Parsnip 81 Skrevet 8. Marts, 2021 Jeg har søgt, men det dukker et hav af Louiser op, så jeg tænker lige at spørge her, om nogen har nogle erfaringer med hende. https://annoncelight.dk/showad/313696 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 9. Marts, 2021 Hun sutter godt. Men ikke stor indlevelse. Desuden ryger (det var hun i hvert fald for et par år siden). Billeder passer. Hun er ikke så høj, men vælter ikke i blæsevejr. Hvis man bare skal have lettet det store corona tryk og samtidig godt kan lide kvindelige former, udfylder hun rollen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 9. Marts, 2021 lovingboobs skrev, for 28 minutter siden: Hun sutter godt. Men ikke stor indlevelse. Desuden ryger (det var hun i hvert fald for et par år siden). Billeder passer. Hun er ikke så høj, men vælter ikke i blæsevejr. Hvis man bare skal have lettet det store corona tryk og samtidig godt kan lide kvindelige former, udfylder hun rollen. Hvad med ansigt? Flot kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 9. Marts, 2021 Ja hun er ikke grim. Sød og flink nok. Bare ikke rigtigt mentalt til stede under hyggestunden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 10. Marts, 2021 (edited) Billederne er omtrent 25-30 år gamle!! Det er nøjagtig de samme billeder som da jeg besøgte hende på Sjælland, i tiden hvor jeg havde min glædespige-debut. Og hun var IKKE 10 år gammel da jeg besøgte hende! Redigeret 10. Marts, 2021 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg