Hop til indhold
SIO

Kontakt til sexarbejder

Recommended Posts

SIO har talt med en jurnalist der ønsker kontakt med sexarbejder. Hun skriver;

“Kære sexarbejdere i Syd - og Sønderjylland. Jeg er i gang med en artikel om, hvordan I har oplevet at være sexarbejdere under coronakrisen, da jeg mener, at emnet er underbelyst. Helt konkret vil jeg gerne have svar på, hvordan det har ændret jeres arbejdsliv, og hvilke konsekvenser det har haft. I er velkomne til at kontakte mig på [email protected] eller 22442478. Jeg tager gerne snakken om eventuel anonymitet. Mange hilsner, Nanna Holm Hansen, JydskeVestkysten.”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endelig en journalist, som vælger en troværdig tilgang til sin forespørgsel.

At rette henvendelse gennem SIO, og at SIO opretter et indlæg om forespørgslen.

Mere seriøst kan det ikke gøres, og jeg håber at hensigten med forespørgslen, fører til lødige og læseværdige artikler, som vi alle kan blive klogere af.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
SIO skrev, for 5 timer siden:

SIO har talt med en jurnalist der ønsker kontakt med sexarbejder. Hun skriver;

“Kære sexarbejdere i Syd - og Sønderjylland. Jeg er i gang med en artikel om, hvordan I har oplevet at være sexarbejdere under coronakrisen, da jeg mener, at emnet er underbelyst. Helt konkret vil jeg gerne have svar på, hvordan det har ændret jeres arbejdsliv, og hvilke konsekvenser det har haft. I er velkomne til at kontakte mig på [email protected] eller 22442478. Jeg tager gerne snakken om eventuel anonymitet. Mange hilsner, Nanna Holm Hansen, JydskeVestkysten.”

Husk altid at have i mente at langt langt størstedelen af de journalister der skriver om jer gp'ere har for vane med at vinkle / Manipulere deres Artikler i en negativ retning(stigmatiserer Etc....) og jeg har endnu ikke kunne finde EN!! artikel hvor der skrives positivt om den så kaldte "Service branche" i arbejder i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, for 8 timer siden:

Husk altid at have i mente at langt langt størstedelen af de journalister der skriver om jer gp'ere har for vane med at vinkle / Manipulere deres Artikler i en negativ retning(stigmatiserer Etc....) og jeg har endnu ikke kunne finde EN!! artikel hvor der skrives positivt om den så kaldte "Service branche" i arbejder i.

Personligt er jeg overbevist om, at når SIO vælger at viderebringe en forespørgsel af en journalist, så er det fordi at SIO tror på, at journalisten vil skrive en nuanceret og objektiv artikel.

Hvilket hverken er ensbetydende med, at artiklen er ensidig, eller ukritisk, men at vi kan tro på at formidlingen bliver tilstræbt objektiv.

Det nytter ikke noget, at vi pr automatik afviser enhver henvendelse fra medierne, og det forstår SIO bedst af alle.

Det handler også om at komme til orde, og ordentlig journalistik er en mulighed for, at også glædespiger bliver hørt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Personligt er jeg overbevist om, at når SIO vælger at viderebringe en forespørgsel af en journalist, så er det fordi at SIO tror på, at journalisten vil skrive en nuanceret og objektiv artikel.

Hvilket hverken er ensbetydende med, at artiklen er ensidig, eller ukritisk, men at vi kan tro på at formidlingen bliver tilstræbt objektiv.

Det nytter ikke noget, at vi pr automatik afviser enhver henvendelse fra medierne, og det forstår SIO bedst af alle.

Det handler også om at komme til orde, og ordentlig journalistik er en mulighed for, at også glædespiger bliver hørt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja selvfølgelig skal Journalisten være så objektiv som mulig men når jeg har læst artikler har de i 99% af tilfældene altid været negativt vinklet, skjult agenda, stigmatiserende Etc..... så derfor er jeg ekstremt mistroisk når div journalister får trang til at skrive om branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...