Hop til indhold
Sleino

Victoria Diamond - Århuspigerne

Recommended Posts

Så prøver jeg at skrive min første anmeldelse. For et par uger siden besøgte jeg Victoria Diamond http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/victoria-diamond/ hos Århuspigerne en lørdag aften.

Jeg ringede på døren i Grønnegade og blev lukket ind af telefon damen direkte ind i "rummet". Dette overraskede mig lidt at der ikke var nogen mellemgang eller andet, men man kom direkte fra gaden og ind til stedet hvor alt det sjove sker. Dette kan være ret irriterende da jeg oplevede at nogle fulde folk synes at de skulle ind og bankede hårdt på døren, når man lige var så godt i gang.

Nå, men jeg ventede på at Victoria kom ind og hun er en lille stram sag og billederne og beskrivelsen af hende på profilen passer perfekt (dog fjernet nogle tattoos). Meget sød, smuk, flirtende og fræk - det blev da også til lidt små snak før jeg besluttede mig for en ½ time. Hun fik pengene og gik ud i baglokalet og kom kort tid efter ind igen, klar til at lege. Startede ud med lidt kys og kram og fik pillet BH og trusser af hende. Hun var meget berørings venlig og sukkede hver gang man krammede hendes bryster. Var super god til at holde øjenkontakt hele tiden og smilede frækt. Hun startede med at give mig fransk, hvor efter det var hendes tur. Meget modtagelig for det og stønnede dybt indtil hele hendes krop sitrede og hun holde mit hoved fast indtil hun kom. Så var det tid til en missionær som gik over i at hun red mig og til sidst i doggy hvor jeg kom ud over hendes dejlige røv. Dejligt besøg - alle pengene værd.

Dejlig fræk pige med overskud - helt klart et besøg værd. Jeg skal i hvert fald besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Grønnegade en enkelt gang for et par år siden - her vadede jeg direkte ind i hyggerummet, fordi yderdøren ikke var låst - det undrede godt nok tlf. damen, men nu var jeg så heldigvis første kunde. Pigen jeg ville have besøgt var endnu ikke mødt og jeg blev istedetfor præsenteret for den anden pige, som var på vagt, men jeg havde jo ligesom forventet noget andet og inden jeg nåede at ombestemme mig var den anden pige blevet sur og forlod lokalet. Jeg troede jeg nu kunne sidde og vente til hende jeg havde spurgt efter kom på vagt, men kort efter kom tlf. damen ind og viste mig ud på gaden igen :evil:

Stedet og lokalet virkede ret snusket (kunne netop anes i den dunkle belysning) og jeg forstod ikke hvordan de kunne have en så flot hjemmeside (den var noget pænere dengang) med så pæne modeller og så ikke gøre mere ud af lokalerne - og jeg fattede slet ikke så pæne piger gad arbejde et så snusket sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, stedet er ikke specielt flot og meget mørkt (kunne ikke se mine sedler i min pung da jeg skulle betale, var nødt til at finde en lampe!) og et stort minus at de ikke har et sted man kan vente! Desuden er telefon damen ikke særlig venlig. Men synes at den betjening jeg fik af Victoria op vejede stedet nok til at det kunne gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, stedet er ikke specielt flot og meget mørkt (kunne ikke se mine sedler i min pung da jeg skulle betale, var nødt til at finde en lampe!) og et stort minus at de ikke har et sted man kan vente! Desuden er telefon damen ikke særlig venlig. Men synes at den betjening jeg fik af Victoria op vejede stedet nok til at det kunne gå.

Hvis du ikke engang kunne se dine sedler i pungen, hvordan kunne du så se om du fik noget for pengene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Selve klinikken er ganske fin, har været der et par gange. Der er to bollerum, et til højre og et til venstre af hoveddøren.

Man betaler 100kr i entre og for at vise man er seriøs, de penge bliver naturligvis fratrukket i ens køb eller hvis man takker nej til pigen. Jeg har kun oplevet god service der, men giver ret i at det kan være en smule mørkt.

Dog er indgangen ikke særlig diskret :(

Kan forhøre mig i denne tråd og Mbc ikke findes mere ? Det var en super klinik i Århus/Viby/Hasselager området :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Mac findes ikke mere og ja det var en super klinik

Selve klinikken er ganske fin, har været der et par gange. Der er to bollerum, et til højre og et til venstre af hoveddøren.

Man betaler 100kr i entre og for at vise man er seriøs, de penge bliver naturligvis fratrukket i ens køb eller hvis man takker nej til pigen. Jeg har kun oplevet god service der, men giver ret i at det kan være en smule mørkt.

Dog er indgangen ikke særlig diskret :(

Kan forhøre mig i denne tråd og Mbc ikke findes mere ? Det var en super klinik i Århus/Viby/Hasselager området :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man betaler 100kr i entre og for at vise man er seriøs

Det var nu fordi (huset/rockerne) forsøgte at snyde skattevæsenet men som Anni-sagen viste går den ikke så vil tro at mange steder har opgivet det igen, har slet smuttet fra noget steder hvor jeg nægtede at betale sådan penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Bemærkninger til det der skrives:

Man betaler ikke 100 kr i entre dernede mere, det er lang tid siden det forsvandt.

MBC er lukket for mange år siden.

Lokalerne var rene da jeg sidst besøgte Aarhuspigerne for et par måneder siden men stedet ligger ikke særlig diskret og belysningen var lidt dunkel. Mutter havde jeg intet problem med, hun gav mig en kop kaffe mens jeg ventede på pigen og var flink nok.

Stedet har haft lidt forskellige ejere de seneste halv snes år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...