Hop til indhold
GIANT COCK

B.B mørk 21 årig pige

Recommended Posts

GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har erfaringer med denne frække, unge chokoladebabe...kunne godt :-)

Kan man få kontakt med hende ud over snap?

https://annoncelight.dk/showad/314146 

Jeg skriver med hende på snap - det er ikke noget problem... jeg tror ikke det er muligt, da jeg helst vil ringe, og hun har ikke et nummer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med hende via snappen, men jeg bakkede ud da jeg fandt ud af, at hun sælger sex uden kondom.

Hun var hurtig til at svare på snappen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg skriver med hende på snap - det er ikke noget problem... jeg tror ikke det er muligt, da jeg helst vil ringe, og hun har ikke et nummer

Har I hørt noget om hendes ydelser og priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har været i kontakt med hende via snappen, men jeg bakkede ud da jeg fandt ud af, at hun sælger sex uden kondom.

Hun var hurtig til at svare på snappen. 

Da er da ingen der tvinger dig til at knalde hende uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parsnip skrev, Lige nu:

Der er heller ingen der tvinger dig til at blande dig i andres prioriteringer. (På den her måde kan vi få en lang og "spændende" tråd).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Der er heller ingen der tvinger dig til at blande dig i andres prioriteringer. (På den her måde kan vi få en lang og "spændende" tråd).

Blande mig? Det er et offentligt forum, makker. Man må da gå ud fra, at når nogen poster noget offentligt, så er der nogen der kunne finde på at spørge ind? Er det et helt vildt koncept i din verden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden:

Hun har en lidt kompliceret prisstruktur:

eks. 1000 kr for 1/2 times sex + tillæg for blow og 69 + tillæg for uden kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parsnip skrev, Lige nu:

Blande mig? Det er et offentligt forum, makker.

Ja, bro. Og det du skriver er meningsløst. Du belærer en anden bruger om noget han ved. Noget alle ved. Mao. er det enten støj, eller dit forsøg på at blande dig i andres prioriteringer. @bigfoot skrev jo intet om, hvad andre skal/bør, han gav en oplysning og forklarede at han ikke selv valgte at gå videre.

Du spurgte ikke om noget, som du påstår. Du patroniserede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parsnip skrev, for 11 minutter siden:

Ja, men det er så bare et princip jeg har, bliver jeg bekendt med at en GP sælger sex uden, ja så kommer jeg ikke der som kunde.

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Ja, bro. Og det du skriver er meningsløst. Du belærer en anden bruger om noget han ved. Noget alle ved. Mao. er det enten støj, eller dit forsøg på at blande dig i andres prioriteringer. @bigfoot skrev jo intet om, hvad andre skal/bør, han gav en oplysning og forklarede at han ikke selv valgte at gå videre.

Du spurgte ikke om noget, som du påstår. Du patroniserede.

Spørgsmålstegn i slutningen af en kommentar plejer at indikere ret godt, om noget er et spørgsmål. Jeg patroniserede skam ikke, det var mere ment som et spørgsmål med glimt i øjet. Du virker vanvittig følsom her til morgen. Hvis du ikke har lyst til at andre skal kommentere, ja så lad være med at benytte dig af forums?

Redigeret af Parsnip

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 11 minutter siden:

Hun har en lidt kompliceret prisstruktur:

eks. 1000 kr for 1/2 times sex + tillæg for blow og 69 + tillæg for uden kondom

Åhhh!...ok....ja, det puslespil gider jeg sgu ikke bruge tid på...undgår konsekvent piger der leger denne leg.

Mange tak for info :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parsnip skrev, for 3 timer siden:

Jeg mædes personlig ikke selv med piger der knepper uden gummi. De er jo lige glade med at kunne smitte andre blot fordi de så kan tjene flere penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 8 timer siden:

Hun skrev 1000kr for 30 min

men hun ville have et billede før, hun vil laver en aftale - jeg sender ikke billeder af “my  pretty face” - så jeg slettede hende igen, og har ikke hørt noget fra hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 11 minutter siden:

Odense

Lavede lige en bruger på annonceligt troede jeg kunne få fat i hende der orker sgu ikke lige snap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyr skrev, for 20 minutter siden:

Nogen der kan blive klog på hvor hun er ? Hvilken by

Da jeg skrev med hende var hun i Odense

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bakkede ud da hun bad om man skulle sende billede det nægter jeg at gøre hvem ved hvor sådan noget bliver delt henne havde ellers tænkt mig at besøge hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har en bj aftale med hende senere idag så må vi se hvordan det går 

Er hun stadig på Fyn? Jeg havde faktisk taget kontakt til hende, men sprang fra pga billede-krav over snap. Jeg må dog indrømme at jeg har drømt meget om at få hendes fyldige læber rundt om min pik siden... Jeg kan bare ikke finde prinmoon på snap mere... Mon hun har blokeret mig? For det kan jeg ikke helt forstå hvis hun har

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriver med hende over snap, hvor det egentlig går meget tjept - ikke de store problemer der. Hun bliver dog nemt kort for hovedet, hvis man har de mindste afklaringsspørgsmål :wacko:

Er også tøvende netop pga. krav om ansigtsbillede og forvirrende pristillæg. Og så er der ingen beretninger om hende herinde. Så ser lige tiden an :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...