Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Foråret er stille og roligt på vej, og jeg er så småt begyndt at tænke i andre alternativer til frække oplevelser. Siden sexidetfri.dk er en betalings side, ikke noget som tiltaler mig voldsomt meget, men omvendt ønsker jeg respons fra brugere/tidligere brugere om deres brug af denne side? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, 1 time siden: Foråret er stille og roligt på vej, og jeg er så småt begyndt at tænke i andre alternativer til frække oplevelser. Siden sexidetfri.dk er en betalings side, ikke noget som tiltaler mig voldsomt meget, men omvendt ønsker jeg respons fra brugere/tidligere brugere om deres brug af denne side? Aldrig før hørt om den side. Men findes så mange fuskersider Nu understrege jeg ikke kender den, andet end nu hvor jeg blev gjort opmærksom på den, og bare kiggede på forsiden. Der står bla at kun betalende medlemmer kan søge profiller, og skrive til hinanden. Det får mig til at tænke; Hold mig meget langt væk ! At de tror at feks os kunder vil betale for at komme ind på en side, med ganske få udbyddere af GP sex, er jo en joke Når der findes masser af gratis sider med kæmpe udbud af piger. Findes desværre mange af sådanne sider. Også nogle hvor der sidder personer, oftes mænd, der bliver betalt for at lade som om de er kvindelige profiler. At du har fået henvendelse, er sikkert fordi de gerne ville have et par "rigtige" mennesker også. Men at de så tror at du og ligesindede ville betale for det er jo grotesk LOL. Jeg ville ALDRIG betale til sådanne sider !. Når de så åbenlyst fusker, og taler ned til folk som jeg syntes de gør, ved at tro de er så dumme at de opretter betalende profiler, så også stor risiko for man bliver bundet op til et dyrt abonnement, som sikkert besværligt at opsige mv. Ville aldrig turde give mine kort oplystninger til sådan en side. End ikke min email For så ville det sikkert vælte ind med beskeder fra falske profiler, der fortalte de boede i mit nabolag og desperat søgte sex. Jeg skulle bare lige betale lidt der og der osv Redigeret 12. Marts, 2021 af ZEUS 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 ZEUS skrev, for 6 minutter siden: Aldrig før hørt om den side. Men findes så mange fuskersider Nu understrege jeg ikke kender den, andet end nu hvor jeg blev gjort opmærksom på den, og bare kiggede på forsiden. Der står bla at kun betalende medlemmer kan søge profiller, og skrive til hinanden. Det får mig til at tænke; Hold mig meget langt væk ! At de tror at feks os kunder vil betale for at komme ind på en side, med ganske få udbyddere af GP sex, er jo en joke Når der findes masser af gratis sider med kæmpe udbud af piger. Findes desværre mange af sådanne sider. Også nogle hvor der sidder personer, oftes mænd, der bliver betalt for at lade som om de er kvindelige profiler. At du har fået henvendelse, er sikkert fordi de gerne ville have et par "rigtige" mennesker også. Men at de så tror at du og ligesindede ville betale for det er jo grotesk LOL. Jeg ville ALDRIG betale til sådanne sider !. Når de så åbenlyst fusker, og taler ned til folk som jeg syntes de gør, ved at tro de er så dumme at de opretter betalende profiler, så også stor risiko for man bliver bundet op til et dyrt abonnement, som sikkert besværligt at opsige mv. Ville aldrig turde give mine kort oplystninger til sådan en side. End ikke min email For så ville det sikkert vælte ind med beskeder fra falske profiler, der fortalte de boede i mit nabolag og desperat søgte sex. Jeg skulle bare lige betale lidt der og der osv Tak for dine tanker, jeg tænkte blot at når der skal betales i mindre beløb. Kunne det så tænkes at jeg kunne være heldig at få ideer til sexsteder i det fri og måske via den måde møde et par frække mennesker. Men omvendt er betalingen også det, der er med til at holde mig væk fra at oprette en profil derinde. Jeg trænger blot til noget nyt og godt. Ønsker stadig at høre lidt erfaring med siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaddi Skrevet 12. Marts, 2021 Det er et okay site men i forhold til at det er betaling syntes jeg ikke det er mega god. Siden dogging-fun.dk er gratis og er lige så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinp1979 48 Skrevet 12. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Foråret er stille og roligt på vej, og jeg er så småt begyndt at tænke i andre alternativer til frække oplevelser. Siden sexidetfri.dk er en betalings side, ikke noget som tiltaler mig voldsomt meget, men omvendt ønsker jeg respons fra brugere/tidligere brugere om deres brug af denne side? Jeg har tidligere været på den og jeg synes den fungerer ganske ok. Som jeg husker det er der en del, der deler erfaringer og så har de et kort, hvor der er forslag til steder. Ikke altid lige godt beskrevet, men giver en god ide om interessante steder og mit indtryk var at folk gerne deler ud af erfaringer omkring stederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 12. Marts, 2021 Har haft profil på den side og synes ikke at det er pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 12. Marts, 2021 Bolleman skrev, for 11 minutter siden: Har haft profil på den side og synes ikke at det er pengene værd det kan jeg kun tilslutte mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Vil I uddybe hvad I var utilfredse med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Foråret er stille og roligt på vej, og jeg er så småt begyndt at tænke i andre alternativer til frække oplevelser. Siden sexidetfri.dk er en betalings side, ikke noget som tiltaler mig voldsomt meget, men omvendt ønsker jeg respons fra brugere/tidligere brugere om deres brug af denne side? Har brugt side lidt og haft et par gode oplevelser....meeeen der er langt i mellem dem. Der er rigtig ofte fake profiler og rigtig mange useriøse “ kiggere” jeg syntes ikke helt den var pengene værd. Som en side bemærkning, vil jeg siges at jeg også er på siden http://www.dogging-fun.dk der i min optik er væsentlig bedre og der har jeg haft rigtig mange gode og frække oplevelser. Redigeret 12. Marts, 2021 af Boots 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 12. Marts, 2021 Kaddi skrev, for 1 time siden: Det er et okay site men i forhold til at det er betaling syntes jeg ikke det er mega god. Siden dogging-fun.dk er gratis og er lige så godt Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger. For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil. Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?" Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert. Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 12. Marts, 2021 Det er en interesse baseret site. Hvis man har en specifik interesse i naturisme og dogging, så kan den godt give værdi. Det gjorde den før i tiden. Men den er som sagt ikke holdt Update. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Mr. Bean skrev, for 52 minutter siden: Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger. For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil. Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?" Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert. Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. Det problem stødte jeg også ind i da jeg forsøgte at oprette en profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 12. Marts, 2021 Ja jeg kan heller ikke oprette mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 179 Skrevet 12. Marts, 2021 Jeg har lige oprettet mig med en profil på dogging-fun.dk Tak for linket, det vil jeg være lidt nysgerrig på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 20. Marts, 2021 Der er mere aktivitet på xklub.dk sexidetfri var lidt kedeligt, klike-agtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 20. Marts, 2021 Mr. Bean skrev, den 12.3.2021 at 17:45: Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger. For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil. Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?" Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert. Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. Du har bare at indordne dig, selvom du ved det er forkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg