Pallemand 43 Skrevet 24. Juni, 2013 Søger unge frække piger i området fra Kolding og sydpå, som har stedet eller som gør det i bil/solcenter eller lignende. gerne unge piger - nogen med nogle erfaringer, er ny her og i det hele taget, har luret lidt, men ved ikke hvilke jeg kan stole på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 24. Juni, 2013 Kommer en del rundt i området. Kolding: Generelt ikke særlig godt, og dem der trods alt giver en god service er ikke unge piger. Haderslev: Der var en dejlig lille og ung thaipige på Domænevej 1 i Christiansfeld, men hun er der nok ikke mere. Har generelt fået god service der, men har også læst dårlige anmeldelser derfra. Åbenrå: Ingen gode erfaringer, men har læst et par gode anmeldelser vedr. en pige herfra. Søg evt. på bynavn. Sønderborg kender jeg ikke. Anbefaling: Tag turen over grænsen, og tage dig tid til at køre rundt til klinikkerne. Adresser og links finder du under emnet. Her er et godt udvalg, og priserne er noget lavere end her hjemme (dog ikke så lave som enkelte gerne vil have det til). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 24. Juni, 2013 har bare svært ved at finde rundt i de tyske .... og havde håbet¨på et par gode seriøse unge tøser i det område.... har set et par stykker, men er bare i tvivl om seriøsiteten.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 24. Juni, 2013 .... har set et par stykker, men er bare i tvivl om seriøsiteten.... hvem? kunne jo ske man kunne hjælpe :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 24. Juni, 2013 hvem? kunne jo ske man kunne hjælpe tjaaa den ene kan jeg ikke finde mere, hun var en ung pige fra Kolding på 19 år dette var/er hendes email [email protected] hun svarede fint i starten, har også snakket med hende, men det blev ikke til, var sådan i tvivl om hun var fake - startede ud med meget lave priser og pludselig var de også høje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juni, 2013 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale den sorte Jamaica-pige i Rådhusgade (39?) i Sønderborg – hvis hun da stadig er der efter lidt over et år. Aldrig er nemlig så få blevet snydt så meget af så lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 25. Juni, 2013 tjaaa den ene kan jeg ikke finde mere, hun var en ung pige fra Kolding på 19 år dette var/er hendes email [email protected] hun svarede fint i starten, har også snakket med hende, men det blev ikke til, var sådan i tvivl om hun var fake - startede ud med meget lave priser og pludselig var de også høje men hende her fra Kolding er der ikke nogen der har mødt eller ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 26. Juni, 2013 Et af de bedre bud må være lille julia: http://kolding-pigerne.dk/pigerne/lille-julia/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. Juni, 2013 Et af de bedre bud må være lille julia: http://kolding-pigerne.dk/pigerne/lille-julia/ Mmmmm Julia hende har jeg prøvet hos vojensdrømmepigerne Hun er toplækker, lille og stram og fræk Men - søger mere noget amatøragtigt, ihvertfald Nogle man må komme i mund og ansigt på Det gør de nok ikke på klinik :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg