GIANT COCK 1320 Skrevet 7. Marts, 2021 Er der nogen der har erfaringer med denne frække, unge chokoladebabe...kunne godt Kan man få kontakt med hende ud over snap? https://annoncelight.dk/showad/314146 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 7. Marts, 2021 GIANT COCK skrev, 1 time siden: Er der nogen der har erfaringer med denne frække, unge chokoladebabe...kunne godt Kan man få kontakt med hende ud over snap? https://annoncelight.dk/showad/314146 Jeg skriver med hende på snap - det er ikke noget problem... jeg tror ikke det er muligt, da jeg helst vil ringe, og hun har ikke et nummer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Marts, 2021 Jeg har været i kontakt med hende via snappen, men jeg bakkede ud da jeg fandt ud af, at hun sælger sex uden kondom. Hun var hurtig til at svare på snappen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 7. Marts, 2021 fræk6 skrev, for 14 minutter siden: Jeg skriver med hende på snap - det er ikke noget problem... jeg tror ikke det er muligt, da jeg helst vil ringe, og hun har ikke et nummer Har I hørt noget om hendes ydelser og priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 7. Marts, 2021 bigfoot skrev, for 19 minutter siden: Jeg har været i kontakt med hende via snappen, men jeg bakkede ud da jeg fandt ud af, at hun sælger sex uden kondom. Hun var hurtig til at svare på snappen. Da er da ingen der tvinger dig til at knalde hende uden kondom? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Marts, 2021 Parsnip skrev, Lige nu: Da er da ingen der tvinger dig til at knalde hende uden kondom? Der er heller ingen der tvinger dig til at blande dig i andres prioriteringer. (På den her måde kan vi få en lang og "spændende" tråd). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 7. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Der er heller ingen der tvinger dig til at blande dig i andres prioriteringer. (På den her måde kan vi få en lang og "spændende" tråd). Blande mig? Det er et offentligt forum, makker. Man må da gå ud fra, at når nogen poster noget offentligt, så er der nogen der kunne finde på at spørge ind? Er det et helt vildt koncept i din verden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Marts, 2021 GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden: Har I hørt noget om hendes ydelser og priser? Hun har en lidt kompliceret prisstruktur: eks. 1000 kr for 1/2 times sex + tillæg for blow og 69 + tillæg for uden kondom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Marts, 2021 Parsnip skrev, Lige nu: Blande mig? Det er et offentligt forum, makker. Ja, bro. Og det du skriver er meningsløst. Du belærer en anden bruger om noget han ved. Noget alle ved. Mao. er det enten støj, eller dit forsøg på at blande dig i andres prioriteringer. @bigfoot skrev jo intet om, hvad andre skal/bør, han gav en oplysning og forklarede at han ikke selv valgte at gå videre. Du spurgte ikke om noget, som du påstår. Du patroniserede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Marts, 2021 (edited) Parsnip skrev, for 11 minutter siden: Da er da ingen der tvinger dig til at knalde hende uden kondom? Ja, men det er så bare et princip jeg har, bliver jeg bekendt med at en GP sælger sex uden, ja så kommer jeg ikke der som kunde. Redigeret 7. Marts, 2021 af bigfoot 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 7. Marts, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 4 minutter siden: Ja, bro. Og det du skriver er meningsløst. Du belærer en anden bruger om noget han ved. Noget alle ved. Mao. er det enten støj, eller dit forsøg på at blande dig i andres prioriteringer. @bigfoot skrev jo intet om, hvad andre skal/bør, han gav en oplysning og forklarede at han ikke selv valgte at gå videre. Du spurgte ikke om noget, som du påstår. Du patroniserede. Spørgsmålstegn i slutningen af en kommentar plejer at indikere ret godt, om noget er et spørgsmål. Jeg patroniserede skam ikke, det var mere ment som et spørgsmål med glimt i øjet. Du virker vanvittig følsom her til morgen. Hvis du ikke har lyst til at andre skal kommentere, ja så lad være med at benytte dig af forums? Redigeret 7. Marts, 2021 af Parsnip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 7. Marts, 2021 bigfoot skrev, for 11 minutter siden: Hun har en lidt kompliceret prisstruktur: eks. 1000 kr for 1/2 times sex + tillæg for blow og 69 + tillæg for uden kondom Åhhh!...ok....ja, det puslespil gider jeg sgu ikke bruge tid på...undgår konsekvent piger der leger denne leg. Mange tak for info 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 7. Marts, 2021 @Parsnip og @Advarsel det der ævl kan i tage et andet sted, eller skal vi hjælpe med lidt ferie! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 7. Marts, 2021 Parsnip skrev, for 3 timer siden: Da er da ingen der tvinger dig til at knalde hende uden kondom? Jeg mædes personlig ikke selv med piger der knepper uden gummi. De er jo lige glade med at kunne smitte andre blot fordi de så kan tjene flere penge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 7. Marts, 2021 GIANT COCK skrev, for 8 timer siden: Har I hørt noget om hendes ydelser og priser? Hun skrev 1000kr for 30 min men hun ville have et billede før, hun vil laver en aftale - jeg sender ikke billeder af “my pretty face” - så jeg slettede hende igen, og har ikke hørt noget fra hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 7. Marts, 2021 Nogen der kan blive klog på hvor hun er ? Hvilken by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Marts, 2021 Eventyr skrev, for 1 minut siden: Nogen der kan blive klog på hvor hun er ? Hvilken by Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 7. Marts, 2021 bigfoot skrev, for 11 minutter siden: Odense Lavede lige en bruger på annonceligt troede jeg kunne få fat i hende der orker sgu ikke lige snap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 7. Marts, 2021 Eventyr skrev, for 20 minutter siden: Nogen der kan blive klog på hvor hun er ? Hvilken by Da jeg skrev med hende var hun i Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivpik93 19 Skrevet 10. Marts, 2021 Jeg bakkede ud da hun bad om man skulle sende billede det nægter jeg at gøre hvem ved hvor sådan noget bliver delt henne havde ellers tænkt mig at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 10. Marts, 2021 Jeg har en bj aftale med hende senere idag så må vi se hvordan det går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 10. Marts, 2021 Badboyfyn skrev, for 16 minutter siden: Jeg har en bj aftale med hende senere idag så må vi se hvordan det går Er hun stadig på Fyn? Jeg havde faktisk taget kontakt til hende, men sprang fra pga billede-krav over snap. Jeg må dog indrømme at jeg har drømt meget om at få hendes fyldige læber rundt om min pik siden... Jeg kan bare ikke finde prinmoon på snap mere... Mon hun har blokeret mig? For det kan jeg ikke helt forstå hvis hun har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Marts, 2021 Snappen er aktiv, hun siger hun måske tager til Sjælland eller Jylland (men er altså på Fyn). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 10. Marts, 2021 Skriver med hende over snap, hvor det egentlig går meget tjept - ikke de store problemer der. Hun bliver dog nemt kort for hovedet, hvis man har de mindste afklaringsspørgsmål Er også tøvende netop pga. krav om ansigtsbillede og forvirrende pristillæg. Og så er der ingen beretninger om hende herinde. Så ser lige tiden an Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 10. Marts, 2021 Skrev til hende på snap for 3 dage siden og har intet svar fået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg