Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 10. Marts, 2021 (edited) Jeg fik hul igennem til hende (pun intended). Jeg har en aftale med hende senere. Redigeret 10. Marts, 2021 af Ekstremtgennemsnitlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 10. Marts, 2021 Vil lige sige at sutte pik kan hun det var sgu dejligt med de læber nedover min pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 10. Marts, 2021 (edited) Har også haft skrevet med hende, men kan som mange sige at en god dialog er ikke hendes stærke side. Billede og penge forud så står jeg også af. Redigeret 10. Marts, 2021 af Smooth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) Smooth skrev, for 12 timer siden: en god dialog er ikke hendes stærke side. Prøv at sætte dig ind i tingene fra hendes side: Ung, måske lidt impulsiv får pludselig mange hundrede snap-venner der vil lave aftaler og høre mere om priser og ydelser ... Hun har ikke tænkt det igennem - fx hvor besværligt det er for hende selv, at alle de nødt til at spørge om de samme ting (hvad kan jeg få, hvad skal det koste). Det er klassiske begynderfejl. Selvom hun så sender en story ud med at der er åbent for aftale en bestemt dag til blow, så vil hun jo få detaljespørgsmål om alt muligt. I det mindste var hun smart og sendte en ud om, at nu var der ikke mere plads i kalenderen. På den måde får alle svar på en gang. Hun lærer det efterhånden, hvis hun ikke dropper det. Redigeret 11. Marts, 2021 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2021 Jysk mand skrev, den 7.3.2021 at 13:35: Jeg mædes personlig ikke selv med piger der knepper uden gummi. De er jo lige glade med at kunne smitte andre blot fordi de så kan tjene flere penge Jeg har læst nok anmeldelser om mig, men denne kan jeg ikke ignorere. JEG HAR INGEN KØNSYDDOMER. jeg er sgu en renlig kvinde. Det er min første gang jeg prøver det her, og det her er IKKE mit arbejd. jeg mangler ikke penge. jeg mødes ikke med alle OG JEG SMITTER INGEN. så tak for det. Det er sgu klamt at du skriver sådan noget om nogen du ikke kender. andet svarer jeg ikke på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2021 Advarsel skrev, den 11.3.2021 at 07:59: Prøv at sætte dig ind i tingene fra hendes side: Ung, måske lidt impulsiv får pludselig mange hundrede snap-venner der vil lave aftaler og høre mere om priser og ydelser ... Hun har ikke tænkt det igennem - fx hvor besværligt det er for hende selv, at alle de nødt til at spørge om de samme ting (hvad kan jeg få, hvad skal det koste). Det er klassiske begynderfejl. Selvom hun så sender en story ud med at der er åbent for aftale en bestemt dag til blow, så vil hun jo få detaljespørgsmål om alt muligt. I det mindste var hun smart og sendte en ud om, at nu var der ikke mere plads i kalenderen. På den måde får alle svar på en gang. Hun lærer det efterhånden, hvis hun ikke dropper det. Nej nej. Det er ikke min side. min side er at jeg har mange søde kunder, som man kan få dejlige anmeldelser fra. Du er velkommen til at se selv. Alle dem der skriver de dårlige ting om min dialog....er det fordi de har enten været uhøfligt, respektløs, eller noget lignende. JEG TAGER INGEN LORT FRA NOGEN MAND. så kommer han her og skriver lortet i stedet. der er en masse søde mænd du kan spørge om oplevelsen med mig. tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. Marts, 2021 (edited) BBbitxh skrev, for 1 time siden: Jeg har læst nok anmeldelser om mig, men denne kan jeg ikke ignorere. JEG HAR INGEN KØNSYDDOMER. jeg er sgu en renlig kvinde. Det er min første gang jeg prøver det her, og det her er IKKE mit arbejd. jeg mangler ikke penge. jeg mødes ikke med alle OG JEG SMITTER INGEN. så tak for det. Det er sgu klamt at du skriver sådan noget om nogen du ikke kender. andet svarer jeg ikke på. Jeg har sendt dig besked på snap og håber du svare når du får tid :);););) vil gerne ha en oplevelse med dig i odense Redigeret 13. Marts, 2021 af most wanted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2021 most wanted skrev, for 19 minutter siden: Jeg har sendt dig besked på snap og håber du svare når du får tid :);););) vil gerne ha en oplevelse med dig i odense Har jeg svaret dig der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. Marts, 2021 BBbitxh skrev, 1 time siden: Har jeg svaret dig der? Nej min snap er kunsx2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2021 Eventyr skrev, den 7.3.2021 at 19:56: Nogen der kan blive klog på hvor hun er ? Hvilken by Jeg er i Odense, men på min snap historie kan man se hvornår jeg besøger andre landsdele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 14. Marts, 2021 BBbitxh skrev, for 10 minutter siden: Jeg er i Odense, men på min snap historie kan man se hvornår jeg besøger andre landsdele Kunne være fedt hvis du godkendte mig på snap kunsx2021 (kun s@x (mand)) :):););) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Marts, 2021 most wanted skrev, for 45 minutter siden: Kunne være fedt hvis du godkendte mig på snap kunsx2021 (kun s@x (mand)) :):););) Kan du ikke skrive direkte beskeder til hende i stedet for i forum? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IlovethemYoung 44 Skrevet 18. Marts, 2021 Nu har jeg snakket med hende i 2 ugers tid. Og jeg kan lige konstatere at du helst ikke skal skrive for kompliceret beskeder til hende. Jeg forsøgte at fortælle hende at diskretion er mega vigtigt, og jeg føler med pigerne sikkerhed, i disse job.. Hun fik det omdrejet til at være mig der er imod hun kan være diskret. Så guys. Held og lykke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Marts, 2021 IlovethemYoung skrev, for 27 minutter siden: Hun fik det omdrejet til at være mig der er imod hun kan være diskret. Jeg fik også et møgfald og slettede hende, for efter hun sagde, at der ikke var noget at diskutere gik hun i gang med en længere diskussion. Bl.a. var det forkert at jeg foreslog et tidspunkt i stedet for at spørge, hvornår hun var ledig. Jeg fik en prisliste hvor der stod at det kostede ekstra, hvis hun skulle køre langt. Derfor spurgte jeg om hun ikke havde stedet, men det var også dumt at jeg ikke bare fattede at jeg havde fået en generel prisliste, som altså ikke var relevant i København. osv. Jeg tør ikke rådgive om, hvad man skal skrive eller undgå at skrive, da jeg ikke kunne se et mønster i, hvad der blev tolket som fornærmelse eller dumme spørgsmål. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 19. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 22 timer siden: Jeg fik også et møgfald og slettede hende, for efter hun sagde, at der ikke var noget at diskutere gik hun i gang med en længere diskussion. Bl.a. var det forkert at jeg foreslog et tidspunkt i stedet for at spørge, hvornår hun var ledig. Jeg fik en prisliste hvor der stod at det kostede ekstra, hvis hun skulle køre langt. Derfor spurgte jeg om hun ikke havde stedet, men det var også dumt at jeg ikke bare fattede at jeg havde fået en generel prisliste, som altså ikke var relevant i København. osv. Jeg tør ikke rådgive om, hvad man skal skrive eller undgå at skrive, da jeg ikke kunne se et mønster i, hvad der blev tolket som fornærmelse eller dumme spørgsmål. Tror det megen af de konflikter jeg læser nogen har med hende er pga hun ikke forstår dansk 100%, ikke forstår alle ords betydning, vendinger og ironi. Mig bekendt har hun ikke opholdt sig ret længe i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 19. Marts, 2021 Altså hun skriver åbenbart med over 500 mænd på sin snap og modtager sin del af idiotiske og direkte racistiske kommentarer, så no wonder hvis temperamentet kan være lidt presset Men ja, noget anderledes bookingprocedure. Har en aftale i morgen, så lad os se om det er bøvlet værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Marts, 2021 Liderbasse skrev, for 10 minutter siden: modtager sin del af idiotiske og direkte racistiske kommentarer, så no wonder hvis temperamentet kan være lidt presset Også min tolkning, men da jeg skrev til hende, at jeg godt kunne forstå hun sikkert havde mange idioter, der skrev til hende og at jeg bare havde skrevet ud fra min erfaring og mine egne behov for en klar aftale, så eskalerede konfliktniveauet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 19. Marts, 2021 Haha, ja ok. Jeg prøver bare at nøjes med at bolle hende så, ingen diskussioner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 19. Marts, 2021 Jeg er skræmt væk. Hendes svar og hvad jeg har hørt fra andre om hun laver screenshot af personlig information leveret på snap har gjort jeg aldrig skal i nærheden af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 19. Marts, 2021 Hun er syg i hovedet. Jeg holder mig fra hende, har hørt lidt til hende via en ven som brændte nallerne hvor hun sendte screenshots af samtaler til hans venner. Han fik også klamydia efter omgang med hende. Han overvejer at anmelde hende til socialkontoret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Shit!!!....godt jeg ikke har fået lavet en aftale med hende.... Har ellers haft kontakt med hende. Hun har jo brug for hjælp. Det er meget bekymrende læsning om B.B.' Tror faktisk det ville være en god hjælp at anmelde hende til socialkontoret....hun er jo til skade for sig selv og sine omgivelser. Redigeret 19. Marts, 2021 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 19. Marts, 2021 Er der nogen der har oplevet noget positivt måske der er forskel på folk og hvordan man taler/skriver til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Outlaw2020 1 Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) Enig. Nogen har set sig sur, måske blevet afvist. Lad os høre fra nogen der kan fortælle om selve sex oplevelsen. Redigeret 20. Marts, 2021 af Outlaw2020 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 20. Marts, 2021 Smooth skrev, for 14 timer siden: Han fik også klamydia efter omgang med hende. Og her er man 100 % sikker på det er hende der har "leveret gaven"? Der kan jo gå fra 1-3 uger fra infektion til eventuelle symptomer. Dette er selvfølgelig et lidt "kildent" emne. HVIS og læg venligst mærke til at jeg skriver HVIS der er hende der har smittet skal man selvfølgelig advare andre der har været så intelligente at dyrke ubeskyttet sex med hende (eller anden form for samvær der kan smitte). Samtidig skal man sateme også passe på ikke at anklage hende for noget hun ikke er del af eller har skyld i. Og ja, man kan jo altid anmelde hende. Håber det kan gøres anonymt så man ikke behøver indrømme over for nogen man har besøgt hende eller evt. har planer om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) I den branche kan ingen sige sig fri for risikoen, også selvom hygiejnen er i top og de bliver testet. Økoblow kan smitte ligeså meget som at bolle uden gummi. Og hvis test skulle garantere noget som helst, så skulle de jo teste mellem hver kunde og vente flere dage mellem hver kunde. Må sige jeg tror hun leverer varen - omstændighederne er bare temmelig specielle, for at sige det mildt... Redigeret 20. Marts, 2021 af Liderbasse Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg