Heyhey 0 Skrevet 23. Juni, 2013 Har nogle gange tænkt over om i massagepiger ikke finder det ubehaligt med en vagt 6 timer+? Der kommer vel en del mænd med forskellige størrelser mellem benene. Bliver man ikke øm?? De færreste kan da vel holde til så mange timer med alle de mænd? (Det er faktisk et seriøst spørgsmål) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2013 Det er faktisk ikke længden på vagten der er afgørende for mig. Men antallet af gæster. Jeg har det sådan at jeg ikke booker mere end seks gæster forud. Da jeg er erfaring ved jeg godt kan miste gnisten herefter. Så kommer der ofte et par afbud på dagen og jeg mærker lidt efter hvordan min dagsform er inden jeg tager en beslutning om at sige velkommen til flere. Det sjove er at ikke to dage er ens. Det kommer altid lidt i stimer. Nogle dage kan jeg komme hjem og ikke have haft samleje i mere end 10 min fordi mine gæster har været fyre som ikkehar haft krudt til andet end hurtige skud. Andre dage har de alle sammen været efter mine nedre dele hvilket godt kan medføre ømhed. Men her er jeg heldigvis blevet bedre til lige at bede folk tage det med ro.. Også er der jo altså stille dage hvor vi piger beder en veninde ringe op fordi man er bange for det er mudder med linien. Så den der med at man skal besøge os tidligt for ar måde en frisk pige holder ikke. Har jeg haft en stille dag kan man godt risikerer at møde en yderst veloplagt Sisse om aftenen. Som har en hel dags opsparet liderlighed der skal fyres af. Det værste er de døde dage. For mentalt sætter man sig op til at skulle have en masse sex. Får jeg det så ikke bliver jeg lettere mobset. ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 23. Juni, 2013 Det værste er de døde dage. For mentalt sætter man sig op til at skulle have en masse sex. Får jeg det så ikke bliver jeg lettere mobset. ... Da jeg ikke ønsker mopset piger, så stiller jeg mig gerne til rådighed næste gang uheldet skulle være ude Sisse. . Du ringer jeg bringer, fuld tilfredshed eller en ekstra omgang uden beregning. Men det er vel i denne branche som så mange andre. At gentagende og ensformigt arbejde ikke er det man ønske sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 23. Juni, 2013 Hej HeyHey, Jeg er meget på linie med Sisse. Det er jeg i øvrigt tit. Jeg er ingen superwoman, men synes selv, at jeg har et temmelig højt drive, og der skal en del til, før jeg bliver direkte øm. Som Sisse skriver, så kan man jo heller ikke holde til uhæmmet at pule derudaf. Man skal osse passe lidt på sig selv. Jeg har indrettet mine ydelser sådan, at jeg ikke har mange gæster, men de gæster jeg har, bliver i lang tid af gangen. Det er ikke så udmattende som mange gæster i kort tid af gangen, synes jeg. Hvis jeg var optaget konstant på sådan en heldagsvagt, så var jeg sgu heller ikke særlig kæk, når klokken blev 22... Men sådan er det ikke. Der kan være travlt i et stykke tid, og så kan der være stille i op til flere timer. Så lader man lidt op igen. Dog må der ikke være stille i alt for lang tid, for så bliver man magelig. Men jeg skal da ikke sige mig fri for, at jeg en del gange har holdt før vagten sluttede, fordi jeg simpelthen var løbet tør for energi og musklerne syrede. For jeg er ingen superwoman. Så det vigtigste er vel egentlig bare at mærke efter på sin krop, når man er godt og grundig mæt. Fortsætter man ufortrødent, mister man gæsterne, da man ikke kan yde den samme indsats, og så det er ris til alles røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2013 Nu ved jeg ikke om det er en afsporing af debatten ( men handler om at blive øm) Hvad dælen gør i ved den månedlige periode??? Altså nu har jeg ikke 25 cm ondskab mellem benene, eller jo det har jeg, men ikke hvis man bruger et retvisende centimetermål Det sker en sjældent gang, når man er inde i pigen, at hun ligesom prøver at skubbe en nedad.... Det må jo være fordi hun ikke vil have man trænger så langt ind i hende ( gangen efter gør hun det ikke) Nu har jeg aldrig fået spurgt ad, men tænker det måske er fordi hun er i periode og øm? eller...... nah nogengange skal man måske heller ikke tænke så meget over tingene ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juni, 2013 Hvad dælen gør i ved den månedlige periode???Det har jeg faktisk også af og til spekuleret på i det stille. Med pillen kan man jo beregne dette meget nøjagtigt, så laver I langtidsplanlægning, hvor I ikke tager imod tidsbestillinger under de kritiske dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juni, 2013 Hvis man ikke holder en månedlig pillepause menstruerer man jo ikke. Nye undersøgelser viser at pausen ikke er nødvendig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2013 Jeg kan ikke svare for de andre piger. Men den opmærksomme i min vagtplan vil også vide at jeg ca hver 4 uge holder fri ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 24. Juni, 2013 Hvis man ikke holder en månedlig pillepause menstruerer man jo ikke. Nye undersøgelser viser at pausen ikke er nødvendig. Pessar kan også holde lidt på syndfloden, hvis den ikke er for voldsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. Juni, 2013 Der er osse hormonspiralen. Den kan, hos nogle, få blødningen til at stoppe helt, så man slipper for det skidt. Derudover så hjælper den osse på psykiske bivirkninger, hvis man nu er sådan en kæmpe østrogenbombe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. Juni, 2013 Nu kan der godt være forskel på piger og hvordan de har det med menstruration, men nogle er faktisk mest liderlige, når de har menstruration - og hva så? En rød tissemand skal da bare vaskes med vand og sæbe og skylles af med koldt vand - så er den hurtigt klar igen Nu er der måske ikke så mange mænd der vil slikke fisse, hvis kvinden har mens, men så vidt jeg kan se er der mange der gerne vil give penge for at få lov til at slikke en pige i røven - så hvorfor ikke bare sætte det på menuen en gang om måneden - "Fransk med det røde" Eller hvad med "mulighed for blodpølse" :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heyhey 0 Skrevet 24. Juni, 2013 Slikke en tøs der bløder? Ellers tak Det også af ren nysgerrighed, omkring ømheden i underlivet, men den månedlige periode var da også klart et godt spørgsmål. Der var faktisk også en artikel forleden, der omhandlede skader i skeden. Altså det var det man tjekkede under en voldtægt, men det viste sig at man sagtens kunne få samme mængder skader/rifter i underlivet bare af "planlagt" samleje. Så var lidt nysgerrig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. Juni, 2013 ... så man slipper for det skidt. Tsk, tsk. Omtal menstruation med respekt! Hvis det ikke var for kvinders menstruation, så ville ingen af os være her. Men i øvrigt, så er der nogle kvinder der sætter en natursvamp op i skeden, for at undgå blod ved sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 25. Juni, 2013 Tsk, tsk. Omtal menstruation med respekt! Hvis det ikke var for kvinders menstruation, så ville ingen af os være her. Fnis... Ja, det er en biologisk nødvendighed, I know... Men nu er det jo heller ikke dig, der render rundt og bløder en gang om måneden med dertilhørende momental sindssyge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 25. Juni, 2013 Fnis... Ja, det er en biologisk nødvendighed, I know... Men nu er det jo heller ikke dig, der render rundt og bløder en gang om måneden med dertilhørende momental sindssyge. Hvis mænd rendte rundt 1 gang om måneden og blødte ud af enten lille-mand eller anus, ville jeg fandme være trist .. og ikke bare de par dage omkring, men ALTID :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. Juni, 2013 ... men ALTID Sådan er der også nogle kvinder der har det - det er dem der kalder sig for feminister og bruger udtryk som ligestilling som en undskyldning for at straffe/undertrykke manden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Juni, 2013 Menstruation kan da være en kedelig slæde, der kommer i vejen af og til, men jeg synes samtidig, at det er en livsbekræftende funktion. Jeg havde engang på kollegiet i studietiden en nabo, der altid omtalte menstruationen som "mit lort". Dengang reagerede jeg ikke særlig kraftigt, men i dag synes jeg ikke om betegnelsen. For mig er menstruation blevet et positivt begreb, da jeg forbinder den med frugtbarhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2013 Er nu ret sikker på, at når alt kommer til alt..... så vil piger med glæde overlade menstruationen til mændene Men hæ hæ det kan ikke lade sig gøre, så den hænger i på så hænger vi på den humørsyge østrogenbombe :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 29. Juni, 2013 Er nu ret sikker på, at når alt kommer til alt..... så vil piger med glæde overlade menstruationen til mændene Men hæ hæ det kan ikke lade sig gøre, så den hænger i på så hænger vi på den humørsyge østrogenbombe eller glæder os over at vi har fundet en pige med p stav så der ikke er pause i løbet af måneden :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draco2000 70 Skrevet 6. Juli, 2013 Hvis mænd rendte rundt 1 gang om måneden og blødte ud af enten lille-mand eller anus, ville jeg fandme være trist .. og ikke bare de par dage omkring, men ALTID Vi har til gengæld et eksternt vedhæng vedhæftet døgnets 24 timer, og vores cykler er gudhjælpemig designet med en hård jernstang lige der, hvor vi lander, når vi hopper af cyklen igen. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg