Hop til indhold
The Youngster

Det perfekte blowjob?

Recommended Posts

Kvinder er så forskellige i deres måde at håndtere blowjobs, og selv i købesex branchen kan man løbe ind i en pige, som ikke kan finde ud af at give et rigtigt godt blowjob (i hvert fald blandt dem jeg har mødt). Hvad er jeres take på det perfekte blowjob? Og er vi mænd for dårlige coaches ved ikke at sige hvordan vi vil have det?

Jeg er fan af når hun slikker skaftet og strengen lige bag ens penishoved. Puha det er godt! :D

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... 658228.ece

Denice giver lidt råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad der er det perfekte blowjob er vel sagtens en subjektiv vurdering fra den enkelte mand! :oops:

For mit vedkommende er det perfekte BJ helt uden brug af hænder. Det er, min fremskredne alder til trods, kun lykkedes for én enkelt kvinde at gøre dette til perfektion, med afslutning og efterfølgende svimmelhedsanfald. Sidder lige nu med et saligt smil over hele femøren, ved tanken... :D

Jeg tror, at det først og fremmest drejer sig om tillid mellem de 2 aktører, og dernæst en hel del god teknik og lyst fra kvindens side :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Et BJ til perfektion, er, uden brug af hænder. Og gerne en meget aktiv tunge, aktive læber og øjenkontakt. Det sidste er meget vigtigt for mig, for det viser at hun ikke blot er en maskine. Om hun kan DeepThroat'e den er ikke så vigtigt for mig.

En ting er dog sikkert - hun skal være meget påpasselig med brugen af tænder. Nogle piger tror det er vildt godt at gå 'lidt til den' med tænderne, men det afhænger meget af situationen og hvor tæt på klimaks osv.

Men, som nævnt, primært er øjenkontakt og en aktiv mund det vigtigste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er perfekt når jeg kan mærke det tænder pigen, og jeg er heeeeeelt sikker på hun bliver ved til afslutningen. Det er dræbende og ligge og være bekymret for om blowet stopper før man er færdig.

Aller, aller helst uden gummi, men mange prof piger er nu rigtig dygtige til at få det til at føles som om kondomet ikke er der, og det skal jo være der. Meeeen aliwelweller.

PS: Det er aller bedst hvis det ledsages af prostata massage. SÅ bliver man virkelig tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af hvad jeg har erfaret, så er der lige så mange versioner af et perfekt blow, som der er bølger mod stranden.

Jeg kan i hvert fald ikke køre sådan et standardprogram, som så bare virker for alle.

Nogle vil have det hårdt, og nogle blidt. Nogle vil have masser af vakuum, nogle foretrækker en afslappet mund. Nogle vil have det i hurtigt tempo, og nogle nyder det langsomme. Nogle kan mærke det hele på trods af plastik, og nogle får ikke en skid ud af det med ditto. Nogle ønsker hånden med i spil, mens andre ikke gør, og nogle vil have det mens man slår vejrmøller. :)

Jeg har engang prøvet at være i gang med et blowjob på en mand, som ingen respons gav mig overhovedet. Han havde armene under hovedet og kørte stoneface-stilen. Jeg stoppede op og spurgte ham, og han kunne lide det, eller om jeg skulle gøre noget anderledes... Han svarede: "Det må du da vide..." Jeg sagde: "Hvar??? Hvad mener du?" Han sagde: "Ja, det er da dig, der er prof."

Ja... Men sgu'da ikke prof i hans præferencer eller prof i tankelæsning! :D

Summasummarum... Det vigtigste er, at i kommer med instrukserne til, hvad i synes, er det mest optimale. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Pustearbejder ER jo dejlige.

Jeg vil gerne have dem våde, med gummi og med øjenkontakt. Og INTET stønneri fra giver, med mindre jeg selv får lov at give samtidig i en 69'er.

Og så er blowjobs for mig KUN optakten til noget mere. Et BJ alene siger mig intet; og det lyder jo ikke som om der er enighed på det punkt; så Nikita har ret, når hun siger at der er lige så mange meninger som der er millimeter vandrør i København - sådan lettere omskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...