Søgerhygge 29 Skrevet 8. Marts, 2021 Hej, Søger billigt Motel til at modtage GP eller SB. Hvilken Motel/Hotel kan i anbefale i Østjylland - Nordjylland området? Det skal være diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 8. Marts, 2021 Søgerhygge skrev, for 2 timer siden: Hej, Søger billigt Motel til at modtage GP eller SB. Hvilken Motel/Hotel kan i anbefale i Østjylland - Nordjylland området? Det skal være diskret Og i PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 8. Marts, 2021 Shell motel i Støvring. Bliver brugt af pigerne, du lejer et værelse på tanken, også er det bare over i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Motel Europa mellem Støvring og Svenstrup er nok det billigste i Nordjylland og værelserne er fine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 8. Marts, 2021 MisterX skrev, for 4 timer siden: Motel Europa mellem Støvring og Svenstrup er nok det billigste i Nordjylland og værelserne er fine. Finder de ud af hvad der foregår der smider de en ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden: Finder de ud af hvad der foregår der smider de en ud. Gør de også det hvis det er manden der har booket en overnatning (2 personer), og han modtager et besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Marts, 2021 Der er åbenbart også et motel/ værelser hos Gavlhuset i Haverslev. Så det en dag da jeg stod på tanken overfor og hældte flere km på bilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 8. Marts, 2021 Butch skrev, for 27 minutter siden: Gør de også det hvis det er manden der har booket en overnatning (2 personer), og han modtager et besøg? Det ved jeg så ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Marts, 2021 Butch skrev, for 2 timer siden: Gør de også det hvis det er manden der har booket en overnatning (2 personer), og han modtager et besøg? Umiddelbart nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Marts, 2021 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Umiddelbart nej. Og dermed kan trådstarter jo fint følge forslaget fra MisterX, uden at frygte de samme “løftede pegefingre”, som der bliver nævnt med hensyn til at blive smidt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 8. Marts, 2021 Nogen forslag til værelse i Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2021 Butch skrev, for 3 timer siden: Der er åbenbart også et motel/ værelser hos Gavlhuset i Haverslev. Så det en dag da jeg stod på tanken overfor og hældte flere km på bilen. Det er små ældre hytter. Jeg har været der, ikke som gp men som almindelig overnattende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Butch skrev, for 6 timer siden: Der er åbenbart også et motel/ værelser hos Gavlhuset i Haverslev. Så det en dag da jeg stod på tanken overfor og hældte flere km på bilen. Det sted havde jeg helt glemt. Det er meget billigt og fine værelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Det er små ældre hytter. Jeg har været der, ikke som gp men som almindelig overnattende. Ævl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2021 MisterX skrev, for 1 minut siden: Ævl Vi har åbenbart meget forskellig standard, så nej det er ikke en gang ævl. Min oplevelse var små nedslidte hytter medmindre det er blevet renoveret indenfor de sidste par år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Vi har åbenbart meget forskellig standard, så nej det er ikke en gang ævl. Min oplevelse var små nedslidte hytter medmindre det er blevet renoveret indenfor de sidste par år. Vi kan jo lade folk selv bedømme. https://gavlhuset.dk/motel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2021 MisterX skrev, for 1 minut siden: Vi kan jo lade folk selv bedømme. https://gavlhuset.dk/motel Ikke de hytter jeg var i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Ikke de hytter jeg var i Så har du altså ikke været i Haverslev for værelserne har ikke ændret sig fra jeg kom der første gang og det er 5 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2021 MisterX skrev, for 8 minutter siden: Så har du altså ikke været i Haverslev for værelserne har ikke ændret sig fra jeg kom der første gang og det er 5 år siden. Det var en mørkebrun lille træhytte for snart 4 år siden. Måske husker jeg forkert. Lejede det gennem en hobby forretning som lå i forlængelse af hytterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Det var en mørkebrun lille træhytte for snart 4 år siden. Måske husker jeg forkert. Lejede det gennem en hobby forretning som lå i forlængelse af hytterne. Lyder mystisk. Det er nemlig også i hobby-forretningen man lejer værelserne. Tror du blander noget sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 20. Marts, 2021 Alternativt kan du søge efter campinghytter. Der er adskillige campingpladser i Nordjylland med hytter. Boede på Nibe Camping i en hytte med min eks for ca 6 år siden. Ligger ud til en stor vej men er ikke tossede. Dernæst er der hytter ude på campingplads i Aalborg vestby ved marinemuseet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg