have en pause, og nogen træder speederen helt ned og bliver uudholdeligt insisterende på mere action. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 5. Marts, 2021 (edited) Lauersen skrev, for 3 timer siden: Videnskaben siger (indtil videre) at sprøjtesaft ikke er forskelligt fra urin, og det giver da også mening i forhold til volumen at det i virkeligheden skulle være det samme. "Sprøjtesaft" er urin. Kvinder har ikke et kirtel eller en blære ved skeden der kan producere væske. Ud over den volumenmæssigt lille mængde kussesaft har kvinder kun urinblæren til at producere "sprøjtesaft" med. Det er utroligt så mange der tror at der ikke er tale om urin, da det er notorisk er urin hvilket man også nemt kan smage. Hvis det smager marginalt anderledes end urin, så er det på grund af den lille mængde kussesaft som det blandes med. Om det er ulækkert eller ej at få "sprøjtesaft" (urin) på sig, må være en personlig smag. Redigeret 5. Marts, 2021 af Kim Nielsen justering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 5. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 2 timer siden: Kondens i teltet er en mulighed, eller en utæt bund..... Mange kvinder bruger at lægge et håndklæde under Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg