Hop til indhold
Claesen

Hvad glæder i jer mest til?

Recommended Posts

Halløj derude, nu lader det jo til, at gå den rigtige vej i forhold til det her Corona og genåbning af det danske samfund :)

I den anledning, så er jeg kommet til at tænke på, hvad glæder i jer mest til når landet åbner igen? 

Jeg personligt glæder mig selvfølgelig og især i dette forum, til igen at kunne besøge nogle af de skønne piger ( selvfølgelig særlig en bestemt eller to :D

Men udover det, så ser jeg frem til, igen at kunne færdes uden mundkurv når jeg skal købe 2 liter mælk og en pakke småkager og så glæder jeg mig helt vildt til, igen at kunne give hånd når jeg hilser på folk jeg ikke kender, det her med at hilse med albuen eller andre mærkværdige metoder det strider mod alt hvad jeg har lært og står for :)

Og så glæder jeg mig til at kunne se folk smile. 

Go dag derude 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 3 minutter siden:

hvad glæder i jer mest til når landet åbner igen? 

At komme til frisøren! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg glæder mig til at besøge min pige, spiser på sushi restaurant (all you Can eat), kunne rejse til Thailand (bliver først næste år), køre en tur til Tyskland og købe en ramme cola Zero, spise på Jensens fiskerestaurant i Sæby ( deres store fiske og skaldyrs buffet ).

jeg regner ikke med at vi kan smide mundbind og begynde at give hånd før tidligst næste år, hvis det nogen sinde bliver normalt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Jeg glæder mig bare til at se mennesker smile igen....Det kunne gøre noget godt for mig....De eneste smil jeg ser nu, er dem der er påmalet mundbind...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

At blive klippet og tage i byen og spise sammen med konen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Må man svare to gange på samme tråd??? :)...I så fald bliver mit svar nummer to.....Mirella...<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange ting. 
Masser af blandet sex, og sluge sperme :P 
krammer til ens nære. 
Komme til frisør og negle salon. 
Indhente nogle forsømte fester med vennerne. 
Ud og rejse  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, 1 time siden:

Må man svare to gange på samme tråd??? :)...I så fald bliver mit svar nummer to.....Mirella...<3<3

Der er plads bagerst i køen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I will enjoy life again .... it will be a nice feeling to go shopping without covering your mouth and nose ... going to a restaurant .... erotic dates<3 .... just a piece of normality again<3 ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Savner at besøge hos min faste “gamle, konservative og seriøse thai massøse” – mit gamle kadaver trænger efterhånden til en seriøs omgang massage ;)

Ellers går det fint ::)

Håret er for øvrigt blevet halvt langt nu  lidt som “Beatles i 60’erne” :lol:

Leger faktisk med tanken om at ladet håret gro – tænker et par år mere har jeg nok en halv meter pisk/hestehale :o

Anyway det er måske ikke så sexet mere når man har rundet de 60 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
Brutus skrev, for 59 minutter siden:

Der er plads bagerst i køen :P

@Brutus....Hmm.....trådens kø, eller Mirellas? Bare af ren nysgerrighed....:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Komme til Thai massage, det bliver dejligt at smide alt tøjet og så på briksen. Bliver masseret over alt og så måske en hånd ned i trussen. Det bliver en af de gode dage.

Også at kunne komme ud og spise, rejse en tur til Asien, og meget mere.

God dag til jer alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ordentlig tour de fiz, få løsnet de ømme muskler i skroget. Sætte mig på en restaurant med en bøf på størrelse med et lokumsbræt.  Og nå self........ få trimmet coronagarnet. Kan ikke kende ham der ser på mig fra spejlet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JanK

Manken er ved at drive mig til vanvid, så at blive klippet er første prioritet, lige over det frække med nogle af de frække unge kvinder der byder sig til. Næste prioritet er at tage konen med på restaurant. Hun er ikke til kvinder, så jeg tror hun er ok med at hun ikke er en del af min anden prioritet. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden:

@Brutus....Hmm.....trådens kø, eller Mirellas? Bare af ren nysgerrighed....:)

Mirella' kø, hun er skøn :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom har jeg lært noget nyt i corona tiden (nyder turen i naturen, spiser dejligt kage med kaffe på stranden osv.) Glæder mig til at rejse igen og besøg min veninde i Singapore, men mest at smile til alle andre og møde ny mennesker 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder, bar-øl med kammeraterne

Rejser, Koncerter og en åben barber, så jeg kan få mit Cousin itt skæg og hår, rettet ordentligt til;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja lever som jeg altid har gjort, så må sige mundbind af og mest af alt til New Zealand og kigge på min nye båd.. :)

har frisør i huset når hendes ene veninde er på besøg.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...