HåndværkerenAaB 9 Skrevet 8. Marts, 2021 Jeg var lige en smut forbi Romina Aalborg https://annoncelight.dk/showad/314063 Og man må sige jeg blev meget positivt overrasket. Jeg søgte lidt rundt på al og fandt denne skønhed og kunne ikke finde nogle anmeldelser af hende så her kommer den første fra mig: Efter en hurtig gang SMS’en mødte jeg op på adressen i Nørresundby, nok en adresse de fleste vil kende. Blev mødt af en meget lille pige, hun skriver 22 år og 160 cm det passer meget godt, hun kunne ikke et ord engelsk, tror hun er fra Rumænien eller noget, så det var igang med Google translate fra hendes side, 30 min for 700 hvilket er en meget fin pris i mine øjne. Jeg fik spurgt indtil ekstra hvortil hun svarede yes yes, men hverken mig eller translate forstod hvad det betød, men hun fik 200kr ekstra(i det her tilfælde var jeg helt ligeglad, jeg skulle bare have hendes morgenkåbe af hurtigst muligt) Det viste sig så det var super fransk, hvilket hun gjorde rigtig godt, ikke deepthroat, men en meget fornuftig omgang sutning. Jeg måtte i hvertfald stoppe hende for ikke at skyde den af for hurtigt. Hun satte farten lidt ned og lå sig i en 69er med mig og uhhh et underliv, helt stram mis og en utrolig lille røv, jeg lod min tunge slikke hende og hun var helt ligeglad hvor jeg stak den hen, tror faktisk hun nød det da det blev til dybe sorte kys. Da det blev tæt på igen satte hun hurtigt kondom på og satte sig ned over mig, hun var så stram at hun ikke kunne tage den helt i bund, det er sjældent jeg har prøvet det med min forholdsvis normale størrelse. Mine store håndværker hænder kunne næsten nå rundt om livet på hende, og hun er uden tvivl den mest petite gp jeg har været sammen med. Efter en del ridning og lidt doggy begyndte hun at blive noget øm, om det var fordi hun lige var mødt ind og skulle “trænes op” eller om det var for hun havde arbejdet længe den dag vides ikke, men fik hvertfald på halv engelsk og halv hvad jeg går ud fra Rumænsk spurgt om jeg måtte gøre det færdigt på hendes bryster, dette ville hun gerne og kondomet røg af og mig placeret ovenpå hende, det var super frækt og hun styrede det hele til sidste dråbe. Hun tørrede mig hurtig af og gik igang med at tørre sig selv, hvilket var et større projekt, alt imens jeg hurtigt kom i tøjet. Alt i alt en super oplevelse, lidt ærgelig hun ikke kunne et ord engelsk, men jeg vil helt sikkert komme igen. En super petit pige der ser bedre ud end billederne, en meget lille håndfuld bryster som sidder lige i skabet og er helt ægte, efter min opfattelse, og en meget lille stram røv. Pigen 10/10 også selvom hun ikke kunne engelsk Stedet 8/10 man kan holde bagved, dog en super dårlig og lav seng. Sexen: 10/10 Jeg kommer helt sikkert igen. Håber min første anmeldelse var ok. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 103 Skrevet 9. Marts, 2021 Nyoprettet profil, og positivt møde med en kvinde, du skal nok regne med mange vil tvivle på det, bare så du er informeret inden det sker.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HåndværkerenAaB 9 Skrevet 9. Marts, 2021 Vestjyde skrev, for 13 timer siden: Nyoprettet profil, og positivt møde med en kvinde, du skal nok regne med mange vil tvivle på det, bare så du er informeret inden det sker.... Tja det gør de bare, ville jeg sku også nok selv. Dog plejer de anmeldelser lugte lidt mere af translate end min, dog hurtigt skrevet, tekst. Hvis begge mine punge var lige fyldte havde jeg sku taget derind igen i dag... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 9. Marts, 2021 HåndværkerenAaB skrev, den 8.3.2021 at 21:59: Jeg var lige en smut forbi Romina Aalborg https://annoncelight.dk/showad/314063 Og man må sige jeg blev meget positivt overrasket. Jeg søgte lidt rundt på al og fandt denne skønhed og kunne ikke finde nogle anmeldelser af hende så her kommer den første fra mig: Efter en hurtig gang SMS’en mødte jeg op på adressen i Nørresundby, nok en adresse de fleste vil kende. Blev mødt af en meget lille pige, hun skriver 22 år og 160 cm det passer meget godt, hun kunne ikke et ord engelsk, tror hun er fra Rumænien eller noget, så det var igang med Google translate fra hendes side, 30 min for 700 hvilket er en meget fin pris i mine øjne. Jeg fik spurgt indtil ekstra hvortil hun svarede yes yes, men hverken mig eller translate forstod hvad det betød, men hun fik 200kr ekstra(i det her tilfælde var jeg helt ligeglad, jeg skulle bare have hendes morgenkåbe af hurtigst muligt) Det viste sig så det var super fransk, hvilket hun gjorde rigtig godt, ikke deepthroat, men en meget fornuftig omgang sutning. Jeg måtte i hvertfald stoppe hende for ikke at skyde den af for hurtigt. Hun satte farten lidt ned og lå sig i en 69er med mig og uhhh et underliv, helt stram mis og en utrolig lille røv, jeg lod min tunge slikke hende og hun var helt ligeglad hvor jeg stak den hen, tror faktisk hun nød det da det blev til dybe sorte kys. Da det blev tæt på igen satte hun hurtigt kondom på og satte sig ned over mig, hun var så stram at hun ikke kunne tage den helt i bund, det er sjældent jeg har prøvet det med min forholdsvis normale størrelse. Mine store håndværker hænder kunne næsten nå rundt om livet på hende, og hun er uden tvivl den mest petite gp jeg har været sammen med. Efter en del ridning og lidt doggy begyndte hun at blive noget øm, om det var fordi hun lige var mødt ind og skulle “trænes op” eller om det var for hun havde arbejdet længe den dag vides ikke, men fik hvertfald på halv engelsk og halv hvad jeg går ud fra Rumænsk spurgt om jeg måtte gøre det færdigt på hendes bryster, dette ville hun gerne og kondomet røg af og mig placeret ovenpå hende, det var super frækt og hun styrede det hele til sidste dråbe. Hun tørrede mig hurtig af og gik igang med at tørre sig selv, hvilket var et større projekt, alt imens jeg hurtigt kom i tøjet. Alt i alt en super oplevelse, lidt ærgelig hun ikke kunne et ord engelsk, men jeg vil helt sikkert komme igen. En super petit pige der ser bedre ud end billederne, en meget lille håndfuld bryster som sidder lige i skabet og er helt ægte, efter min opfattelse, og en meget lille stram røv. Pigen 10/10 også selvom hun ikke kunne engelsk Stedet 8/10 man kan holde bagved, dog en super dårlig og lav seng. Sexen: 10/10 Jeg kommer helt sikkert igen. Håber min første anmeldelse var ok. Tak for historien !! Havde hun den store tatovering på låret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 9. Marts, 2021 Peter563 skrev, for 22 minutter siden: Tak for historien !! Havde hun den store tatovering på låret? Spørger du om hun har fået den lavet efter Håndværkerens besøg ? Eller om hun har fået den fjernet inden hans besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kh159 4 Skrevet 10. Marts, 2021 Spørger om billedet er ægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HåndværkerenAaB 9 Skrevet 10. Marts, 2021 Kh159 skrev, for 16 timer siden: Spørger om billedet er ægte Jeg vurderer at at billederne er ægte, syns også at kan huske gulvtæppet fra besøget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 11. Marts, 2021 Billederne er helt sikkert ægte, og som OP skriver så er hun pænere i virkeligheden. Også mere petit end man får indtryk af på billederne. Hun har desuden et dejligt smil og knepper ganske udmærket. Uden dog den helt vilde store indlevelse, men hun arbejde fornuftigt på at gøre et godt indtryk og lod ikke til at tage særlig notits af tiden. Jeg synes godt jeg vil anbefale hende, men alles oplevelser er unikke og man er bedre stemt med ikke at forvente en 10/10 oplevelse på forhånd.Billederne er helt sikkert ægte, og som OP skriver så er hun pænere i virkeligheden. Også mere petit end man får indtryk af på billederne. Hun har desuden et dejligt smil og knepper ganske udmærket. Uden dog den helt vilde store indlevelse, men hun arbejde fornuftigt på at gøre et godt indtryk og lod ikke til at tage særlig notits af tiden. Jeg synes godt jeg vil anbefale hende, men alles oplevelser er unikke og man er bedre stemt med ikke at forvente en 10/10 oplevelse på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg