Jacobsen80 15 Skrevet 12. Marts, 2021 Er Katalina i Rødovre stoppet?? (Pigen fra Schweiz). Eller er der en der har hendes tlfnr, som kan dele det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9710 Skrevet 12. Marts, 2021 Hun har profil her på siden. Prøv at sende hende en PB, og hvis hun ikke svarer går jeg ud fra hun ikke er på endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 12. Marts, 2021 Hvis det er den Katalina som har arbejdet i Monaco, har jeg hendes danske nummer. Vil det hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 12. Marts, 2021 Løsgænger skrev, for 7 timer siden: Hvis det er den Katalina som har arbejdet i Monaco, har jeg hendes danske nummer. Vil det hjælpe? Du har seriøst tænkt dig at dele et telefonnummer, som hun ikke har offentliggjort uden at spørge hende først om det er ok? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 12. Marts, 2021 Harran skrev, 1 time siden: Du har seriøst tænkt dig at dele et telefonnummer, som hun ikke har offentliggjort uden at spørge hende først om det er ok? Næ, hvorfor tror du det kloge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr28 Skrevet 12. Marts, 2021 Et skud i tågen, så tror jeg at, Harrans opfattelse skyldes din første besked i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 12. Marts, 2021 Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 13. Marts, 2021 (edited) Den Erfarne skrev: Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG ----------------------------------------------------------- Nemlig. Som et medlem herinde skrev: Der er mange sheriffer i dette forum. Nu ved jeg hvad han mente. Redigeret 13. Marts, 2021 af Løsgænger Tekst rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1460 Skrevet 13. Marts, 2021 Løsgænger skrev, for 5 timer siden: Den Erfarne skrev: Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG ----------------------------------------------------------- Nemlig. Som et medlem herinde skrev: Der er mange sheriffer i dette forum. Nu ved jeg hvad han mente. Sheriffer er måske dem som blander sig i om man knalder uden kondom og hvordan man skal opføre sig under pandemien. Sheriffer er ikke dem som skriver det er tarveligt at tilbyde at dele en piges nummer, efter hun har stoppet sine annoncer og fjernet åbningstider og kontaktinfo alle steder hun har tænkt over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen80 15 Skrevet 15. Marts, 2021 Den erfarne skrev, den 12.3.2021 at 22:50: Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG Hej Den erfarne. Hvor finder jeg hendes profil du omtaler ? Synes ikke jeg kan se hvor det skulle være henne??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 16. Marts, 2021 Jacobsen80 skrev, for 21 timer siden: Hej Den erfarne. Hvor finder jeg hendes profil du omtaler ? Synes ikke jeg kan se hvor det skulle være henne??? https://www.eroguide.dk/forum/profile/50294-katalina_hot/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg