Claesen 576 Skrevet 9. Marts, 2021 Halløj derude, nu lader det jo til, at gå den rigtige vej i forhold til det her Corona og genåbning af det danske samfund I den anledning, så er jeg kommet til at tænke på, hvad glæder i jer mest til når landet åbner igen? Jeg personligt glæder mig selvfølgelig og især i dette forum, til igen at kunne besøge nogle af de skønne piger ( selvfølgelig særlig en bestemt eller to ) Men udover det, så ser jeg frem til, igen at kunne færdes uden mundkurv når jeg skal købe 2 liter mælk og en pakke småkager og så glæder jeg mig helt vildt til, igen at kunne give hånd når jeg hilser på folk jeg ikke kender, det her med at hilse med albuen eller andre mærkværdige metoder det strider mod alt hvad jeg har lært og står for Og så glæder jeg mig til at kunne se folk smile. Go dag derude Venligst Claesen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Marts, 2021 Claesen skrev, for 3 minutter siden: hvad glæder i jer mest til når landet åbner igen? At komme til frisøren! 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 9. Marts, 2021 Glæder mig til et besøg hos Sweetsophie og DinaG 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg glæder mig til at besøge min pige, spiser på sushi restaurant (all you Can eat), kunne rejse til Thailand (bliver først næste år), køre en tur til Tyskland og købe en ramme cola Zero, spise på Jensens fiskerestaurant i Sæby ( deres store fiske og skaldyrs buffet ). jeg regner ikke med at vi kan smide mundbind og begynde at give hånd før tidligst næste år, hvis det nogen sinde bliver normalt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg glæder mig bare til at se mennesker smile igen....Det kunne gøre noget godt for mig....De eneste smil jeg ser nu, er dem der er påmalet mundbind... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 9. Marts, 2021 At blive klippet. At kunne gå ud og spise. At inviterer min bedste veninde på en episk self care spa weekend. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. Marts, 2021 At blive klippet og tage i byen og spise sammen med konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 9. Marts, 2021 Må man svare to gange på samme tråd??? ...I så fald bliver mit svar nummer to.....Mirella... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 9. Marts, 2021 Mange ting. Masser af blandet sex, og sluge sperme krammer til ens nære. Komme til frisør og negle salon. Indhente nogle forsømte fester med vennerne. Ud og rejse 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 9. Marts, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, 1 time siden: Må man svare to gange på samme tråd??? ...I så fald bliver mit svar nummer to.....Mirella... Der er plads bagerst i køen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 9. Marts, 2021 Fremmed fisse og rejse ud.... meget og længe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 9. Marts, 2021 I will enjoy life again .... it will be a nice feeling to go shopping without covering your mouth and nose ... going to a restaurant .... erotic dates .... just a piece of normality again .... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 9. Marts, 2021 Savner at besøge hos min faste “gamle, konservative og seriøse thai massøse” – mit gamle kadaver trænger efterhånden til en seriøs omgang massage Ellers går det fint : Håret er for øvrigt blevet halvt langt nu lidt som “Beatles i 60’erne” Leger faktisk med tanken om at ladet håret gro – tænker et par år mere har jeg nok en halv meter pisk/hestehale Anyway det er måske ikke så sexet mere når man har rundet de 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 9. Marts, 2021 Brutus skrev, for 59 minutter siden: Der er plads bagerst i køen @Brutus....Hmm.....trådens kø, eller Mirellas? Bare af ren nysgerrighed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 9. Marts, 2021 Komme til Thai massage, det bliver dejligt at smide alt tøjet og så på briksen. Bliver masseret over alt og så måske en hånd ned i trussen. Det bliver en af de gode dage. Også at kunne komme ud og spise, rejse en tur til Asien, og meget mere. God dag til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 9. Marts, 2021 En ordentlig tour de fiz, få løsnet de ømme muskler i skroget. Sætte mig på en restaurant med en bøf på størrelse med et lokumsbræt. Og nå self........ få trimmet coronagarnet. Kan ikke kende ham der ser på mig fra spejlet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 9. Marts, 2021 Manken er ved at drive mig til vanvid, så at blive klippet er første prioritet, lige over det frække med nogle af de frække unge kvinder der byder sig til. Næste prioritet er at tage konen med på restaurant. Hun er ikke til kvinder, så jeg tror hun er ok med at hun ikke er en del af min anden prioritet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 9. Marts, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden: @Brutus....Hmm.....trådens kø, eller Mirellas? Bare af ren nysgerrighed.... Mirella' kø, hun er skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. Marts, 2021 Selvom har jeg lært noget nyt i corona tiden (nyder turen i naturen, spiser dejligt kage med kaffe på stranden osv.) Glæder mig til at rejse igen og besøg min veninde i Singapore, men mest at smile til alle andre og møde ny mennesker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1180 Skrevet 9. Marts, 2021 Kvinder, bar-øl med kammeraterne Rejser, Koncerter og en åben barber, så jeg kan få mit Cousin itt skæg og hår, rettet ordentligt til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 228 Skrevet 9. Marts, 2021 tja lever som jeg altid har gjort, så må sige mundbind af og mest af alt til New Zealand og kigge på min nye båd.. har frisør i huset når hendes ene veninde er på besøg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. Marts, 2021 Glæder mig til at kunne komme på restaurant igen og at se mine kollegaer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 94 Skrevet 9. Marts, 2021 < Sarkasme mode on > Det må helt bestemt være en tur i IKEA < Sarkasme mode off > Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 9. Marts, 2021 Rejse, restaurant besøg, rejse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg