Dellepude1970 174 Skrevet 5. Marts, 2021 Nogen der kender her og har erfaringer?? https://annoncelight.dk/showad/300447 hun er i Aarup idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorsonito 0 Skrevet 31. Januar, 2022 har prøvet med hende, hun knepper kun i bilen, men hygiejnen er ikke særlig godt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 9. Februar, 2022 Nogle nyere erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 9. Februar, 2022 Smalhans skrev, for 33 minutter siden: Nogle nyere erfaringer med hende? Har også haft et møde med hende i bilen....kan desværre nikke meget genkendende til hendes mangel på hygiejne fra den nedre region....har derfor ikke haft behov for at møde hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalvil Skrevet 9. Februar, 2022 har mødt hende nogen gange. hun har virkelig nogen dejlige bryster. hun sutter ekstrem godt. og tager den gerne helt i halsen. men desværre er det rigtig med hendes hygiejne længere nede. engang jeg var sammen med fik hun voldsom mens imens. men hun tørrede den bare af og gik igang med og sutte vildt. en anden gang os i bilen, fik hun det lige pluslig dårlig og skulle skide. det gjore hun så i skoven. så der blev det afbrudt og jeg mistede lysten. men hun ville sutte den færdig . jeg mødes nogen gange med hende men kun for at få blow da hun er sindsyg godt til det og tager det gerne dybt i halsen eller i ansigtet og sutter rent. men knepper hende ikk mere. og hun er ellers en sød pige trods alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 10. Februar, 2022 Var sammen med hende i går. Vi fandt en vej ved en skov og brugte bagsædet, hun er godt nok vild Lækkert blow job og lækkert sex. Synes ikke hygiejnen fejlede noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buzzlightning 2 Skrevet 10. Februar, 2022 Smalhans skrev, for 2 timer siden: Var sammen med hende i går. Vi fandt en vej ved en skov og brugte bagsædet, hun er godt nok vild Lækkert blow job og lækkert sex. Synes ikke hygiejnen fejlede noget. Hvor er hendes annonce henne? når jeg trykker på linket herinde, sker der ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 11. Februar, 2022 Måske annoncerer hun ikke lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg