Hop til indhold

Recommended Posts

Smalhans skrev, for 33 minutter siden:

Nogle nyere erfaringer med hende? 

Har også haft et møde med hende i bilen....kan desværre nikke meget genkendende til hendes mangel på hygiejne fra den nedre region....har derfor ikke haft behov for at møde hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest totalvil

har mødt hende nogen gange. hun har virkelig nogen dejlige bryster. hun sutter ekstrem godt. og tager den gerne helt i halsen. men desværre er det rigtig med hendes hygiejne længere nede. engang jeg var sammen med fik hun voldsom mens imens. men hun tørrede den bare af og gik igang med og sutte vildt. en anden gang os i bilen, fik hun det lige pluslig dårlig og skulle skide. det gjore hun så i skoven. så der blev det afbrudt og jeg mistede lysten. men hun ville sutte den færdig . jeg mødes nogen gange med hende men kun for at få blow da hun er sindsyg godt til det og tager det gerne dybt i halsen eller i ansigtet og sutter rent. men knepper hende ikk mere. og hun er ellers en sød pige trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Var sammen med hende i går. Vi fandt en vej ved en skov og brugte bagsædet, hun er godt nok vild:wub: Lækkert blow job og lækkert sex. Synes ikke hygiejnen fejlede noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smalhans skrev, for 2 timer siden:

Var sammen med hende i går. Vi fandt en vej ved en skov og brugte bagsædet, hun er godt nok vild:wub: Lækkert blow job og lækkert sex. Synes ikke hygiejnen fejlede noget.

Hvor er hendes annonce henne? når jeg trykker på linket herinde, sker der ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...