Guest Nemtøs Skrevet 15. Marts, 2021 Jeg kan ikke blive enig med mig selv om den er fræk irl, eller om det bare er fantasien der spiller mig et puds. Lad mig høre jeres mening - tak Her er beskrivelsen af den Beskrivelse Det perfekte fetish outfit… Denne sorte latex dansetrusse til kvinder er lige det der sætter prikken over i’et ved enhver fræk fetish sexleg. Ikke alene har trussen et hul til penis, den har simpelthen et indvendigt sleeve, hvor manden kan indføre sin penis. Man kan faktisk sige, at trussen har et indbygget latex-kondom. Med disse trusser er der virkelig lagt op til en anderledes og helt igennem fræk fetish oplevelse. Til alle fetish elsker… Alle par der tænder på fetish bør skaffe sådan et par frække dansetrusser til kvinden i forholdet. Ikke blot ser de voldsomt frække ud, men de giver også jer som par mulighed for at udforske og eksperimentere med nye sexlege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 15. Marts, 2021 Hej Nem Personligt vil jeg foretrække at være sammen med en kvinde uden nogen form for trusser så jeg kan både se- føle og fuldt ud nyde min partner - for mig vil de bare være i vejen. Den trusse på billedet er ikke det mindste sexet. Kærlig hilsen Booob 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9754 Skrevet 15. Marts, 2021 (edited) Jeg kan godt se den frække ide, og muligvis en del flere. Der findes latex heldragter i mange udformninger med indbyggede kondomer hvis det skal ganges lidt op. Jeg ville synes det var enormt frækt at hende jeg var sammen med på den måde var blevet forvandlet til en sexdukke. Redigeret 15. Marts, 2021 af Lauersen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Marts, 2021 booob skrev, for 1 minut siden: Hej Nem Personligt vil jeg foretrække at være sammen med en kvinde uden nogen form for trusser så jeg kan både se- føle og fuldt ud nyde min partner - for mig vil de bare være i vejen. Den trusse på billedet er ikke det mindste sexet. Kærlig hilsen Booob Tak for et ærligt svar. Ja jeg tænker også hudkontakten mister man lidt, men det der pirre er at man ligesom er et hylster. Jeg er vild med retro undertøj, så jeg synes trusserne er sexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 15. Marts, 2021 Jeg troede at en "dansetrusse" var et par latex trusser med en indvendig dildo, så når hun tog trussen på fik hun også dildo'en op i sig. Hende jeg gav den fortalte at det tændte hende meget og var bedere end kugler på snor, som man satte op. De gik dog i stykker efter at være brugt 4-5 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 541 Skrevet 15. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Tak for et ærligt svar. Ja jeg tænker også hudkontakten mister man lidt, men det der pirre er at man ligesom er et hylster. Jeg er vild med retro undertøj, så jeg synes trusserne er sexet Du vil se dejlig fræk ud i latex, eller retro trusser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Jeg troede at en "dansetrusse" var et par latex trusser med en indvendig dildo, så når hun tog trussen på fik hun også dildo'en op i sig. Hende jeg gav den fortalte at det tændte hende meget og var bedere end kugler på snor, som man satte op. De gik dog i stykker efter at være brugt 4-5 gange. Der findes også latex trusser med indbygget dildo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 541 Skrevet 15. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Der findes også latex trusser med indbygget dildo. Jeg har en latex trusse uden indbygget dildo, men noget andet der hænger ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4738 Skrevet 15. Marts, 2021 Nu spørger du direkte om vores mening, kære @Nemtøs, og så er der jo ingen grund til at pakke svaret ind. Jeg er helt på linje med @booob og finder ikke trussen sexet overhovedet. Det hænger nok sammen med, at jeg heller ikke deler din passion for retro-undertøj. Nu tænder vi jo ikke alle sammen på de samme ting, og jeg vil da tro, at en vis andel af dine gæster nok skal synes om trussen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 15. Marts, 2021 Umiddelbart nej - finder at modellen skjuler for meget med besværlig adgang til herlighederne. Kan ej heller forliges med tanken om "knalderi" i et indført hylster. Tror at intimitet og nærhed fordufter. Finder, dog uden nogen videre erfaring IRL, at en tætsiddende bundløs latextrusse har potentiale. Pirrende for kvinden med den tætte hudkontakt med synlige fristende åbninger for manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1089 Skrevet 15. Marts, 2021 Jeg syntes den er fræk , bare tanken om at man kommer op i noget latex i stedet for fissen er da frækt....køb den! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 541 Skrevet 15. Marts, 2021 pdrhan skrev, for 14 minutter siden: Jeg syntes den er fræk , bare tanken om at man kommer op i noget latex i stedet for fissen er da frækt....køb den! @Nemtøs husl at informere når du har købt den, så den kan afprøves frække tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 15. Marts, 2021 HaHa, dansetrusse, det ligner noget min mormor ville synes er gammeldags. Men en tøs der er klar en forkælelsestur bag i en varevogn, det vil helt bestemt tænde mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Marts, 2021 JJOH skrev, for 2 timer siden: HaHa, dansetrusse, det ligner noget min mormor ville synes er gammeldags. Men en tøs der er klar en forkælelsestur bag i en varevogn, det vil helt bestemt tænde mig. Varevogns sex er frækt, det kan vi kun være enige i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 22. Marts, 2021 Altså nemtøs. Du skulle lave dig en Onlyfans konti har i Coronatiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2021 Manden46 skrev, for 1 time siden: Altså nemtøs. Du skulle lave dig en Onlyfans konti har i Coronatiden Siger du at jeg fylder for meget herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 541 Skrevet 22. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Siger du at jeg fylder for meget herinde Jeg tror du er en fræk kvinde, der fylder lige det du skal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 22. Marts, 2021 Jeg synes faktisk det lyder som et meget frækt alternativ. Spørgsmålet er om virkeligheden kan leve op til det. Skal vi købe et par og prøve det af sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9754 Skrevet 22. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Siger du at jeg fylder for meget herinde Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 541 Skrevet 22. Marts, 2021 Lauersen skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. Ja da jeg bliver da også meget inspireret af denne tråd, ikke mindst hvad den frække @nemtøs finder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2021 Lauersen skrev, for 30 minutter siden: Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. Tak, jeg nyder de fleste af dine bidrag, og andre prikker til mine grænser. Det er sådan det skal være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2021 Fætteren skrev, 1 time siden: Jeg synes faktisk det lyder som et meget frækt alternativ. Spørgsmålet er om virkeligheden kan leve op til det. Skal vi købe et par og prøve det af sammen? Ja for pokker, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 22. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Siger du at jeg fylder for meget herinde Nej Bestemt ikke. Jeg ville se mere af dig end man kan og må herinde. Deraf Onlyfans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2021 (edited) Manden46 skrev, for 5 timer siden: Nej Bestemt ikke. Jeg ville se mere af dig end man kan og må herinde. Deraf Onlyfans Uden at have sat mig ind i begrebet onlyfans lyder som som noget digitalt og betaling, det er ikke lige mig. Men jeg er da super glad for at du har lyst til mere af mig. Tak for det Redigeret 22. Marts, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 27. Marts, 2021 Hej Nem, Jeg er helt med dig på retro trussen, skal være så jeg kan tage den af og nyde din skønne mis. Håber at få lov til det en dag kh Bobo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg