cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 5. Marts, 2021 Denne artikel siger omkring de 25000, så skal bagmanden også have sit selvfølgelig Men er der nogle som har indsigt i hvad sådan nogle piger tjener på en måned i Danmark? Jeg har også set at der er mange som tager til Schweiz, er “lønnen” højere der? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Marts, 2021 Hvorfor er det interessant hvad pigerne tjener? Vil du købe det de sælger, så køb. Vil du ikke, så lad være. Sværere der det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 5. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor er det interessant hvad pigerne tjener? Vil du købe det de sælger, så køb. Vil du ikke, så lad være. Sværere der det ikke. Nu er det ikke for sjov at alle medier i Danmark altid skriver “så meget tjener han/hun, you won’t believe it”, vi mennesker er interreseret i sådan noget Så dit svar er lidt underligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 5. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 21 minutter siden: Nu er det ikke for sjov at alle medier i Danmark altid skriver “så meget tjener han/hun, you won’t believe it”, vi mennesker er interreseret i sådan noget Så dit svar er lidt underligt Overvejer du at sælge din røv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 5. Marts, 2021 DETH skrev, for 10 minutter siden: Overvejer du at sælge din røv? Uha, det var dog et grimt spørgsmål. Never, heller ikke hvis jeg var en flot kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 5. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 4 minutter siden: Uha, det var dog et grimt spørgsmål. Never, heller ikke hvis jeg var en flot kvinde Ærgerlig, hvis du gjorde dig lidt lækker var der ellers en 100 mand i det for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 5. Marts, 2021 DETH skrev, for 2 minutter siden: Ærgerlig, hvis du gjorde dig lidt lækker var der ellers en 100 mand i det for dig. Tror du, selvom jeg har dadbod men jeg kan både arbejde individuelt og i grupper, så det er jo et plus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 10 minutter siden: men jeg kan både arbejde individuelt og i grupper, så det er jo et plus Har du også anbefalinger fra et gangbang ligesom mig.? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt Reel 306 Skrevet 5. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 1 time siden: indsigt Du kan jo opstille nogenlunde de forudsætninger du vil. Altså hvor meget hun arbejder og hvor meget hun tilbyder, Beløbet kan jo være ganske højt hvis de arbejder fokuseret i en måned og kan holde det ud. Hertil kommer rejseomkostninger og husleje. 50-100.000 kr. efter omkostninger mener jeg ikke er et urealistisk bud. Men man skal så overveje hvor lang tids pause der så skal til. Måske kommer lønnen så ned i omkring 20.000-30.000 om måneden hvis vi antager hun kan arbejde en måned i kvartalet. Alt i alt ikke noget man bliver rig af eller holder til i længden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 5. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden: Denne artikel siger omkring de 25000, så skal bagmanden også have sit selvfølgelig Men er der nogle som har indsigt i hvad sådan nogle piger tjener på en måned i Danmark? Jeg har også set at der er mange som tager til Schweiz, er “lønnen” højere der? Artiklen er fra 2011 havde den været fra 1960 , lyder den mere troværdig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Helt Reel skrev, for 2 timer siden: Du kan jo opstille nogenlunde de forudsætninger du vil. Altså hvor meget hun arbejder og hvor meget hun tilbyder, Beløbet kan jo være ganske højt hvis de arbejder fokuseret i en måned og kan holde det ud. Hertil kommer rejseomkostninger og husleje. 50-100.000 kr. efter omkostninger mener jeg ikke er et urealistisk bud. Men man skal så overveje hvor lang tids pause der så skal til. Måske kommer lønnen så ned i omkring 20.000-30.000 om måneden hvis vi antager hun kan arbejde en måned i kvartalet. Alt i alt ikke noget man bliver rig af eller holder til i længden... En ungarsk pige som ikke har været her i København et stykke tid fortalte mig sidste år at hun havde 70.000 kr. med hjem efter at have været her i 3 uger, netto efter husleje m.v. Og hun er bestemt ikke en af de piger som har flest kunder, mange har dobbelt så mange kunder om dagen som hende jeg omtaler. I Ungarn havde hun med et almindeligt arbejde højst kunnet tjene omkring 100.000 kr. om året. En times sex med en GP i Ungarn koster ifølge https://prostituteguide.wordpress.com/price-index/ 10.000 HUF hvilket svarer til omkring 200 kr. Så at tage hjem med 70.000 kr. på lommen efter 3 uger i Danmark er ret givtigt for hende. Det ville også være ret givtigt for de fleste af os andre, hvis vi også havde en nettoindtægt på det niveau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. Marts, 2021 Ekstra Bladet vrøvler ved at kalde omsætning for løn. Linket til kortlægningen virker ikke længere, så det er svært at bedømme de indlagte forudsætninger og datakilder og om det er et typetal eller et gennemsnitstal. Variationen er nok voldsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 4 minutter siden: hvis vi også havde en nettoindtægt på det niveau. Næppe nogen kan holde det til det niveau uden lange pauser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Advarsel skrev, Lige nu: Næppe nogen kan holde det til det niveau uden lange pauser. 70.000 kr. netto, efter husleje og andre omkostninger på ca. 1000 kr. pr. dag, på 3 uger svarer vel til ca. 3-4 kunder om dagen, hvilket rigtig mange piger holder til i årevis, uden særlig lange pauser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 6. Marts, 2021 Mange har jo åben 24/7 eller rigtig mange timer -og hvis de så skulle nøjes med 3-4 kunder om dagen?? Og som mange skriver om -har mange travlt med, at få en kunde ud igen?? Jeg besøgte en gang en lille italiener i Slesvig -hun fortalte -at hun kom fra London -og skulle til Hamburg efter 4 dage i Slesvig... -for så at vende tilbage til København ugen efter. Hun arbejdet ca. 20 dage om mrd. i europa -og ca. 1 uge hjemme i italien -det havde hun gjort i flere år -hun var 23år. Hvis man følger lidt med kan, man se de flytter rundt fra by til by bare i danmark -hvilke de danske også gør -jeg tror de beløb mange tjener har vi slet ikke fantasi nok til, at forstille os... Men det er nok også tabu her inde, hvis man undlod, at skrive "udenlandsk" men de priser der bliver skreven i annoncerne taler for sig selv... -det er ikke basøre længere;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 6. Marts, 2021 (edited) 24000, fratrukket udgifter til husleje, annoncer, tlf-passer mv., er jo ikke sandt. Gl utroværdig artikel. Hvor har de tallene fra, er det ved at ringe rundt til div.? Medmindre det kun er for 1-2 dage, for så passer det meget godt i 2011, hvor der var en del mindre om budet Redigeret 6. Marts, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Marts, 2021 Det er svært og vide, hvad pigerne tjener. Nogle meget og nogle kun lidt. Så denne tråd er lidt svær og deltage i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2021 cockycockysuckysucky2 skrev, for 11 timer siden: Nu er det ikke for sjov at alle medier i Danmark altid skriver “så meget tjener han/hun, you won’t believe it”, vi mennesker er interreseret i sådan noget Så dit svar er lidt underligt Det er jo ikke andet end nysgerrighed, blandet med gedigen dansk misundelse over hvad andre tjener. Hvad kan du bruge den viden til? I stedet for at bruge tid på at finde ud af hvad andre tjener, så brug tiden på at bringe dig i en position hvor du selv kan lave en ordentlig dyne hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 7 timer siden: 70.000 kr. netto, efter husleje og andre omkostninger på ca. 1000 kr. pr. dag, på 3 uger svarer vel til ca. 3-4 kunder om dagen, hvilket rigtig mange piger holder til i årevis, uden særlig lange pauser. Altså du sætter omkostninger til ~21.000, så omsætningen er 91.000, svarende til 4300-4400 pr. dag i snit, hvis vi forudsætter hun ikke holder lukket nogen dage de tre uger. Med fx en ugentlig lukkedag bliver den gennemsnitlige daglige omsætning ca. 5.000,- Det kan måske godt lade sig gøre med 3-4 kunder pr. dag hvis prisen er høj (de fleste lader til at købe ½ time, skønner jeg pba. forummet her), men jeg vil nok gætte på tallet skal op på mindst 4-5 for at gøre det realistisk. Her er vi så stadig i den relativt dyrere ende af markedet for ungarere i DK, så hun skal være attraktiv på den ene eller anden måde. At kneppe i omegnen af 80-100 mænd på tre uger (pr. måned, hvis man holder pause en uges tid efter) og fortsætte med det tempo i årevis, det tror jeg ikke på, at mange "holder til", beklager. Jeg tror klart på at nogen gør det, men ikke uden konsekvenser. Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: blandet med gedigen dansk misundelse Hvorfor moralisere i stedet for bare at ignorere en tråd, der ikke interesserer dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 6. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 8 timer siden: Linket til kortlægningen virker ikke længere, så det er svært at bedømme de indlagte forudsætninger og datakilder og om det er et typetal eller et gennemsnitstal. Du kan hente den her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 6. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: Det er jo ikke andet end nysgerrighed, blandet med gedigen dansk misundelse over hvad andre tjener. Hvad kan du bruge den viden til? I stedet for at bruge tid på at finde ud af hvad andre tjener, så brug tiden på at bringe dig i en position hvor du selv kan lave en ordentlig dyne hver dag Man kan jo kalde det mange ting -men efter min mening er "priser" utrolig tabubelagt herinde i dette forum -og man er både nysgerrig og misundelig og burde bruge tiden i sted på, at finde ud af, hvordan man selv tjener mere... -"Og jeg skal gi dig!!!" Det er for mig en gang pis, at fyrre af! Det er rigtig godt, at vi som kunder italesætte netop PRISER -da de kun går 1 vej -og man bliver nogen gange meget overrasket, over hvor lidt man får for sine penge efterhånden... Jeg har også godt læst, at flere nærmest er gp af velgørenhed/og af egen lyst og liderlighed -at de tager sig betalt for det er nærmest en "biting" Om det er danske eller udenlandske piger -Er det nogen der er så professionelle og det er virkelig big business -men mange folk involveret. Som kunder er vi også meget forskellige, nogen har ikke noget i mod, at betale "kassen" andre som mig selv -er ikke tilhænger af, at ligge store beløb for det jeg kommer for. Kravene til service/hvad man som kunde forventer er nok også ændret indenfor de sidste år -hænger nok også sammen med alle de singler der er og at folk vælger, at være single -men ikke vil undvære "kæreste oplevelser" mm. -som så gp tilbyder med blandet succes... -Men det er tydligt, at det er mange kunder herinde der søger noget der nærmest er umuligt -at honorere for de fleste gp i længden... Det er vel ikke nødvendigt at dunke hinanden oven i hovedet, med "Jantelov" og alverdens eder -hvis man ikke er enig eller ser det på en anden måde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 37 minutter siden: Hvorfor moralisere i stedet for bare at ignorere en tråd, der ikke interesserer dig? Tja nok af samme grund som fik dig til at moralisere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2021 Møffe skrev, for 1 minut siden: Man kan jo kalde det mange ting -men efter min mening er "priser" utrolig tabubelagt herinde i dette forum -og man er både nysgerrig og misundelig og burde bruge tiden i sted på, at finde ud af, hvordan man selv tjener mere... -"Og jeg skal gi dig!!!" Det er for mig en gang pis, at fyrre af! Det er rigtig godt, at vi som kunder italesætte netop PRISER -da de kun går 1 vej -og man bliver nogen gange meget overrasket, over hvor lidt man får for sine penge efterhånden... Jeg har også godt læst, at flere nærmest er gp af velgørenhed/og af egen lyst og liderlighed -at de tager sig betalt for det er nærmest en "biting" Om det er danske eller udenlandske piger -Er det nogen der er så professionelle og det er virkelig big business -men mange folk involveret. Som kunder er vi også meget forskellige, nogen har ikke noget i mod, at betale "kassen" andre som mig selv -er ikke tilhænger af, at ligge store beløb for det jeg kommer for. Kravene til service/hvad man som kunde forventer er nok også ændret indenfor de sidste år -hænger nok også sammen med alle de singler der er og at folk vælger, at være single -men ikke vil undvære "kæreste oplevelser" mm. -som så gp tilbyder med blandet succes... -Men det er tydligt, at det er mange kunder herinde der søger noget der nærmest er umuligt -at honorere for de fleste gp i længden... Det er vel ikke nødvendigt at dunke hinanden oven i hovedet, med "Jantelov" og alverdens eder -hvis man ikke er enig eller ser det på en anden måde... Tråden handler ikke om den pris pigen tager pr knald, men om hvad en pige tjener totalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 6. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Tråden handler ikke om den pris pigen tager pr knald, men om hvad en pige tjener totalt. -og det hænger ikke sammen i din verden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 6. Marts, 2021 Møffe skrev, for 18 minutter siden: Man kan jo kalde det mange ting -men efter min mening er "priser" utrolig tabubelagt herinde i dette forum -og man er både nysgerrig og misundelig og burde bruge tiden i sted på, at finde ud af, hvordan man selv tjener mere... -"Og jeg skal gi dig!!!" Det er for mig en gang pis, at fyrre af! Det er rigtig godt, at vi som kunder italesætte netop PRISER -da de kun går 1 vej -og man bliver nogen gange meget overrasket, over hvor lidt man får for sine penge efterhånden... Jeg har også godt læst, at flere nærmest er gp af velgørenhed/og af egen lyst og liderlighed -at de tager sig betalt for det er nærmest en "biting" Om det er danske eller udenlandske piger -Er det nogen der er så professionelle og det er virkelig big business -men mange folk involveret. Som kunder er vi også meget forskellige, nogen har ikke noget i mod, at betale "kassen" andre som mig selv -er ikke tilhænger af, at ligge store beløb for det jeg kommer for. Kravene til service/hvad man som kunde forventer er nok også ændret indenfor de sidste år -hænger nok også sammen med alle de singler der er og at folk vælger, at være single -men ikke vil undvære "kæreste oplevelser" mm. -som så gp tilbyder med blandet succes... -Men det er tydligt, at det er mange kunder herinde der søger noget der nærmest er umuligt -at honorere for de fleste gp i længden... Det er vel ikke nødvendigt at dunke hinanden oven i hovedet, med "Jantelov" og alverdens eder -hvis man ikke er enig eller ser det på en anden måde... jo billigere jo bedre , er du tilhænger af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg