ChoosyVery 832 Skrevet 20. Marts, 2021 Jeg er i syv sind, for hun ser virkelig lækker ud, men jeg orker snart ikke først at blive helt tændt og så måske blive brændt af. Og så snapchat som kommunikationskanal: Arrgh! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 21. Marts, 2021 bigfoot skrev, den 7.3.2021 at 10:11: Jeg har været i kontakt med hende via snappen, men jeg bakkede ud da jeg fandt ud af, at hun sælger sex uden kondom. Hun var hurtig til at svare på snappen. Er der andre end Bigfoot der er blevet tilbudt uden gummi? Jeg ville egentlig gerne besøge hende, men dykker altså ikke ned på en pige hvor der er risiko for en lille overraskelse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 21. Marts, 2021 Keiro skrev, 1 time siden: Er der andre end Bigfoot der er blevet tilbudt uden gummi? Jeg ville egentlig gerne besøge hende, men dykker altså ikke ned på en pige hvor der er risiko for en lille overraskelse... Det står i prislisten som en tillægsydelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 23. Marts, 2021 Advarsel skrev, den 21.3.2021 at 15:42: Det står i prislisten som en tillægsydelse. Har ikke set en sådan prisliste . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 23. Marts, 2021 Zar skrev, for 3 timer siden: Har ikke set en sådan prisliste . Hun sender den på snappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 23. Marts, 2021 Zar skrev, for 5 timer siden: Har ikke set en sådan prisliste . Men det står der alligevel, og det var pointen: Det er et standardtilbud. Hvis du læste mit tidligere indlæg i tråden, ville det ikke undre dig med prislisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 5. Juni, 2021 Er der nogen som der kan hjælpe med hendes nye snap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg