Vnx 95 Skrevet 10. Marts, 2021 Hej venner, Nogen der har erfaringer med Madlen i Odense? Hendes billeder ser virkelig indbydende ud og synes jeg har set annoncer i samme stil tidligere på AL, hvor pigen har været ægte. Link: https://annoncelight.dk/showad/314405 - Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 61 Skrevet 10. Marts, 2021 Det er ikke hende på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 10. Marts, 2021 @TheM Nå, øv Kvinden på billederne ser i hvert fald dejlig ud Har du mødt hende og set hende ved selvsyn eller? Og ligner hun hende på billederne? Hvis jeg må spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 10. Marts, 2021 Kan iøvrigt se at hun også er oprettet her på EG med de samme billeder. Forunprofil: Hot Jucy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 61 Skrevet 11. Marts, 2021 Vnx skrev, for 9 timer siden: Kan iøvrigt se at hun også er oprettet her på EG med de samme billeder. Forunprofil: Hot Jucy Nej hun ligner slet ikke hende på billederne. Jeg synes det er en rodebutik på den adresse lige nu. Eneste reelle er den lyshårede pige, som i øvrigt også har en tilkoblet fake-profil. Jeg kommer der ikke mere foreløbigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 11. Marts, 2021 TheM skrev, 1 time siden: Nej hun ligner slet ikke hende på billederne. Jeg synes det er en rodebutik på den adresse lige nu. Eneste reelle er den lyshårede pige, som i øvrigt også har en tilkoblet fake-profil. Jeg kommer der ikke mere foreløbigt. Er det den berømte svalegang tæt på KFC ved Nyborgvej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 61 Skrevet 11. Marts, 2021 GIANT COCK skrev, for 3 timer siden: Er det den berømte svalegang tæt på KFC ved Nyborgvej? Nej, det er nærmere mod Odense Stadion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 11. Marts, 2021 TheM skrev, for 2 timer siden: Nej, det er nærmere mod Odense Stadion Yes og meget tæt p SMC biler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 11. Marts, 2021 Mr1time skrev, for 3 minutter siden: Yes og meget tæt p SMC biler Ok..takker...der har jeg, utroligt nok ikke været endnu....er det gode forhold og diskret?..er der flere piger på stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) Ret ny boligblok, gæsteparkering, og lejlighed ligger godt ugenert når man kommer ud af elevator. Tror der er 2 piger Redigeret 11. Marts, 2021 af Mr1time 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 11. Marts, 2021 Nu er det helt sikkert ægte billeder af hende, da det er den lejlighed som Amanda også er i, og som jeg besøgte Debra i. helt sikkert billeder af den lejlighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 12. Marts, 2021 Ja, hold da op - der er da lige blevet skiftet billeder på annoncen. Det var vidst ikke samme kvinde, som på de forrige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 12. Marts, 2021 Ja, så kom vi da helt ned på jorden igen....godt, at hun nu bruger ægte billeder, så man slipper for at spilde sin tid i håbet om lækre fotomodeller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg