Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Vil gerne høre fra andre hvad formålet/gevinsten ved at følge andre brugere herinde er? Jeg tror ikke selv, at jeg følger nogen ( så er det en fejl 40), men kan se at jeg selv har en stor gruppe der følger mig. Jeg glider selv hen over de nyeste indlæg, og læser dem der virker interessante. God weekend derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Marts, 2021 Godt spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 12. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Vil gerne høre fra andre hvad formålet/gevinsten ved at følge andre brugere herinde er? Jeg tror ikke selv, at jeg følger nogen ( så er det en fejl 40), men kan se at jeg selv har en stor gruppe der følger mig. Jeg glider selv hen over de nyeste indlæg, og læser dem der virker interessante. God weekend derude Ja det er et godt spørgsmål. I starten troede jeg at man fik besked når den person man følger har posted noget. Men nu bruger jeg den mest til, at komme hurtigt ind og se hvad personerne har posted. Ja eller til at se, hvis de har en annonce herinde, så jeg har valgt nogen jeg syntes er interessante. Ja følger jo selv dig @Nemtøs Mener kun jeg har en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 752 Skrevet 12. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 24 minutter siden: Jeg tror ikke selv, at jeg følger nogen ( så er det en fejl 40), men kan se at jeg selv har en stor gruppe der følger mig. Ind under account-> fulgt indhold, så ser du hvad/hvem du følger. Jeg havde åbenbart en gammel tråd som det eneste. I øvrigt følger jeg din tilgang, jeg "markerer som" læst når jeg forlader et forum, og næste gang skanner jeg det nye indhold. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Jeg følger et par personer her på siden. En af dem for at blive orienteret om når hun er aktiv eller ændrer sin annonce. Et par stykker, da jeg syntes om deres holdninger/meninger og gerne vil se når hun deltager i forskellige tråde. Redigeret 12. Marts, 2021 af Grydeskeen Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Tak for jeres svar, giver god mening at de profiler som er interessante for hver enkelt er nemmere at følge med i, på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 88 Skrevet 12. Marts, 2021 Hej det er jo lidt al a følgere på Facebook , Instagram , Linkedin osv , det enkelte individ syntes er interaasant god weekend smukke mennesker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Marts, 2021 Jeg har klikket nej, til at andre kan følge mig, fordi det ikke giver mening for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toftmand 7 Skrevet 12. Marts, 2021 Jeg følger et par stykker som jeg finder interessante, den ene en jeg har besøgt et par gange, jeg får besked når nogle skriver om disse gp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 12. Marts, 2021 Og jeg som troede man sku skrive i den enkelte Tråd, jeg følger lige med her Nå men så lærte jeg også noget nyt Go Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. Marts, 2021 Håber da ikk det var min info som stopper den så udemærket tråd? I så fald var det bestemt ikke meningen, forsæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg