Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexyclub.dk/girls/michella/index.html

Jeg havde længe overvejet at besøge Michella på SexyClub, som var meget positivt anmeldt i et andet forum, men var dog lidt betænkelig med hendes unge alder (25). Jeg er stor tilhænger af GFE og kærlig elskov, og var lidt bang for, at hun ikke ville have nemt ved at være kærlig sammen med en mand, der var så meget ældre, som jeg nu er.

Jeg behøvede ikke at være bekymret! Michella er utroligt sød og smilende, og selvom hun virkede lidt tøvende i starten – ingen kys ved første møde – var hun ikke længe om at varme op, og så var der fuld gas hele vejen. Trods advarsler blev jeg fuldstændigt blændet af hendes utroligt smukke udseende, både ansigtet og kroppen, og når dette kombineres med en god humor, et konstant smil, en stærk seksualitet og en varm, venlig personlighed, jo så kan det næsten ikke gøres bedre.

Da hun kom tilbage efter betaling, havde hun taget en slags netstocking på, med huller de rigtige steder, som virkede stærkt sexet, meget mere end det sædvanlige lingerie, synes jeg. Mens hun stod foran mig med armene rundt om mig og læberne presset op ad mine, var tanken om at SÅ sød, smuk og ung en pige var villig, og mere end villig, til at have sex med MIG, næsten overvældende. For når det starter godt, så bliver det i min erfaring også ved med at være godt.

Brysterne er efter min mening helt perfekte – en god håndfuld, og hendes egne – og både dem og kussen var meget taknemmelige for at blive rørt ved. Jeg har sjældent oplevet så stærk en respons på at blive slikket, ikke noget med (som hos de fleste) at det skal gøres helt rigtigt, nej bare man var der, var nok til at hun hurtigt blev meget ophidset. Jeg blev presset tættere ind, og hendes kropsspænding steg mærkbart. Efter noget tid løftede hun hovedet og kikkede på mig, mens jeg var i gang, med det dejligste udtryk af hengivenhed på ansigtet. Det var en helt rørende detalje, noget jeg ikke kunne huske, at jeg har oplevet før. Orgasmen udeblev heller ikke. Hun sagde at det var fordi jeg ”got the message”, men helt ærligt, den var altså ikke særlig svær at fange!

Resten af séancen fulgte samme mønster, og jeg fik en klar fornemmelse af, at det ikke ville være vanvittig svært at få hende til at komme også med dansk. Jeg var dog måske en tand for hurtigt for det, det var bare for spændende at være oppe i så dejligt stram en kusse på en så dejlig, smuk og venlig en pige, så jeg kom noget før planlagt. Og bagefter stod det helt klart, at det overhovedet var nødvendigt at bede hende om at blive liggende (som så mange piger ikke gør), det gjorde hun helt naturligt, og vi lå og sludrede i ca. et kvarters tid, indtil tiden var løbet ud. Hun taler forresten en fin engelsk, og hun er dejligt nem at snakke med – alt imens den kærlige forbindelse holdes vedlige.

Alt i alt – en stjerne, helt klart! Det kan næsten ikke gøres bedre, altså hvis det er GFE, man er ude efter. Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg en gang i løbet af efteråret.

Håret er forresten nu brunt og noget kortere end på billederne. Det klæder hende rigtigt godt, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en flot, flot beretning, Cuddler :).

... men var dog lidt betænkelig med hendes unge alder (25). Jeg er stor tilhænger af GFE og kærlig elskov, og var lidt bang for, at hun ikke ville have nemt ved at være kærlig sammen med en mand, der var så meget ældre, som jeg nu er
Det er efterhånden min erfaring, at den bekymring ikke behøver at have noget på sig. Heldigvis da ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for rosen Borende.

Desværre har du ikke helt ret ang. alderen. Du har ret på den måde, at langt flere piger i branchen finder det naturligt også at være kærlige sammen med ældre mænd, end der ville være tilfældet ude i samfundet. Heldigvis, som du siger! Men jeg har flere gange oplevet at en pige, der anmeldes som kyssende, holder afstand fra mig. Én gang kom pigen selv på banen i et forum, og forklarede at det var alderen, der var problemet.

Normalt betragter jeg sidst i 20erne som den rigtige (minimums)alder til mig, men det bliver sværere og sværere at finde piger, der er over 25, da de fleste nye piger er (eller siger at de er) ca. 21.

Men ja, ligesom andre mænd tiltrækkes jeg også af ungdommen, så heller ikke for gammel, tak! Selvom jeg har haft nogle glimrende oplevelser med enkelte "piger" i 40erne. Men også en hel del, hvor de klart ikke var "søde unge piger" mere, og det kunne tydeligt mærkes i deres holdning, så oplevelsen mindede lidt for meget om "det virkelige liv" derude, hvor sex (ligesom alt andet i et forhold) består af en lange række kompromisser.

Nu vil jeg ikke afsløre præcist, hvor gammel jeg er, men det kan også godt være, at forskellen i vores opfattelser skyldes, at jeg måske er en del år ældre end dig Borende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg har flere gange oplevet at en pige, der anmeldes som kyssende, holder afstand fra mig. Én gang kom pigen selv på banen i et forum, og forklarede at det var alderen, der var problemet.
Det er da kedeligt at læse :twisted:. Jeg har heldigvis ikke selv været ude for det.

Normalt betragter jeg sidst i 20erne som den rigtige (minimums)alder til mig, men det bliver sværere og sværere at finde piger, der er over 25, da de fleste nye piger er (eller siger at de er) ca. 21 .... Men ja, ligesom andre mænd tiltrækkes jeg også af ungdommen, så heller ikke for gammel, tak!
Tjah, jeg havde engang det modsatte syn, hvor jeg gik efter "de modne" eller hvert fald dem i 30'erne.

Men som jeg skrev i en anmeldelse 5. oktober:

"Jeg har længere tilbage i forbryderalbummet et par gange skrevet, at jeg nu engang fungerer bedst med modne kvinder, da (lidt) yngre kvinder ..... ikke siger mig det helt store, men her bliver jeg nødt til at æde mine egne ord i mig igen. Gumle, gumle …… bøvs". Også i denne branche kan man blive klogere ;).

Nu vil jeg ikke afsløre præcist, hvor gammel jeg er, men det kan også godt være, at forskellen i vores opfattelser skyldes, at jeg måske er en del år ældre end dig Borende ;-)
Det er ikke sikkert. Jeg kan da for mit eget vedkommende fortælle så meget, at jeg tydeligt husker Sputnik :)

Men endnu en gang tak for en god anmeldelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hermand

Man må nok sige at der er komet et par rigtigt gode Andmellelser de sidste par dag af pigerne på sexyclub :D

Måske man skulle ligge vejen forbig og her tenker jeg meste på Nikita

Som også lige har fået nogle rigtigt fine ny billerder

Hermand ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må nok sige at der er komet et par rigtigt gode andmellelser de sidste par dag af pigerne på sexyclub :D

Måske man skulle kige forbie og her tenker jeg meste på Nikita

Som også lige har fået nogle rigtigt fine ny foto :D

Du går i hvert fald ikke galt i byen ;).

Nikita har ganske rigtigt lige har fået nye billeder til sin hjemmeside. På det punkt er hun flittig til at holde os opdateret. Det var der mange, der kunne lære lidt af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke selv besøgt Michella, men jeg synes at hun har ændret udseende på billederne. Er der kommet en ny pige på SexyClub, som har overtaget navnet Michella?

Altid-dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en gang hilst på michella ved en misforståelse

Og Troer efter at have set på hendes bidller at hun måske har fået lavet sine brystet støre :)

Bager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en gang hilst på michella ved en misforståelse

Og Troer efter at have set på hendes bidller at hun måske har fået lavet sine brystet støre :)

Bager

Du har ret, Bager!

Hun har fået de flotteste lækre nye bryster - jeg har selv mærket efter! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita kan du bekræfte om hun dansk?

Det er hun ikke... Men det glemmer du alt om, når hun først får fingrene i dig. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita mange tak for svaret, hvilken national er hun?

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita mange tak for svaret, hvilken national er hun?

Det er ikke for mig at svare på sådan noget... Det må du pludre med den skønne om. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke for mig at svare på sådan noget... Det må du pludre med den skønne om. :)

Helt i orden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret, Bager!

Hun har fået de flotteste lækre nye bryster - jeg har selv mærket efter! ;)

Så tag lige et selfi næste gang du gramser på pige bryster Nikita :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...