Hop til indhold
Pallemand

Sønderjyske piger

Recommended Posts

Søger unge frække piger i området fra Kolding og sydpå, som har stedet eller som gør det i bil/solcenter eller lignende.

gerne unge piger - nogen med nogle erfaringer, er ny her og i det hele taget, har luret lidt, men ved ikke hvilke jeg kan stole på....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Kommer en del rundt i området.

Kolding: Generelt ikke særlig godt, og dem der trods alt giver en god service er ikke unge piger.

Haderslev: Der var en dejlig lille og ung thaipige på Domænevej 1 i Christiansfeld, men hun er der nok ikke mere. Har generelt fået god service der, men har også læst dårlige anmeldelser derfra.

Åbenrå: Ingen gode erfaringer, men har læst et par gode anmeldelser vedr. en pige herfra. Søg evt. på bynavn.

Sønderborg kender jeg ikke.

Anbefaling: Tag turen over grænsen, og tage dig tid til at køre rundt til klinikkerne. Adresser og links finder du under emnet. Her er et godt udvalg, og priserne er noget lavere end her hjemme (dog ikke så lave som enkelte gerne vil have det til).

Del dette indlæg

Link til indlæg

har bare svært ved at finde rundt i de tyske ....

og havde håbet¨på et par gode seriøse unge tøser i det område.... har set et par stykker, men er bare i tvivl om seriøsiteten....

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvem? kunne jo ske man kunne hjælpe :)

tjaaa den ene kan jeg ikke finde mere, hun var en ung pige fra Kolding på 19 år

dette var/er hendes email [email protected]

hun svarede fint i starten, har også snakket med hende, men det blev ikke til, var sådan i tvivl om hun var fake - startede ud med meget lave priser og pludselig var de også høje

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale den sorte Jamaica-pige i Rådhusgade (39?) i Sønderborg – hvis hun da stadig er der efter lidt over et år.

Aldrig er nemlig så få blevet snydt så meget af så lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tjaaa den ene kan jeg ikke finde mere, hun var en ung pige fra Kolding på 19 år

dette var/er hendes email [email protected]

hun svarede fint i starten, har også snakket med hende, men det blev ikke til, var sådan i tvivl om hun var fake - startede ud med meget lave priser og pludselig var de også høje

men hende her fra Kolding er der ikke nogen der har mødt eller ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...