Prins_Albert 43 Skrevet 16. Marts, 2021 God dag til godt folket =) Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej. Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast. på forhånd tak Prins Albert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 16. Marts, 2021 Prins_Albert skrev, 1 time siden: God dag til godt folket =) Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej. Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast. på forhånd tak Prins Albert Den forførende sensuelle asiatiske studine hedder Sara23, og det har hun gjort i en årrække, og det har hendes billeder også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prins_Albert 43 Skrevet 16. Marts, 2021 Tak for input. Lyder lidt som om det ikke helt er up to date så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 16. Marts, 2021 Prins_Albert skrev, for 2 timer siden: Tak for input. Lyder lidt som om det ikke helt er up to date så. Billederne siger heller ikke så meget - men det lyder da som en pige, der hved hvad hun laver og forstår at give fuld valuta for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 16. Marts, 2021 Prins_Albert skrev, for 2 timer siden: Tak for input. Lyder lidt som om det ikke helt er up to date så. Brug søgning: https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Sara23&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prins_Albert 43 Skrevet 16. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 3 timer siden: Brug søgning: https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Sara23&search_and_or=or ja, det var den søgning jeg lavede efter Benjamin gav mig navnet. Og bare i toppen var der et indlæg fra 2014, så hvis hun var Sara23 der og vi går ud fra at 23 er alder. Så er hun nok ikke det længere, ej heller en studine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 16. Marts, 2021 Der er så mange evighedsstuderende nu om stunder.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara:) Skrevet 1. Juli, 2023 Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 2. Juli, 2023 (edited) Er det ikke hende der arbejdede for SG for nok 6-7 år siden? Syntes jeg kan genkende billederne. Redigeret 2. Juli, 2023 af OleV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 3. Juli, 2023 Jeg havde fornøjelsen af at have besøg af hende for nogle år siden og var meget tilfreds: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 3. Juli, 2023 Sara:) skrev, den 2.7.2023 at 00:54: Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt Altid godt at genoplive en to år gammel tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg